יום שלישי , אפריל 16 2024
יולי 2022 בעולם הסדרות של yes

יולי 2022 בעולם הסדרות של yes

 

   

 

פאודה 4 רק ב-yes

החל מה- 13/07 ב-yes VOD, ימי ד' בשעה 22:00 ב- yes TV ACTION וב- STINGTV

הסדרה שכל העולם מחכה לה, חוזרת בגדול!

בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה ״קלילה״ בבריסל. כך דורון מוצא עצמו בבירה האירופאית, מלווה את איוב לפגישה עם מקור לבנוני צעיר בשם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס). עומאר, במקור מג׳נין, הוא בנו של משת״פ בכיר שסייע רבות לכוחות הביטחון. לאחר שנחשף כבוגד, איוב דאג לשליפתה של משפחת טוואלבה מהגדה, והם התיישבו ברמלה. למרות שאיוב תמך במשפחה במשך שנים, עומאר מעולם לא מצא את מקומו בישראל, ובשנות ה- 20 שלו עבר ללבנון. לעומתו, אחותו מאיה (לוסי איוב) נטמעה בחברה הישראלית והפכה לקצינה מוערכת במשטרת ישראל. אבל הפגישה המיוחלת בבריסל לא הולכת כמתוכנן, ובמהרה דורון מוצא עצמו בעימות חזיתי עם חוליית טרור מתוחכמת ונועזת. המרדף אחריה ייקח את דורון ואת הצוות מבריסל אל עומק לבנון, במשימה המורכבת והמסוכנת ביותר שהם ידעו. 

לעונה מצטרפת שחקנית ישראלית שעושה חיל בהוליווד – ענבר לביא בתפקיד שני רוסו, לוחמת חדשה בצוות. 

עוד יצטרפו לעונה הרביעית: גל פרידמן, לואיי נופי, הזמר לואיי עלי, תום גרציאני, אורי מחרז ושחקנים נוספים. 

 

בהשתתפות: ליאור רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, דורון בן-דוד, איציק כהן, מירב שירום, יעקב זדה ועוד.

יוצרים: ליאור רז ואבי יששכרוף

תסריטאי ראשי: נח סטולמן

במאי: עמרי גבעון

הפקה: ל. בנאסולי הפקות, ליאת בנאסולי עמית

 

שיגעון הפאודה חוזר ב-13/7 עם עליית העונה הרביעית שכולם חיכו לה.

לכבוד המאורע החגיגי נעלה בשבוע לפני עליית העונה עם שישה ימי אקשן פיגוזי ומלא רגעי פאודה בערוץ פופ אפ חגיגי שכולו… פאודה!

כל הפרקים החל מהעונה הראשונה ברצף בכל ערב החל מ- 21:00 ועד שעות הבוקר המוקדמות וגם, ראיונות עם השחקנים והיוצרים, קליפים ופרקי מאחורי הקלעים.

שישה ימים, עם כל העונות. 

החל מה-07/07 ועד 12/07 – ערוץ הפופ -אפ yes פאודה באפיק 20 וב-yes VOD.

 

פלמח 3 רק ב-yes

החל מה-30/06 ב – yes VOD KIDS רק לילדי yes ו-STINGTV ובערוץ teennick

השנה 1947 – סיפור המאבק בבריטים מתקרב לסופו, הצבעת האו"ם על מדינה יהודית כבר ממש בפתח, וכעת תוהים כולם מי הם באמת, מי הם רוצים להיות במדינה החדשה הזו, ואיזה עתיד ייצרו יחד לכולנו. אלא שסכנה חדשה מאיימת ברגע האחרון על הקמת המדינה, ומחייבת את כל גיבורינו, שסיימו את הכשרתם והתפזרו בעונה הקודמת ליחידות פלמ"ח שונות, לשוב ולהתאחד להרפתקה אחרונה.

לא רק הרפתקה ואקשן כמובן יהיו בעונה- גם הרבה אהבה: אלינור ואורי ישתפו פעולה במשימה מיוחדת ויתהו האם לתת עוד הזדמנות אחת לאהבה. אמיל ושרה כבר חושבים שהקשר ביניהם התגבר על כל המכשולים, אבל דווקא המכשול האחרון יהיה זה שיאיים להפריד ביניהם. יוחנן יהפוך למפקדם של קבוצת הכשרה חדשה, צעירה ונמרצת קצת יותר מדי, ובעיקר יחשוש מיריב מסתורי ושרמנטי על ליבה של גאולה.

