שבת , יולי 27 2024
אחרי ש...הגענו לסוף הטוב

מהיום בקולנוע: "אחרי ש…הגענו לסוף הטוב"

25.8.2022 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ

חלק 4 של הלהיט הקולנועי המבוסס על רב המכר

שמכר יותר מ- 2 מיליארד עותקים

תקציר:

יותר מ- 140 מיליון צפיות בטריילר, יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים שנמכרו מהספר ובישראל – יותר מ- 220,000 צפיות בטריילר של הסרט הראשון בסדרת הסרטים המצליחה, בשבוע הראשון לשיתופו ברשת. ״אחרי ש…״ הוא ללא ספק תופעה חובקת עולם של קהל מעריצים שמחכה לראות את הסרט.

מבוסס על ספרה של אנה טוד, שהחלה את דרכה כסופרת כאשר כתבה את ״אחרי ש…״ לוואטפאד. היא פרסמה כל פרק בנפרד והתבססה על דמויות הבנים של להקת וואן דיירקשן. בחלומותיה הפרועים ביותר היא לא דמיינה שזמן קצר מאוחר יותר הספר יזכה למיליארד וחצי הורדות וימכר להוצאת הספרים הכי גדולה בארה״ב, יתורגם ללמעלה מ- 30 שפות ויופק כסרט הוליוודי.

עכשיו מגיע לבתי הקולנוע החלק הרביעי בסדרה –

טסה והרדין חוו הפתעות ומכשולים רבים. הקשר ביניהם אומנם חזק יותר מאי פעם, אך גילויים חדשים מרעידים את האדמה, את יסודות קיומם ואת השריון הבלתי חדיר של הרדין. בעוד האמת על משפחותיהם מאיימת לזעזע את עולמם, השוני ביניהם מיטשטש; טסה, איננה עוד הבחורה המתוקה, הפשוטה והתמימה שהיתה כשהכירה את הרדין, בדיוק כפי שהרדין איננו עוד הבחור האכזר, עם מצבי הרוח בו התאהבה. טסה מבינה היטב את הרגשות הקודחים בדמו של הרדין, מכירה את כל מחשבותיו הטורדניות והיא יודעת שהיא היחידה שיכולה להרגיע אותו כשהוא מתפרץ. הוא זקוק לה. אך סודות מהעבר מתגלים, והרדין מסתגר יותר ויותר בתוך כאבו, והודף את טסה, ואת כל אוהביו, רחוק ממנו ומחייו. אחרי הכול, טסה כבר אינה בטוחה שתוכל להציל אותו, לא בלי להקריב את עצמה. האם האהבה שווה את הוויתור? היא מסרבת להיכנע בלי מאבק. אבל למען מי היא נאבקת – למען הרדין, או למען עצמה?

בימוי: קסטיל לנדון

תסריט: שרון סובויל ואנה טוד

הפקה: מארק קנטון,ג'ניפר גיבגוט, ארון לויץ, בריאן פיט וקורטני סולומון

צילום: רוב גיבנס וג'ושוע רייס

ארה״ב 2022, 119 דק׳

בכיכובם של: ג'וזפין לנגפורד, הירו פיינס טיפין (״הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם״), רוב אסטס (״90210״), אריאל קבל (״חמישים גוונים של אופל״, ״אמריקן פאי מציגים: מחנה התזמורת״), לואיז לומברד, צ'אנס פרדומו.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: אג'ומה

אג'ומה – Ajoomma סרטו של : הה שומינג A film by He Shuming נציג סינגפור …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.