יום שישי , יולי 26 2024
ג'ף ברידג'ס, THE OLD MAN, הזקן, דיסני פלוס

"הזקן" תעלה בארץ ב-28 בספטמבר

הודעת דיסני פלוס:

 

'הזקן', סדרת המקור של דיסני+, תשודר באופן בלעדי בישראל בדיסני+, החל מ-28 בספטמבר
סדרת הדרמה האקסקלוסיבית מבוססת על הרומן רב-המכר "הזקן", ומככבים בה ג'ף ברידג'ס, ג'ון לית'גו, איימי ברנמן, אלייה שאוקט, אי. ג'יי. בוניליה וגבנגה אקינאגבה.

דיסני+ הכריזו שסדרת המקור "הזקן", דרמה מרתקת בכיכובו של ג'ף ברידג'ס, תעלה לשידור באופן בלעדי בדיסני+ ישראל, בתאריך 28 בספטמבר. ביום זה ישודרו שני הפרקים הראשונים מתוך שבעת פרקי הסדרה.
הסדרה, אשר מבוססת על הרומן רב-המכר "הזקן" פרי עטו של תומאס פרי, מתמקדת בדן צ'ייס (ג'ף ברידג'ס), שעזב את ה-CIA לפני כמה עשורים, ומאז חי את חייו מחוץ למערכת, בבידוד מוחלט. כאשר מתנקש מגיע ומנסה לחסל את צ'ייס, הסוכן הזקן מבין שעל מנת להבטיח את עתידו, עליו ליישב את עברו.

כאשר דן צ'ייס יוצא ממחבואו, סגן ראש ה-FBI הארולד הרפר (ג'ון לית'גו), נקרא לצוד אותו, וזאת בשל עברו המורכב מול הנמלט המסוכן. לצדו של הרפר עובדת בת-חסותו אנג'לה אדמס (אלייה שאוקט), וסוכן מיוחד של ה-CIA, ריימונד ווטרס (אי. ג'יי. בוניליה). כאשר הרשויות מגלות שקשה יותר לתפוס את צ'ייס ממה שחשבו תחילה, ג'וליאן קארסון (גבנגה אקינאגבה), איש מבצעים מיוחדים מאומן היטב, מצטרף גם הוא לחיפוש. בעודו בורח, צ'ייס שוכר חדר מזואי מקדונלד (איימי ברנמן), שנאלצת להשתמש בעתודות-אנרגיה שמעולם לא חשבה שיש לה, על מנת לשרוד את היום שבו היא מגלה את האמת לגבי הדייר החדש שלה. עוד מככבים בסדרת הדרמה: ביל הק, לים לובאני ופז' והדת.
עיבוד טלוויזיוני: ג'ונתן סטיינברג ורוברט לוין. מפיקים ראשיים: וורן ליטלפילד, ג'ונתן סטיינברג, דן שולץ, רוברט לוין, ג'ף ברידג'ס, דיוויד שיף, וג'ון ווטס שגם ביים את שני הפרקים הראשונים. הסדרה הופקה ב-20th Television, בשיתוף עם Littlefield Company.

בקרת הורים קפדנית במיוחד מבטיחה ששירות דיסני+ ימשיך לאפשר חווית צפייה מתאימה לכל בני המשפחה. מנויי השירות יכולים לקבוע הגבלות גישה לתוכן למבוגרים, וליצור פרופילים המוגנים בקוד לצד פרופילי-הילדים שכבר קיימים, וכל זאת על מנת לתת להורים את הידיעה המרגיעה שילדיהם לא ייחשפו לתוכן לא רצוי.

בדיסני+ השירות זמין ב- 39.90 ₪ לחודש (במינוי בתשלום חודשי), או ב-399 ₪ לשנה (במינוי בתשלום שנתי)*. כל אחד יכול למצוא בו משהו לראות: סרטים וסדרות טלוויזיה בלעדיים בז'אנרים מגוונים, כולל פעולה-הרפתקאות, מדע בדיוני, דוקומנטריים, וגם דרמות וקומדיות מוערכות. לצד כל אלו ניתן למצוא הפקות זוכות-פרסים של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר (בידור כללי).
*המינוי בדיסני+ אינו מוגבל בזמן וניתן לביטול בכל עת, בכפוף לתנאי השירות.

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: רקסהאם 3, מתחת לגשר

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 | 12 ביוני FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 סדרה מקורית, …

תגובה אחת

  1. אני

    ומתי ישודרו חמשת הפרקים הבאים????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.