רות תפגוש שוטר עברי חמוד במשטרה הבריטית, אך תסתיר ממנו את זהותה האמיתית. דן יתקרב לחניכה מהכשרה החדשה, השומרת סוד מצחיק. ונראה שכלום לא יוכל להפריע ליעל וחיליק עד ש…

אליהם יצטרפו דמויות חדשות:

שולה – לוחמת פלמח נועזת במשימה סודית (נועה קירל!)

בת שבע – אחותו החכמה של יוחנן שמצטרפת להכשרת הפלמ"ח (בר מינאלי)

אריק – שוטר יהודי במשטרה הבריטית עם כישרון לאפייה (רן מושיוב)

דמויות אהובות מהעונות הקודמות ישובו לעונה זו, כולל דמויות היסטוריות: רבין, גולדה, בן גוריון, בגין. אליהם יצטרפו להופעות אורח דמויות היסטוריות חדשות ומפתיעות, כשגם הפעם  תציג העונה מספר אירועים שקרו במציאות.

שחקנים: נועה קירל, יעל  שלביה, נטע רוט, טל גרושקה, אלונה סער, נתי רביץ, דינה סנדרסון, אברהם אהרונסון, דולב מסיקה, אלדד פריבס, נאיה בינשטוק, עומר חזן, גל אמיתי, גל פרנק, אביב פנקס, אורי גוב, דיוויד לוינסקי, מיכאל גבעתי, יובל ינאיף עדי אלון, בר מיניאלי, רן מושיוב, אמיר חטיב, דין הפנר, ירדן טיגר, ערן ישראל, גד קינר, אדוארד שורש, יובל מנדלסון, יורם לוינשטיין , ניב רז.

 

סמוך על סול 6 – חלק ב'/עונת הסיום (משודר צמוד לשידור בארה"ב)
החל מה-13/07 ב- yes VOD, וב- 28/07 ימי ה' בשעה 22:00 ב-yes TV ACTION וב- STINGTV

אחרי המתנה ארוכה וציפייה רבה, סדרת הבת המצליחה ללהיט זוכה האמי "שובר שורות", המתחקה אחר עלילותיו של סול גודמן (בוב אודנקירק) בשנים שלפני "שובר שורות", חוזרת לעונה שישית ואחרונה.

העונה האחרונה של הסדרה כוללת 13 פרקים והיא תשודר בשני חלקים. החלק הראשון שודר וכעת מגיע תור החלק השני והאחרון.

צילומי הפרקים האחרונים של הסדרה ארכו זמן רב יותר מהמתוכנן בגלל התפרצות הקורונה שפגעה בשחקנים ובצוות על הסט. בנוסף, בוב אודנקירק, המגלם את סול, לקה בהתקף לב במהלך הצילומים ולמרבה המזל הוא חזר במהרה לקו הבריאות ולשגרה והצילומים חזרו למסלולם.

פרטים על העלילה ואיך תסתיים הסדרה עדיין לא נחשפו, מה שבטוח הוא שג'ימי מקגיל סוף סוף בישורת האחרונה בדרכו להפוך לסול גודמן שפגשנו ב"שובר שורות". 

על פי פרסומים מסקרנים, בריאן קרנסטון וארון פול, כוכבי "שובר שורות" האלמותית, יפציעו במהלך הפרקים הסוגרים את הסדרה וישובו לנעליהם של וולטר וויט וג'סי פינקמן האהובים.

משודר צמוד לשידור בארה"ב

 

חנוקה 2 רק ב-yes

החל מה27/07 בבינג' ב-yes VOD 

עונה שניה לדרמה הבריטית המצליחה. 

בעלה של ואל (דרבלה קירוואן) מחליט שמסיבת יום הנישואין ה-30 שלהם היא זמן טוב להודיע לאורחים שהם החליטו להיפרד. כאשר הוא נרצח באותו הערב וגופתו מתגלה למחרת – הכל עומד להשתנות. אל מתחילה לחפור בחייו וסודותיו, ולהכיר בנזק שהיא אפשרה לו לחולל למשפחה שלהם במשך השנים. ככל שהיא מבינה עד כמה אופיו האכזרי והמניפולטיבי של בעלה הזיק לחייה ולחיי כל הסובבים אותם, היא מבינה שייתכן מאוד שאחד מהם הוא גם זה שאחראי למותו.

