יום שישי , יולי 26 2024
הטובות לקרב עונה 6, yes

מהיום בישראל: "הטובות לקרב" עונה 6

החל מ-9.9 בצמוד לארה"ב | ימי שישי בבכורה ב-VOD

שידור בערוץ yes TV ACTION: החל מ-19.10, ימי רביעי, 21:00
רק לצופי yes

צפייה נעימה!

הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המוערך של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, חוזרת בעונה שישית ואחרונה, עונה שתמשיך, כהרגלה, לעסוק בנושאים חברתיים ואקטואליים.

בעונה הקודמת, לאחר מאבקים פנימיים בחברה, דיאן (כריסטין ברנסקי) החליטה לפנות את מקומה בניהול המשרד לניהולה של ליז (אודרה מקדונלד) ולהחזירו לשורשיו כמשרד עורכי דין אפרו-אמריקני.

בעונה החדשה, כמו תמיד, הסדרה ממשיכה להחזיק את האצבע על הדופק של החברה האמריקנית, ודיאן המדוכאת והמיואשת נמצאת בתחושה שכל יסודות הקיום שהיא הכירה מתערערים, וכי מלחמת אזרחים נוספת קרובה יותר מאי-פעם.

בניסיון להתמודד עם רגשותיה, היא מתחילה לפגוש מטפל לא קונבנציונלי (ג'ון סלאטרי, "מד מן"), והם מפתחים מערכת יחסים סבוכה ומעניינת.

בינתיים, הבעלים הבינלאומיים של המשרד מאלצים את דיאן וליז לקבל שותף חדש, ריצ'ארד ליין (אנדרה ברואר, "ברוקלין תשע תשע"), שמביא תרבות חדשה שלא מאוד תואמת את החזון שלהן, והכוכבת העולה כרמן מויו (שרמיין בינגווה) מוצאת את עצמה נמשכת דווקא לצד שלו של המתרס.

עונת הסיום גם תחזיר אלינו כוכבים אהובים מסדרת האם, "האישה הטובה" – אלן קמינג חוזר בתור היחצ"ן הפוליטי איליי גולד, קארי פרסטון חוזרת בתור עורכת הדין המבריקה אלזבת' טסיוני, וזאק גרנייר חוזר בתור עורך הדין חסר-המצפון דיוויד לי.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.