שבת , יולי 27 2024
אמיר חורי, תמונת הניצחון, סרטו של אבי נשר, צילום: עמית יסעור

עכשיו בנטפליקס: תמונת הניצחון, השפעה

'תמונת הנצחון' עולה לנטפליקס ישראל – החל מיום ו' 15.7.22

שובר הקופות עטור הכוכבים של אבי נשר הוא סרט בתי הקולנוע הישראלי הראשון אי פעם שמוקרן בשירות הישראלי של נטפליקס

הסרט "תמונת הנצחון" עולה לנטפליקס ישראל החל מיום ו' 15.7.22. שובר הקופות של אבי נשר, שהיה מועמד לכל 15 פרסי אופיר כולל פרס הסרט הטוב ביותר וזכה ב-3 מתוכם, יהיה סרט בתי הקולנוע הישראלי הראשון אי פעם שיוקרן בנטפליקס ישראל מאז השקתו של שירות הסטרימינג בארץ, וזאת בנוסף להקרנתו במקביל בנטפליקס ארה"ב.

האפוס המושקע ועטור הכוכבים, מתאר בהשראת אירועים היסטוריים אמיתיים את תקיפת הקיבוץ על ידי הצבא המצרי במהלך מלחמת העצמאות והתקופה שהובילה לכך. עלילתו שמתרחשת בין סוף שנת 1947 ליוני 1948, מתמקדת בקרב ניצנים ובאירועים שקדמו לו. במאי של סרט תעמולה מצרי מתלווה לכוח לוחמים של צבאו היוצא לסייע לערבים הפלסטינים, כדי לתעד תמונת ניצחון. הם מתמקמים בכפר שלמרגלות הקיבוץ, שבו חבריו נערכים להגנה לצד מחלקה מחטיבת גבעתי. את עיניו של הבמאי צדה האלחוטנית האמיצה מירה בן ארי, שמתגוררת בקיבוץ הנצור עם בעלה ובנה הקטן ומסרבת להתפנות. הסרט שעוקב אחר האהבות, מערכות היחסים ותפניות החיים של צעירים בתקופת קום המדינה, הופך במהלכו מקומדיית נעורים מסחררת לדרמה מלחמתית מעוררת מחשבה ומהדהדת.

בימוי ותסריט: אבי נשר. בהשתתפות ג'וי ריגר, אמיר ח'ורי, עלא דקא, אליענה תדהר, תום אבני, משי קלינשטיין, אלישע בנאי, יונתן ברק, נטע רוט, גיל כהן, אדם גבאי, ידין גלמן, עמית מורשת, אלעד לוי, ניר כנען ועוד.

הופק על ידי אהוד בלייברג, משה ולאון אדרי, דני ורוני בן ארי, אלעד גביש ובסיוע קרן רבינוביץ.

ישראל, 2021, 128 דקות.

PERSUASION

"השפעה"

שמונה שנים אחרי שאן אליוט השתכנעה לא להתחתן עם גבר נאה ממשפחה ענייה, הם נפגשים שוב. האם היא תנצל את ההזדמנות השנייה לאהבת אמת?

עם דקוטה ג'ונסון.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.