בעונה החדשה המשפחה מתמודדת עם מבקר לא רצוי שהגעתו לעיירה מרעידה שוב את העניינים עבורם. פין הרן מגיע ללא הודעה וטוען שהוא בנו המנוכר של בעלה לשעבר. מה תהיה משמעות ההפתעה הלא רצויה הזו עבור המשפחה והאם הגעתו תפרק את המשפחה שואל נלחמה כל כך כדי להגן עליה?

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' 

 

הורים בקושי 3 רק ב-yes

החל מה-14/07  בבינג' ב- yes VOD, וב- 16/07 ימי ש' בשעה 22:30 ב-yes TV COMEDY

הקומדיה האהובה והשנונה חוזרת בעונה שלישית, שהוזמנה עוד לפני שעונתה השנייה הסתיימה.

מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו") ודייזי הגארד ("אפיזודס") חוזרים בתפקידם כפּוֹל ואלי, זוג שחווה את האתגרים שמציבה בפניהם ההורות.

העונה השלישית מתחילה פחות או יותר היכן שהסתיימה העונה השנייה, זאת לאחר שבעונה הקודמת היתה קפיצה משמעותית קדימה בזמן ופגשנו את שני ילדיהם של פול ואלי, אווה (כיום מגלמת על ידי איב פרנל) ולוק (כיום אלכס איסטווד) כשהם בני 10 ו-13. הקפיצה בזמן, לדברי יוצר הסדרה כריס אדיסון אפשרה קווי עלילה יותר מורכבים ורגשיים. 

העונה החדשה מגיעה לאחר המשבר שעברה המשפחה כאשר לוק היכה את אביו, פול עזב את הבית ועבר להתגורר בבית חמותו ולהפתעתו במקום להרגיש בדידות הוא דווקא חש הקלה, אבל הוא חייב לתקן את הקשר שלו עם לוק. בינתיים לאלי יש בעיות משלה, עם העבודה, עם גיל המעבר שהגיע מוקדם מהצפוי ועם מערכת היחסים המתוחה יותר ויותר עם בתה המתבגרת אווה.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' / עונות קודמות זמינות לצפייה ב-VOD

 

המפרץ 3 רק ב-yes
החל מה-03/07 בבינג' ב- yes VOD, וב- 16/07 ימי ש' בשעה 22:00 ב-yes TV ACTION 

לאחר הצלחת העונות הראשונות של דרמת המתח המעולה, "המפרץ" חוזרת בעונה חדשה.

בעונה החדשה העלילה סובבת סביב דמות חדשה שנכנסת לתפקיד קצינת הקשר המשפחתית, מרשה תומסון ("קוברה", "צווארון לבן") אשר תגלם את ג'ן טאונסנד.

טאונסנד נזרקת למים העמוקים כאשר גופת גבר מתגלה במפרץ ביומה הראשון בתפקיד, היא חייבת להיכנס עמוק אל תוך עולמה של משפחה מסובכת ומתאבלת על מנת לנסות לפתור את מותו בטרם עת של מתאגרף צעיר ושאפתן. מעבר לכך שהיא צריכה לספק תשובות למשפחה היא גם צריכה להוכיח את עצמה כמגויסת החדשה ביותר בצוות.

 

הנוכל, אשתו והסירה 

החל מה-06/07 בבינג' ב-yes VOD

דרמה בריטית בת ארבעה פרקים מבית ITV, נכתבה על ידי כריס לאנג ("חף מפשע," בלתי נשכח") ומבוססת על סיפור אמיתי ויוצא דופן.

העלילה מגוללת את סיפורם המוזר של ג'ון ואן דרווין אשר יחד זייפו את מותו של ג'ון, מורה לשעבר וקצין כלא בהווה, בכדי לתבוע את כספי ביטוח החיים ולהימנע מפשיטת רגל, ללא ידיעת שני בניו. ג'ון דרווין (אדי מרסן: "ריי דונובן") מחליט לזייף את מותו באמצעות בימוי תאונה עם הסירה שלו לזוועתה של אשתו אן (מוניקה דולן: שערורייה אנגלית למדיי, "פסיכולוג לרגע") היא נאלצת לנחם את בני משפחתה. הונאה סוריאליסטית, בגידה בלתי נסלחת וסיפור אמיתי שלא יאמן נחשפים כאשר לאט לאט השקרים של בני הזוג נחשפים.

