שבת , יולי 27 2024
ציידי המציאות, ערוץ ההיסטוריה

וידאו: עונה חדשה ל"ציידי המציאות"

הסדרה המצליחה חוזרת עם עונה חדשה בכיכוב ציידי האוצרות המקצועיים, שממשיכים לתור אחר פריטים מעוקלים יקרי-ערך במכולות איחסון ברחבי קליפורניה. זוהי עונה סוערת במיוחד של מכירות פומביות, בידינג, קניה ומכירה.

"ציידי המציאות" עוקבת אחר קניינים מקצועיים המבקרים במכולות אחסון בקליפורניה, ועורכים בידינג על הלוקרים השונים. לפני שכל יחידת אחסון מוצעת במכירה פומבית, לקניינים ניתנות חמש דקות בלבד לבחון את תכולתה – אך רק מבחוץ, מבלי להיכנס פנימה ולגעת בפריטים השונים שבמכולה.

לאחר השלמת מכרזי אותו יום, הקניינים הזוכים נוברים בתוך מכולות האיחסון, ואומדים את המחירים של הפריטים יוצאי הדופן במכולות השונות. בסופו של דבר, מטרת הקניינים היא לצאת ברווח, ועל כן הם מחשבים האם הערך הכולל של הפריטים במכולה, עולה על המחיר שהוציאו במכירה הפומבית, בתקווה כי המכולה מכילה יותר אוצרות מגרוטאות…

בין עלילות ציידי המציאות בעונה החדשה:
לורה תופסת פיקוד לבדה; ברנדי "מותקפת" ע"י הלוקר שלה, אך יוצאת בסוף מורווחת. אוסף וינילים עצום עשוי להציל את את הרווח של דאסטי. הלוקר של אייבי שופך אור על העסק שלו. רנה מכריז על עצמו כ"מלך", אך דאסטי לא מוכן עדיין לוותר על תוארו. האינטואיציה של רנה מוכיחה את עצמה, והוא זוכה לאחד הרווחים הגדולים שלו אי-פעם!

ציידי המציאות
Storage Wars – Season 14
ימי שלישי ב-22:00, החל מ-9 באוגוסט (2 פרקים בשבוע!)

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.