יום שישי , יולי 26 2024
סינמה סבאיא, אלה ברק, גרין הפקות

תאריך לעליית "סינמה סבאיא"

"סינמה סבאיא" בכיכובן של דאנה איבגי, ליאורה לוי, אסיל פרחאת, אורית סמואל, מרלן בג'אלי, יוליה טגיל, רותי לנדאו, אמל מורקוס וג'ואנה סעיד יעלה לאקרנים ב-1.9

 

"סינמה סבאיא", סרט הביכורים של אורית פוקס, מספר על שמונה נשים יהודיות וערביות, עובדות עירייה מאזור חדרה והמשולש, הנפגשות בסדנה ללימוד צילום וידאו. רונה (דאנה איבגי), במאית צעירה, מובילה את הסדנה ומלמדת אותן כיצד לתעד את עולמן. הסדנה מתקדמת, ובין כתלי החדר מתפתחת דינמיקה קבוצתית מרתקת, ולצדה קטעי הוידאו הייחודיים שהנשים מצלמות ומקרינות על הבד הלבן.

 

נושאים כמו עצמאות, תפיסת מקום, זוגיות, אימהוּת, פחד והעזה מובילים להתנגשות והתקרבות בין נשים מתרבויות שונות שללא הסדנה לא היו מוצאות את מקומן יחד באותו חלל, ובטח שלא חולקות סודות ורגעים אינטימיים מכוננים.

 

הסרט זכה בפרס וייל בלוך, פרס סרט הביכורים הטוב ביותר ופרס חביב הקהל בפסטיבל ירושלים, ופרס הסרט האסייתי הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים בוורשה.

 

"סינמה סבאיא" הופק על ידי "גרין פרודקשנס", הוא יופץ על ידי "סרטי יונייטד קינג" ובתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, מענק וייל בלוך ו- Other Israel Film Fund ובקופרדוקציה עם קרן הקולנוע של בלגיה.

יש לבדוק גם

השביתה הגדולה: SNL חוזרת בשבוע הבא

14 באוקטובר, שבת הבאה.   בדיוק כשפופ טארטס בבוסטון רבתי.   זה תאריך החזרה של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.