 

מה שקורה בצללים 4 רק ב-yes

החל מה-23/07 ימי שבת ב-22:00 ב- yes VOD וב- yes TV COMEDY וב- STINGTV

עונה חדשה לסדרה המבריקה מבית FX, המבוססת על קומדיית האימה המוקומנטרית באותו השם של הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי ("ת'ור ראגנרוק"). הסדרה מספרת את סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כל אחד מהם נולד בעידן אחר והם מנסים להסתגל לעידן המודרני ולשרוד את העולם החדש בעיר ניו יורק. 

לפני 200 שנה, נשלחו השלושה לכבוש את אמריקה, האוניה הורידה אותם בסטאטן איילנד. הם איבדו את דרכם, שכחו את המטרה שלשמה הגיעו ונשארו באי ובלי ששמו לב, חלף הזמן. העונה השנייה מסתיימת עם עזיבתו של גיירמו את הבית והערפדים מנסים, לא בהצלחה יתרה, להסתדר בלעדיו. בעונה החדשה צפויות לא מעט הפתעות: הערפדים יקבלו כלבי גיהינום שאמורים להגן עליהם, וגם הגרגולים עתידים להגיד לביקור.

בעונה החדשה הקבוצה מתאחדת, כולם חוזרים לביתם בסטטן איילנד שנמצא במצב של הרס ממוחלט, אין להם כסף לתקן את הבית והם יצטרכו למצוא דרך לתקן את האחוזה המצמררת שלהם.

 

 

בוגרת כזה 5 חלק א רק ב-yes
החל מה-30/07 ימי שבת ב-18:25 ב- yes VOD וב- yes TV COMEDY וב- STINGTV

 הספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שאהידי המגלמת את זואי, חוזרת בעונה חדשה. בעונה הקודמת זואי חגגה 21 אביבים ויצאה לחופשה מטורפת בה מצאה עצמה מאוהבת שוב ובנוסף היא מאוד מתוסכלת שהיא לא מצליחה למצוא התמחות חדשה.

הקומדיה החכמה והמרעננת היא המשך ישיר של "שחור כזה" שמשתמשת בנוכחות ובכריזמה של שאהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.

העונה נמשיך לעקוב אחר מעלליה של זואי, גם לאחר הקולג' ואל העונה החדשה מצטרף אל הצוות באופן קבוע מרקוס סריבנר, כוכב "שחור כזה".

 

דם אוצרות 2 רק ב-yes

החל מה-21/07 ב-yes VOD וב- STINGTV

 

עונה שניה לסדרת אקשן והרפתקאות הממכרת של מארק ווב, במאי "500 ימים של סאמר" וסרטי "ספיידרמן".

הסדרה עוקבת אחרי מומחה מבריק לעתיקות וגנבת אומנות ערמומית שחוברים יחדיו כדי לתפוס טרוריסט אכזרי שמממן את תקיפות הטרור שלו בעזרת בזיזת עתיקות. בזמן שהם מזגזגים על פני הגלובוס במרדף, 

הם מוצאים את עצמם לפתע במרכזו של מאבק בן 2000 שנה על ערש הציוויליזציה.

 

 

חזרה גנרלית (משודר צמוד לשידור בארה"ב)
החל מה- 16/07 ב-yes VOD וב- STINGTV

סדרה שיצר הקומיקאי והתסריטאי הקנדי ניית'ן פילדר

בעולם שבו שום דבר אף פעם לא עובד כמו שקיווינו או רצינו, פילדר נותן לאנשים את ההזדמנות לעשות חזרות לקראת החיים שלהם.

משודר צמוד לשידור בארה"ב

ניקי גלזר: ספיישל סטנד אפ 

החל מה-18/07 ב-yes VOD וב- STINGTV

ניקול רנה "ניקי" גלזר היא סטנדאפיסטית, שחקנית, מגישת פודקאסט, ומנחת סדרת ריאלטי הכרויות ידועה (Fboy Island). גלזר נחשבת לקומיקאית חסרת רחמים שלוקחת על עצמה להתמודד עם נושאי טאבו בדרכים צנועות, מצחיקות ופורצות דרך.

זהו מופע הסטנד אפ הראשון של גלזר עבור HBO, את המופע היא כתבה והפיקה והוא הוקלט בדנבר, קולורדו. 

 

ערוץ yes Real, ערוץ הפופ אפ האהוב חוזר! 

סדרות הריאליטי הטובות ביותר בעולם שיהפכו את עונת הקיץ ללוהטת ומפתיעה. הערוץ ישדר עונות חדשות לצד להיטי הריאליטי הגדולים בעולם (כולם זמינים גם ב-yes Real VOD). 

