שבת , יולי 27 2024
ריטה שוקרון, ששון גבאי, קריוקי

קולנוע על הקצה

פסטיבל הסרטים "קולנוע על הקצה"

יתקיים במצפה רמון בין התאריכים 23-26 באוגוסט

קולנוע על הקצה – פסטיבל הסרטים במצפה רמון
בשיתוף פסטיבל הקולנוע ירושלים

 

שנה זו מסמנת עליית מדרגה בשיתוף הפעולה בין הסינמכתש במצפה רמון לבין פסטיבל הקולנוע ירושלים.
״קולנוע על הקצה״ עתיד לפעול כ״אירוע לווין״ של הפסטיבל המרכזי בירושלים, ושיתוף הפעולה הזה צפוי להוסיף ולהתפתח בשנים הקרובות.

״קולנוע על הקצה״ – פסטיבל הסרטים במצפה רמון, שם לו למטרה להנגיש את אמנות הקולנוע והיצירה הקולנועית לתושבי מצפה רמון והסביבה, ולשוחרי קולנוע נוספים אשר יגיעו מרחבי הארץ. הפסטיבל יציג השנה תכנית מגוונת ועשירה של קולנוע ארוך וקצר, תיעודי ועלילתי, בדגש על קולנוע ניסיוני, נועז ומפתיע שמשלב בין סגנונות, מדיומים ודיסציפלינות.

אז מה בתפריט השנה?

הקרנת סרטים ישראליים חדשים ומשובחים, גם עלילתיים וגם תיעודיים (זוכי ומשתתפי פסטיבל הקולנוע ירושלים), ביניהם: ״קריוקי״ – זוכה  פרס סרט הביכורים (בימוי: משה רוזנטל), ״אמריקה״ – זוכה פרס השחקנית הטובה ביותר (בימוי: אופיר ראול גרייצר), ״עקרה״ (בימוי: מרדכי ורדי), "לרפא געגועים" – זוכה פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר (בימוי: ארטיום דוביצקי), ״מצרים סיפור אהבה״ (בימוי: איריס זכי) ועוד.

כיתת אמן בלעדית עם הקולנוען ארי פולמן והקרנה של סרטו, ״איפה אנה פרנק״, בנוכחות היוצר.

״מה מחפשים כאן?״ – פאנל של ראשי המחלקות בתאגיד השידור הציבורי ״כאן״, ובו נכיר בהרחבה את הדרישות המבוקשות מהפרויקטים המוגשים לערוץ: ממה להימנע ובמה מומלץ להתמקד? בהשתתפות: מנהלת מחלקת דוקו ב״כאן״ – גילי גאון, מנהלת מחלקת דרמה, רוני פרי ומנהל מחלקת וידאו בדיגיטל, דורון סולומונס.

מיכאל מושונוב במפגש אמן מעורר השראה.

"שחקנים ומה עושים איתם" – עבודת הליהוק, עיצוב דמויות ועבודה עם שחקנים – כיתת אמן עם במאי ״קריוקי״ משה רוזנטל והמלהקת חמוטל זרם.

חשיפה ראשונה של סדרת הרשת הקהילתית "מצפה- סיפור אהבה" שנוצרת במצפה רמון, בהשתתפות התושבים (בתמיכת מפעל הפיס ואיגוד התסריטאים).

הקרנה של סרטים בתהליך Work In Progess  בתמיכת קרן קולנוע מדרום.

ובעיקר המון קולנוע משובח, שיוצג גם באוויר הפתוח והקריר של אוגוסט במדבר, תחת שמיים זרועי כוכבים.

מצורפת תוכניית הפסטיבל.

לפרטים נוספים:

עקבו אחרינו בפייסבוק

 https://www.facebook.com/ontheedgefilmfestival

או כתבו לנו:

ontheedge900@gmail.com

לרכישת כרטיסים:

https://tickchak.co.il/31748

מהנהלת פסטיבל הקולנוע ירושלים נמסר: "אנחנו נרגשים וגאים לשתף פעולה עם סינמכתש במסגרת אירועי 'קולנוע על הקצה'. פסטיבל הקולנוע במצפה רמון עתיד להתבסס כאחד מאירועי הקולנוע הייחודיים בישראל, עם תכניה מגוונת של קולנוע נועז, חדשני ומפתיע מהארץ ומהעולם. החיבור בין המיטב של הקולנוע הישראלי לבין הקהילה הייחודית שחיה ופועלת במצפה רמון, הוא חשוב ומתבקש. אנחנו מצפים לפגוש הקיץ אלפי שוחרי קולנוע בהקרנות ובאירועים השונים".

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.