יום שישי , יולי 26 2024
ביבי, הכריכה בעברית

בקרוב: ביבי

האוטוביוגרפיה של בנימין נתניהו צפויה
לראות אור השנה בספריית שיבולת

 

מתוך הספר:

"ההפסד שנחלנו בבחירות 2006 היה מוחץ, הגרוע בקריירה שלי. הליכוד הצטמק ל-12 מנדטים בלבד. אפילו בהם זכינו רק בדוחק.

במהלך הספירה התנדנד המנדט ה-12 בין הליכוד ל'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן. אם המנדט ה-12 יגיע לליברמן, הוא יוכתר כמנהיג האופוזיציה ואני אהפוך להערת שוליים. בסופו של דבר, קולות החיילים העניקו לי את פרס הניחומים הזה, שהיה דל אך מכריע.

גם על זה צריך לומר תודה, אמרתי לעצמי, ויצאתי אל מטה הבחירות של הליכוד בגני התערוכה. הוא היה כמעט ריק מאדם. נאמתי בראש מורם, אבל כולם – הציבור, המערכת הפוליטית ובעיקר התקשורת – חשו שהסיפור שלי נגמר.

כשחזרתי מגני התערוכה אמרתי לשרה: "הפעם זה באמת נראה כמו הסוף. אולי פשוט אתפטר, ונוכל סוף סוף לחיות את החיים שלנו".

ברגע המכריע הזה עמדה שרה כסלע איתן.

"ביבי", היא אמרה, "אלה הם החיים שלנו"

"ביבי: סיפור חיי", פרק 40. שיחה של נתניהו עם רעייתו שרה, שותפתו לחיים ולמאבק

*  *  *

ספריית שיבולת צפויה להוציא לאור את האוטוביוגרפיה של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. הספר ביבי: סיפור חיי, עתיד לראות אור ב-22 בנובמבר השנה, במקביל לפרסום המהדורה האנגלית שתראה אור בהוצאה האמריקאית Simon & Schuster.

 

ביצירה קולחת, רבת עוצמה ואישית, נחשפת – לראשונה בגוף ראשון – דמותו של האדם שהשפיע יותר מכל על עיצוב דמותה של ישראל בעשורים האחרונים. בכנות מדויקת ונוגעת ללב מוליך נתניהו את הקורא בין ימי ילדותו בירושלים כבן לשושלת אינטלקטואלית וציונית, דרך שנות ההתבגרות בהן הטלטל בין ארה"ב לישראל כשיחסיו המיוחדים עם אחיו משמשים לו עוגן, שירותו בסיירת מטכ"ל, לימודיו באוניברסיטת העילית MIT, פעולתו בחזית ההסברה הישראלית ועד הסודות, התובנות מאחורי הקלעים של הרגעים הגדולים בהם שימש כאחד המדינאים והמנהיגים הגדולים של העם היהודי בעת החדשה.

הספר נכתב בשעות הקטנות של הלילה, בסופי שבוע ובנסיעות הארוכות בכבישי ישראל, בפרץ כתיבה של כתשעה חודשים שהחל בתחילת כהונתו כיו"ר האופוזיציה. בספר אף מודה נתניהו בקריצה על פסק הזמן מראשות הממשלה שאפשר לו להתפנות לכתיבת סיפור חייו ולהרהר בתוכניותיו העתידיות.

 

מדובר בקריאת חובה לכל ישראלי המעוניין לקבל פרספקטיבה על קורותיה של ישראל, חיינו בארץ הזאת, פניה, דמותה ומקומה בין האומות.

 

על רקע היציאה הקרובה של האוטוביוגרפיה לאור, אמר נתניהו:

 

"נולדתי שנה אחרי הקמת המדינה. כלוחם, מפקד ומדינאי הקדשתי את חיי למאבק בכוחות שביקשו להשמידנו ולעשיית שלום עם אלו שהושיטו לנו יד."

 

"בסיפור חיי שזורים יגון ושמחה, אכזבות והצלחות, לקחים שלמדתי ואנשים שאהבתי. הסיפור האישי שלי כרוך בסיפור תקומתו של עמנו. הוכחנו שעם אמונה ונחישות ניתן לגבור על כל מכשול ולהבטיח עתיד מזהיר למדינתנו".

 

"אני נרגש לחלוק עמכם את סיפורי בתקווה שהפסגות, התלאות והתובנות שאספתי לאורך הדרך יספקו השראה לכל המבקשים לחיות חיים בעלי משמעות".

 

רותם מ. סלע, מו"ל הוצאת סלע מאיר, ומו"ל משותף בספריית שיבולת ציין:

"אנחנו גאים על הזכות להוציא את ספרו האוטוביוגרפי של בנימין נתניהו, מגדולי המנהיגים של העם היהודי בעת החדשה. אני מוכרח לציין שהקריאה בספר היא הפתעה מרגשת ומעוררת השראה. זה איננו רק ספר זכרונות הלוכד חיים גדולים ותקופה סוערת, אלא לפני הכל דיוקן עצמי, הכתוב ביד אמן, של אדם החי בתחושת שליחות ודריכות. ההכרה הזו המחלחלת תוך כדי קריאה הופכת אותו ללא פחות משיעור בגדולה".

 

מאז הקמתה לפני כחמש שנים הפכה ספריית שיבולת – מבית הוצאת סלע מאיר וקרן תקווה – למוקד ההתעוררות האינטלקטואלית של השיח הלאומי. ספרו של בנימין נתניהו יוצע למכירה מוקדמת בשבועות הקרובים באתר ההוצאה יחד עם שאר ספרי סדרת שיבולת לשנת 2022-2023. לקבלת עדכונים ניתן להירשם באתר: www.shiboletpress.com

 


 

הוצאת סלע מאיר היא הוצאת ספרים מובילה בתחום הספרות העיונית, המתמקדת בהוצאה של ספרות פורצת דרך. פרטים נוספים על ספרי ההוצאה ניתן למצוא ב: www.sellameir.com

 

BIBI , עטיפת הספר באנגלית
ביבי, הכריכה בעברית

יש לבדוק גם

ישראל במלחמה: פיזור קבינט המלחמה

כך סיקרו ב-FRANCE 24 את הודעת ראש הממשלה נתניהו על פיזור קבינט המלחמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.