החל מיום ראשון ה- 17/07 ועוד לחודש ספטמבר, באפיק 5 מידי ערב החל משעה 21:00 ועד הבוקר. 

 

הזמר במסכה 2 בריטניה רק ב-yes

החל מה- 17/07 ימים א'-ה' ב-21:45 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

עונה שניה ללהיט הריאליטי שסחף וכבש את ארה"ב והפעם מהממלכה הבריטית!

תחרות שירה בין 12 סלבריטיז הלבושים מכף רגל ועד ראש בתחפושות מפוארות כשזהותם מוסתרת על הבמה ומחוצה לה ואפילו הקולות שלהם מוסווים בראיונות, "הזמר במסכה" הוא הסוד השמור ביותר בטלוויזיה. פאנל השופטים כולל את: הקומיקאי, השחקן, והמפיק ג'ונתן רוס, מנחת הטלוויזיה דאווינה מק׳קול, הזמרת ריטה אורה והסטנדאפיסט מו גיליגן.

עם הקהל באולפן, מנסים השופטים לנחש מי עומד מאחורי המסכה בעוד הסלבס המזמרים מתעתעים בהם, רק בסוף כל פרק ולאחר הצבעת הקהל, האיש במסכה המודח יגלה מי הוא, ונגלה האם חבר השופטים באולפן – ואנחנו בבית – צדקנו.

 

הרווקה 18 רק ב-yes

החל מה- 17/07 ימים א'-ה' ב-22:30 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

המסע של מישל יאנג למציאת אהבה מתחיל! 

אחרי שהופיעה בעונה ה-25 של "הרווק", מישל גנבה מיד את תשומת הלב של הפקת "הרווקה", יחד עם לבבותיהם של מיליוני אמריקאים שהתאהבו בחיוכה הכובש ובחוש ההומור שלה. מישל הינה שחקנית כדורסל לשעבר, מורה בת 28 אשר מתמקדת כעת בהכנת תלמידיה להיות הדור הבא של מנהיגי הקהילה. למישל חלומות גדולים לעתיד והיא מעוניינת למצוא גבר קשוב ותומך שמוכן לשנות איתה את העולם.

30 גברים מנסים להרשים אותה בקסמם, בשנינות ובמראה האטרקטיבי שלהם, אבל לפני שהגברים ינסו לחזר אחריה הם יצטרכו לעבור תחילה דרך המארחים והמדריכים קייטלין בריסטו וטאישיה אדמס. המחזרים לומדים מהר שדרוש יותר מרושם חיצוני וכניסה מוצלחת ללימוזינה כדי לזכות בלבה.

 

אי הפיתויים 4 רק ב-yes

החל מה- 31/07 ימים א'-ה' ב-23:15 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

עונה רביעית לריאליטי בו ארבעה זוגות הנמצאים בצומת דרכים במערכות היחסים שלהם מעמידים את אהבתם במבחן. הם יצטרכו להחליט אם הם רוצים להתחייב אחד לשנייה לשארית חייהם או להיפרד ולהתחיל בחיים חדשים.

באי מאווי בהוואי, הם מחליטים באופן הדדי לחיות את חיי הרווקות בעודם גרים בבתים נפרדים עם רווקים ורווקות סקסיים במיוחד כדי לגלות אם יש בן/בת זוג אחרים המתאים להם יותר. החיים על האי האקזוטי מלאים במסיבות פרועות והרפתקאות רומנטיות. האם בסופו של דבר הזוגות יעזבו יחד? האם הם יעזבו עם אחד מ"המפתים" של האי? או שבכלל יחליטו להיפרד וילכו הביתה לבד?

 

משיכה בעירום 6 רק ב-yes

החל מה- 17/07 ימים א'-ה' ב-00:15 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

ריאליטי ההיכרויות הנועז חוזר בעונה חדשה.
בבסיס הסדרה התפיסה שמשיכה מינית היא הדבר הראשון שמפעיל את המוח כשאנחנו בוחרים עם מי לצאת ולמי לתת הזדמנות. התוכנית שעוזרת לרווקים ורווקות להימנע מהמלכודות של פרופילים מקוונים מזויפים ומסננת את בחירת בן/בת הזוג המושלמים באופן מקורי על סמך הכוח של משיכה בעירום. 

