יום שישי , יולי 26 2024
סמוך על סול עונה 6 חלק 1, yes

בואו נדבר על זה: סמוך על סול עונה 6 פרק 4

לקבל מחמאה ממייק ארמנטראוט? חלום של פופ טארטס.

אבל את קים וקסלר, מייק מערער.

היא מעולם לא דיברה איתו לפני כן, עד לפרק ששודר אמש.

קים מזהה, שמישהו עוקב אחריה, וחוששת, שמדובר במשטרה.

היא מתעמתת עם צמד עוקבים, מה שמוביל את מייק לשוחח איתה. הוא מגלה לה, שלאלו לא באמת מת, וכשהיא שואלת אותו: "למה אתה מגלה את זה לי ולא לג'ימי?" הוא עונה לה:

"כי נראה לי שאת תתמודדי עם זה יותר טוב ממנו".

הו.

יופי של מחמאה.

קים מעכלת אותה לאט לאט, ואפילו לא מספרת לג'ימי את שגילתה.

בינתיים היא שומרת את המידע לעצמה. המידע על העוקב ועל גורלו של לאלו.

בינתיים מייק מתוסכל מצעדי הזהירות המוגברים של פרינג, ותוהה אם הוא לא מגזים. שבועיים חלפו מאז שהתברר, שלאלו חי, ופרינג לא לוקח סיכונים. הוא מציב מעקב, על כל קצה חוט שעשוי להוביל ללאלו. לכן הוא גם עוקב אחרי קים, ומן הסתם גם אחרי ג'ימי.

אנשיו של פרינג מתמקמים בבית ממול לביתו של גאס, ונראה שהזוג שמתגורר שם קיבל תשלום נאה, כי זה פשוט לא מזיז לו שהשתלטו להם על הבית, מה שמסביר גם את קטע הפתיחה המבודח של הפרק.

לקראת סיומו אנחנו מבינים שגאס ביקש לעקוב אחרי ביתו שלו, וגם אירגן לעצמו כפיל שייראה כמוהו, למקרה של התנקשות.

הוא רק לא מרוצה מהטבח/ מאבטח שנשלח ל"לוס פויוס הרמנוס". "הוא לא ברמה של לוס פויוס"- הוא רוטן לעבר מייק, שמבין כי אין טעם להתווכח, ומבטיח למצוא מישהו אחר.

מה שלום ג'ימי? הוא מגלה בדרך הקשה, שעמיתיו למקצוע לא אוהבים עורכי דין של המאפיה. אם בבית המשפט נדמה, שזה קצת מערער אותו, כשכולם מתעלמים ממנו או מסרבים לדבר איתו, כשהוא מגלה שהטלפון שלו "מתפוצץ" משיחות, הוא הופך למאושר ממש.

בעלת סלון הפדיקור לא מאושרת כמוהו, אבל הוא מארגן לה במהירות כסף מזומן, בין היתר כי רבים מלקוחותיו החדשים לגמו ממי המלפפונים.

ומה עם התרגיל שמארגנים על הווארד? מתקדם מצוין, בין היתר באמצעות ג'ימי שמתלבש כמו הווארד, מארגן את שערו כמו הווארד וגם צובע את עצמו בשיזוף מזויף.

קים נפגשת עם קליף, ונדהמת לגלות שהפגישה שאמורה הייתה לגרום לקליף לזהות את המכונית של הווארד עם הפגישה, עוד עשויה להוביל להתפתחות מיזם הפרו בונו, שהיא חולמת להקים.

וכאמור- כשהיא כבר מרגישה שהתנחלה בביטחה בחייה, היא מעורערת בידי הבשורה של מייק. אבל היא לא רוצה לקלקל לג'ימי את חגיגות ההכנסות המוגברות , והיא מסתירה ממנו בינתיים את המידע החשוב הזה.

פינת הפרטים הקטנים:

א. הזונה הופיעה גם ב"שובר שורות", שם השתתפה במזימה קצת יותר רצינית שרקח ג'סי.

ב. שם הדיינר שבו קים עורכת את פגישותיה? "אל קמינו"…

ג. ריה סיהורן, המגלמת את קים, גם ביימה את הפרק הזה.

לסיום- הנה קטע מתוך פרק "פייק" של סדרת התעודה האמיתית AMERICAN GREED על נוכלים בארצות הברית. בפרק המיוחד, שהופק עבור יוצרי "סמוך על סול", נשוא הבדיקה הוא….סול גודמן!

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.