יום שישי , יולי 26 2024
יאיוי קוסאמה, צילום יח"צ מוזיאון תל אביב

יא יוי קוסאמה – שלב ההארכה

 

מוזיאון תל אביב לאמנות שמח לבשר על הארכת התערוכה של האמנית היפנית יאיוי קוסאמה

לאור הביקוש הרב התערוכה תישאר פתוחה עד 14 במאי 2022

 

התערוכה של קוסאמה משכה עד כה למוזיאון תל אביב, יותר מחצי מיליון מבקרים – מספר חסר תקדים לתערוכה בישראל

 

מוזיאון תל אביב לאמנות שמח להכריז על הארכת התערוכה יאיוי קוסאמה: רטרוספקטיבה "זר של אהבה שראיתי ביקום". התערוכה שהייתה אמורה להינעל ב-23 באפריל 2022 וכל הכרטיסים אליה אזלו מראש, הוארכה בשלושה שבועות נוספים והיא תוצג עד 14 במאי 2022. מכירת הכרטיסים תיפתח מחדש לקהל היום (13.4) באתר המוזיאון. 

מוזיאון תל אביב ומפעל הפיס יוצאים ביוזמה משותפת לתקופת הארכת התערוכה,  המעודדת ביקורים של הקהל שלא הצליח להגיע עד עכשיו, בדגש על בעלי מוגבלויות, אוכלוסייה ותיקה ותושבי פריפריה. 

המוזיאון יקיים סדרת אירועים מיוחדת לקראת נעילת התערוכה, בהם הקרנות של הסרט התיעודי "קוסאמה: אינסוף" מלווה במפגשים עם אוצרות התערוכה סוזן לנדאו, שחר מולכו ונעמה בר-אור.  כמו כן יתקיים במוזיאון כנס רב תחומי בשיתוף מגזין פורטפוליו,  תחת הכותרת "מהמם ". הכנס יעסוק בעידן הספקטקל  והחיפוש אחר ״אפקט הוואו״ באמנות ובתרבות וישתתפו מומחים מתחומי התרבות, האקדמיה, הטכנולוגיה והמדיה.

טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות: "אני שמחה לבשר לציבור בישראל שהצלחנו להשאיר את התערוכה פתוחה לשלושה שבועות נוספים. התערוכה של קוסאמה שברה מספר שיא של למעלה מחצי מיליון מבקרים, רובם לא הכירו  ולא שמעו על האמנית לפני פתיחת התערוכה ולרבים מהם היה זה ביקור ראשון במוזיאון. מבחינתי ההישג האמיתי הוא שהתערוכה הצליחה לסחוף, לרגש ולספק חווית ביקור מרתקת ומעוררת השראה לקהל רב ומגוון של צעירים ומבוגרים. אני גאה להוביל את צוות מוזיאון תל אביב שחוגג השנה 90 להיווסדו, וממשיך  כל הזמן להתפתח, לחדש ולהישאר רלוונטי וחיוני בנוף התרבותי של ישראל."  

 

לינק לרכישת כרטיסים

 https://www.tamuseum.org.il/he/exhibition/yayoi-kusama-a-retrospective/

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.