בכל פרק אנו מתוודעים לרווק/ה אשר מחפשים אהבה. אליהם מצטרפת מנחת תכניות הבוקר האהובה והפופולארית בבריטניה אן ריצ'רדסון, אשר תציג בפני רווק/ה (בעודם לבושים) – 6 קוביות צבעוניות… בכל פעם יפתח חלק מהקובייה ויחשוף טפח מגופם של האנשים שנמצאים בקובייה.

גם בעונה זו, צפו לאירועים מפתיעים ביותר בתוכנית שלא מספיקה לפרוץ גבולות.

 

ג'ו מיליונר: בעושר ובעוני רק ב-yes

החל מה- 27/07 ימים א'-ה' ב-21:45 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

טוויסט רענן לאחת מתוכניות ההיכרויות הנצפות ביותר בתולדות הריאליטי "ג'ו מיליונר" שכבשה את העולם בסערה בשנת-2003.

בתוכנית החדשה משתתפים שני גברים רווקים מדהימים עם הבדל עצום אחד שמפריד ביניהם: האחד מיליונר, והשני בהחלט לא. הגברים ייצאו לדייטים עם כ- 20 מתמודדות רווקות, אלא שלנשים לא יהיה מושג מי מבין הגברים הוא העשיר ומי הוא בעל האמצעים הדלים יותר. כאשר נוצרים קשרי אהבה וכל בחור מוצא את ההתאמה המושלמת שלו, הנשים חייבות לשאול את עצמן מה יותר חשוב…אהבה או כסף?

 

אתגר הפרוגר רק ב-yes

החל מה- 17/07 ימים א'-ה' ב-21:00 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

המגה-להיט העולמי "פרוגר" מתעורר לחיים כפי שמעולם לא היה! 

תחרות טלוויזיונית פיזית ומהנה בטירוף המבוססת על משחק הווידאו האהוב והאייקוני משנות השמונים,Frogger  (מבית (Konami. בהנחיית דיימון וויאנס ג'וניור וקייל ברנדט.

התוכנית מזמינה מתמודדים מכל רחבי ארה"ב לבחון את התעוזה הפיזית ואת כישורי פתרון הבעיות שלהם במגוון מסלולי מכשולים מלאי דמיון אשר מלאים באתגרים מהמשחק הקלאסי. החל מהתחמקות מהתנועה לקפיצת מדרגה ועד להיפופוטמים דוהרים, המתמודדים במסלול חייבים לעבור את המכשולים המאתגרים האלה כדי לקחת הביתה את הכסף הגדול.

 

דרג את האקס רק ב-yes

החל מה- 31/07 ימים א'-ה' ב-00:15 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

סדרה חדשה, נועזת, חושפנית ומצחיקה, הבוחנת מערכות יחסים ומין מזווית חדשה ופרובוקטיבית. הניסוי החברתי, בהנחייתו של אנדי כהן, מאתגר רווקים ורווקות מבוגרים מכל הגילאים והרקעים לבחון מחדש את מערכות היחסים הרומנטיות הקודמות שלהם, על ידי התמודדות עם משוב כנה ובלתי מסונן מהאקסים שלהם. 

בין הנושאים שעולים במשוב נמצאים: אישיותם, כישורי מערכות היחסים שלהם, היכולת המינית שלהם ועוד. אל אנדי כהן מצטרפת מומחית האינטימיות ומאמנת ההיכרויות שאן בודרם, אשר מביאה עצות כנות לזוגיות טובה כשהרווקים מנסים ללמוד מטעויות העבר שלהם.

 

FBoy Island רק ב-yes

 

החל מה- 17/07 ימים א'-ה' ב-23:15 ב- yes VOD, ב- yes TV REAL וב- STINGTV

סדרה חדשה העוסקת בניסוי חברתי המציג את השאלה עתיקת היומין: האם בחורים "רעים" יכולים להשתנות או שבחורים "נחמדים" תמיד יפסידו להם ויסיימו אחרונים? 

שלוש נשים מגיעות לאי טרופי, שם מצטרפים אליהן 24 גברים, מתוכם 12 הם בחורים "נחמדים" שמחפשים אהבה, ו-12 בחורים "רעים" (FBoys) שבעצם מגיעים כדי להתחרות על כסף. הנשים ינווטו יחד בעולם הדייטינג על האי בתקווה למצוא קשר אהבה מחייב וממושך, אבל רק בסוף הכל יתגלה – מי הם הבחורים "הנחמדים" ומי הם רודפי הבצע והשמלות ואת מי מבניהם יבחרו הנשים בסופו של דבר.

