שבת , יולי 27 2024
NCIS, עונה 19, הוט, HOT

עונה 19 של NCIS בהוט

NCIS 19

"NCIS", דרמת הלהיט המשטרתית של רשת CBS, נוצרה על ידי מפיק העל דונלד בליסריו ("זינוק לאתמול") וזוכה ה"אמי" צ'אד פלויד ג'ונסון ("מגנום בלש פרטי") כספין-אוף של הסדרה המיתולוגית "JAG" והפכה עם השנים למותג הטלוויזיוני החזק ביותר בעולם. כעת, העונה ה-19 של הסדרה המצליחה מגיע ל-HOT Zone.

"NCIS", שעוקבת אחר שירות החקירות הפליליות של חיל הים, היא יותר מעוד דרמה: היא סדרה שמתמקדת בדינמיקות המורכבות לעיתים – והמצחיקות לעיתים – של צוות שנאלץ לעבוד יחד בסיטואציות המתוחות ביותר. הסוכן המיוחד של הצוות, לירוי ג'תרו גיבס (מארק הרמון, "שיקגו הופ", "פחד ותיעוב בלאס וגאס"), סמל מארינס לשעבר, אמנם ממעט במילים, אך הוא בעל כישורי חקירה יוצאים מן הכלל. מתיקי רצח וריגול ועד עלילות טרור, הסוכנים המיוחדים של גיבס מטיילים ברחבי העולם כדי להביא לפתרון פשעים מסובכים.

העונה הזו כוללת כמה פרצופים חדשים, כולל את גארי קול ("Suits", "Veep") וקתרינה לאו ("הוואי 5-0"), שמחליפים את אמילי וויקרשם ומריה בלו שעזבו במהלך העונה הקודמת. בנוסף, הרמון, שכיכב בסדרה מתחילתה, עוזב במהלך העונה את תפקידו האגדי.

לצדו של הרמון, שהיה מועמד לאורך השנים לפרסי "אמי" ו"גלובוס הזהב", ישובו לככב העונה המועמד ל"גלובוס הזהב" דיוויד מק'קלאם ("The Man from U.N.C.L.E."), שון מאריי ("הוקוס פוקוס"), רוקי קרול ("יס מן"), ווילמר ולדרמה ("מופע שנות השבעים") ובריאן דיטזן.


החל מה-8.6, ימי ראשון-שבת ב-22:00

ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.