שבת , יולי 27 2024
LIGHTYEAR, שנות אור, דיסני פלוס

"שנות אור" בדיסני פלוס

 

הסרט "שנות-אור" של דיסני ופיקסאר נוחת בדיסני+

החל מה- 3 באוגוסט 2022

 

דיסני+ מכריזים שבתאריך 3 באוגוסט 2022 הסרט "שנות-אור" מבית דיסני ופיקסאר,
יהיה זמין בסטרימינג באופן בלעדי בשירות.

"אין ספק ש'שנות-אור' נראה נהדר על המסך הגדול של הקולנוע, אבל אנחנו מתרגשים מאד לקראת הגעתו גם לדיסני+," אמר אנגוס מקליין, במאי הסרט. "השקענו שנים ביצירת הסרט ואנו גאים בו מאד. אנחנו רוצים לחלוק אותו עם כמה שיותר צופים ושירות דיסני+ לא רק נותן ליותר מעריצים לצפות בו, אלא גם מאפשר לראות את הסרט שוב ושוב" הוסף מקליין. 

 

על הסרט

'שנות-אור' הוא סרט המשלב מדע בדיוני, פעולה והרפתקאות, ומספר את סיפורו של באז שנות-אור, הגיבור שנתן השראה לדמות ב"צעצוע של סיפור". הסרט עוקב אחר עלילות לוחם החלל האגדי לאחר שיגורו לכוכב עוין המרוחק 4.2 מיליון שנות אור מכדור הארץ, לצד מפקדתו וצוותו.
בעוד שבאז מנסה למצוא את דרכו חזרה הביתה דרך החלל והזמן, מצטרפת אליו קבוצה של מגויסים חדשים חדורי מוטיבציה וידידם המקסים, רובוט-החתול "סוקס". מה שמסבך את העניינים ומאיים על המשימה, הוא הופעתו של זורג, שמפקד על צבא רובוטים אכזריים ומחזיק באג'נדה מסתורית. 


הסרט מלווה בקולותיהם של: כריס אוונס (לוחם החלל באז שנות-אור), אוזו אדובה (מפקדתו וחברתו הטובה ביותר, אלישה הוות'ורן), ופיטר סון (סוקס). קיקי פאלמר, טייקה וואטיטי ודייל סולס מדבבים את חברי היחידה (לייזי הוות'ורן, מו מוריסון ודרבי סטיל). את קולו של זורג מדבב ג'יימס ברולין. בצוות המדבבים נכללים גם מארי מקדונלד-לואיס, המגלמת את איוון – מערכת הניווט של החללית, אייזאה וויטלוק ג'וניור, המדבב את המפקד ברונסייד, אפרן ראמירז, המדבב את אירמן דיאז, קיירה היירסטון המדבבת את איזי הצעירה, וטים פיק, המדבב את בקרת המשימה (בשידור בבריטניה). 

בבימויו של אנגוס מקליין (במאי-שותף של הסרט "למצוא את דורי"). הפקה: גאלין סוסמן ("צעצוע של סיפור: שהזמן שכח"). מוסיקה מקורית: המלחין זוכה-הפרסים, מייקל גיאצ'ינו ("באטמן", "למעלה"). 

הסרט "שנות אור" של דיסני ופיקסאר מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע.
בתאריך 3 באוגוסט 2022 הסרט יהיה זמין גם בסטרימינג בשירות דיסני+. 

לינק לתמונות: https://we.tl/t-EHrVFKatG0  

 

אודות דיסני+

דיסני+ הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, ונשיונל ג'יאוגרפיק, בנוסף ל"משפחת סימפסון" ועוד הרבה יותר. בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי, (General Entertainment) סטאר

תחת קטגוריית סטאר, דיסני+ מציע את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד.

שירות הסטרימינג דיסני+, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני

השירות מציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר

השירות מציע גישה חסרת תקדים להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה; בנוסף דיסני+ הינו שירות הסטרימינג הבלעדי לתכנים החדשים ביותר מבית אולפני דיסני.

 

אינסטגרם: https://www.instagram.com/disneyplusil/

פייסבוק: https://www.facebook.com/DisneyPlusIL/

האשטאג: #DisneyPlus #Lightyear

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: רקסהאם 3, מתחת לגשר

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 | 12 ביוני FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 סדרה מקורית, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.