את התוכנית מנחה הקומיקאית המצליחה ניקי גלזר.

 

חופש גדול בעולם הילדים ב-yes / יולי 2022

פלמח 3 רק ב-yes

החל מה-30/06 ב – yes VOD KIDS רק לילדי yes ו-STINGTV ובערוץ teennick

השנה 1947 – סיפור המאבק בבריטים מתקרב לסופו, הצבעת האו"ם על מדינה יהודית כבר ממש בפתח, וכעת תוהים כולם מי הם באמת, מי הם רוצים להיות במדינה החדשה הזו, ואיזה עתיד ייצרו יחד לכולנו. אלא שסכנה חדשה מאיימת ברגע האחרון על הקמת המדינה, ומחייבת את כל גיבורינו, שסיימו את הכשרתם והתפזרו בעונה הקודמת ליחידות פלמ"ח שונות, לשוב ולהתאחד להרפתקה אחרונה.

לא רק הרפתקה ואקשן כמובן יהיו בעונה- גם הרבה אהבה: אלינור ואורי ישתפו פעולה במשימה מיוחדת ויתהו האם לתת עוד הזדמנות אחת לאהבה. אמיל ושרה כבר חושבים שהקשר ביניהם התגבר על כל המכשולים, אבל דווקא המכשול האחרון יהיה זה שיאיים להפריד ביניהם. יוחנן יהפוך למפקדם של קבוצת הכשרה חדשה, צעירה ונמרצת קצת יותר מדי, ובעיקר יחשוש מיריב מסתורי ושרמנטי על ליבה של גאולה.

רות תפגוש שוטר עברי חמוד במשטרה הבריטית, אך תסתיר ממנו את זהותה האמיתית. דן יתקרב לחניכה מהכשרה החדשה, השומרת סוד מצחיק. ונראה שכלום לא יוכל להפריע ליעל וחיליק עד ש…

אליהם יצטרפו דמויות חדשות:

שולה – לוחמת פלמח נועזת במשימה סודית (נועה קירל!)

בת שבע – אחותו החכמה של יוחנן שמצטרפת להכשרת הפלמ"ח (בר מינאלי)

אריק – שוטר יהודי במשטרה הבריטית עם כישרון לאפייה (רן מושיוב)

דמויות אהובות מהעונות הקודמות ישובו לעונה זו, כולל דמויות היסטוריות: רבין, גולדה, בן גוריון, בגין. אליהם יצטרפו להופעות אורח דמויות היסטוריות חדשות ומפתיעות, כשגם הפעם  תציג העונה מספר אירועים שקרו במציאות.

שחקנים: נועה קירל, יעל  שלביה, נטע רוט, טל גרושקה, אלונה סער, נתי רביץ, דינה סנדרסון, אברהם אהרונסון, דולב מסיקה, אלדד פריבס, נאיה בינשטוק, עומר חזן, גל אמיתי, גל פרנק, אביב פנקס, אורי גוב, דיוויד לוינסקי, מיכאל גבעתי, יובל ינאיף עדי אלון, בר מיניאלי, רן מושיוב, אמיר חטיב, דין הפנר, ירדן טיגר, ערן ישראל, גד קינר, אדוארד שורש, יובל מנדלסון, יורם לוינשטיין , ניב רז.

 

ערוץ ילדים חדש- ZOOM TOON

ערוץ לינארי חדש לילדים  – ערוץ ZOOM TOON, ערוץ ילדים ללא תשלום מבית אימג'ן מדיה קידז. 

הערוץ ישודר באפיק 88 ויתבסס על תכני אנימציה בדיבוב לעברית.

גיל היעד: החל מגיל 4 

מותגים מובילים מהעולם, בניהם: לגו מנקי קיד, לגו חברות בפעולה, גורמיטי, מחנה הפחד ועוד…

ערוץ ZOOM TOON, החל מ-28.6, אפיק 88, לילדי yes ו-STINGTV 

 

קיץ של הרפתקאות

בקיץ הזה יוצאים להרפתקה עם כל החברים האהובים בעולם הילדים: מטוסי על, 44 חתולים, מועדון ווינקס, לגו נינג'גו ועוד.

קיץ של הרפתקאות, החל מ-1.7, בyes VOD KIDS

 

אלי החתול

הפקת מקור חדשה לילדי הגן וכיתות א-ב.

אלי החתול, ננה הכלבה, פיצי הארנבת ושמעון התרנגול גרים עם צביקה במושב. 

ביחד הם עוברים חוויות, צוחקים, לומדים ושרים את השירים שכולנו אוהבים!!!

 

אלי החתול, החל מ-28.7, בyes VOD KIDS, לילדי yes ו-STINGTV

ווגי בוגי רק ב-yes

סדרת תנועה מיוחדת, רק לילדי yes, מבית מהות החיים. 

הורים וילדים מוזמנים גם לרקוד ווגי ובוגי, לבטא ולהתבטא ויחד לצאת למסע בעולם התנועה והריקוד. עולם של צחוק, דמיון, יצירתיות, בו כל ילד יכול לבטא את עצמו בתנועה.

 

ווגי בוגי, החל מ-1.7, בyes VOD KIDS, רק לילדי yes ו-STINGTV

 

סיפורי חיות רק ב-yes

סדרת סיפורים לילדים, רק לילדי yes, מבית מהות החיים.

מיכל ועומר ברנע, מכניסים את הילדים לעולם של החיות. דרך סיפורים מיוחדים ומקוריים על הטווס, היען, הדובה וחיות נוספות, הילדים לומדים להכיר את תכונות החיות ודרכם, מגלים גם את תכונותיהם. 

סיפורי חיות, החל מ-1.7, בyes VOD KIDS, רק לילדי yes ו-STINGTV

 

דורה ודייגו

החברים הכי טובים, דורה ודייגו, יוצאים להרפתקאות, משתמשים בחוכמה, יצירתיות ויוצרים אינטראקציה עם הילדים בבית בשאילת שאלות ושימוש במילים בשפה האנגלית.

לחבורה מצטרף גם קפטן סנטיאגו, אנימציה מתוקה על חבורת ילדים שיוצאת מידי פרק להרפתקה פיראטית ומהנה.

דורה ודייגו, החל מ-1.7, בyes VOD KIDS, לילדי yes

 

סופר אקשן לבני 14+

ספיישל מיוחד לבני הנוער עם גיבורי העל, הכוכבים ושוברי הקופות הכי גדולים! הסרט המוביל וונדר וומן 1984.

סופר אקשן, החל מ-1.7, בyes VOD KIDS, לילדי yes

 

ג'וניור בפעולה

ערוץ ג'וניור מציג: סדרות אנימה לילדי בית הספר. בין הסדרות שיעלו בספיישל קיץ:

ספיידר ריידרז: האנטר מגיע לעולם התחתון ויחד עם שאר חבריו רוכבי העכביש מגנים על ארקנה בזמן שהם רוכבים על עכבישים ענקיים מדברים ומנסים לעצור את מנטיד הרע ועוזריו החרקים!

גיבורי הסייבר: סיפורם של ארבעה גיימרים שמצאו מחשב נייד יוצא דופן שהתגלה כפורטל לעולם המשחקים גיבורי אנוול. הכל אמיתי כאן: העיר עצמה, תושביה והסכנות שמחכות בכל פינה.           

י.ח.א: במשך שנים רבות, שני שבטים שנשלטו על ידי הנבלים – הג'מון הקרנף ודארווין הקוף האטומי – נלחמו זה נגד זה וכנראה שהיו הורסים אותו אם לא העזרה של "יחידת חיות אמיצות".

ג'או מקה: טד הוא נער שאוהב חיות, שיום אחד מגויס על ידי מפקדת ג'י-אם. שם, הוא פוגש את הג'יאו מקה, רובוטים מתקדמים שעוצבו בהשראת חיות חזקות ומהירות! השותפים שלהם, שנקראים שומרי החיות, חייבים לעבוד יחד כדי להפיק מהם את המיטב.

מרבל ג'ן: אייסה, קוזמו, סם ולונה- הם החבורה הנקראת "מטאורים", והם מתחרים בטורניר מרבלג'נים. הפרס בטורניר הוא מרבל מרקיורי, המרבל החשוב ביותר. היריב שלהם הוא  המלך מרסלוס. וביחד הם פוגשים בקבוצות שונות וחווים שלל הרפתקאות.

ג'וניור בפעולה, החל מ-1.7, בyes VOD KIDS, לילדי yes 

 

 

 

יש לבדוק גם

במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה

  במלאת חצי שנה לתחילת המלחמה: yes במהלך להעלאת המודעות לשחרור החטופים   במלאת חצי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.