שבת , יולי 27 2024
מאי 2022 בערוצי הסדרות של הוט

מאי 2022 בערוצי הסדרות של הוט

ירושלים


החל מה- 12.5, ימי חמישי ב-20:15

ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Untitled_1.5.1.jpg

"ירושלים" היא שיתוף פעולה ראשון בישראל של HOT עם חברת התוכן וההפצה ITV ובהפקת TEAM DRAMA :סדרה היפר ריאליסטית טעונה, דחוסה ומחוספסת בכיכובם של דורון בן דוד, רותם סלע וצביקה הדר שמתרחשת במקום הקדוש בעולם- העיר העתיקה של ירושלים. קילומטר מרובע קלסטרופובי מוקף מצלמות וחומות שמכילות בתוכן מאבקי שליטה אכזריים המתנהלים בין נציגיו הרשמיים של אלוהים, יצרים אפלים, שחיתות, סיאוב, ואת האמונה העיוורת שמאפשרת לכל זה לקרות. כשהדבר היחיד שמונע מהקפסולה המרוכזת הזו להתפוצץ בכל רגע נתון הוא סטטוס קוו עליו מופקדים שוטרי מרחב דוד שכבר מזמן הבינו שבכדי לשמור על המקום הקדוש בעולם לפעמים אתה חייב להיות מושחת.

שחקנים: רותם סלע, צביקה הדר, דורון בן דוד, הישאם סולימאן, נסרין קדרי, עלא דקה ועוד.

יוצר: דוד אקרמן

במאי: אילן עבודי

מפיקים: TEAM DRAMA – מוש דנון וחיים שריר

משפחת שדה


החל מה-22.5, ימי ראשון-שני ב-19:00

ב-HOT ריל, ב-HOT בידור ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובבכורה החל מה-19.5 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

משפחת שדה.jpg

"משפחת שדה" היא סדרת דוקו-ריאליטי שעוקבת אחר חייהם האישיים של בני משפחת שדה: אילנית לויאלירז והילדים ליאם ואלין גולן, ילדיה של אילנית מנישואיה הראשונים. בסדרה נחשפים חייהם האישיים של בני המשפחה – החל מההיריון הראשון של אילנית ואלירז, דרך החזרה בתשובה של אלירז, ועד המסע של אלין אל עולם השירה והמשחק.

יוצרים: ירון ליכטנשטיין ואליאב גולדפריד

הפקה: ADD

HACKS 2


החל מה-13.5, ימי שישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-17.5, ימי שלישי ב-22:15 ב-HOT3

‏‏Hacks - עותק.jpg

"Hacks" היא דרמה קומית זוכת פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" שהופקה עבור שירות הסטרימינג HBO Max ונוצרה על-ידי שלושה מהכותבים של סדרת הלהיט "ברוד סיטי" – ג'ן סטצקיפול דאונס ולוסיה אניילו. הסדרה מופקת על-ידי מייקל שור, שעומד מאחורי אינספור להיטי ענק כגון: "המשרד", "מחלקת גנים ונוף", "ברוקלין תשע-תשע", "המקום הטוב" ועוד, ועל-ידי דיוויד מיינר ("רוק 30", "מחלקת גנים ונוף", "קימי שמידט"). כעת הסדרה חוזרת לעונה שנייה.

בסדרה מככבים זוכת פרס ה"אמי" ג'ין סמארט ("השומרים", "הסודות של איסטאון"), המועמדת ל"אמי" ול"גלובוס הזהב" האנה איינבינדר וקארל קלמנס-הופקינס ("שיקגו Med").

בעונה השנייה של "Hacks" דברה (סמארט) נחושה להשיג לעצמה מופע קבוע חדש בווגאס, אבל בשביל לעשות זאת היא צריכה להשחיז את המופע החדש שלה ולהביא אותו לרמה הנדרשת עבור השגת המטרה. בשביל לעשות זאת דברה והכותבת שלה, אווה (איינבינדר), יוצאות לסיבוב הופעות ברחבי ארה"ב. דברה נאלצת לעזוב את ביתה העצום ואת חייה הנוחים לטובת אוטובוס צפוף ולהתמודד עם היותה דג גדול בתוך אגם ענק.

עוד משתתפים בסדרה קייטלין אולסון ("פילדלפיה זורחת"), כריסטופר מקדונלד ("רקוויאם לחלום", "האפי גילמור") ומארק אינדליקטו ("בטי מהכוערת").

אשתו של הנוסע בזמן
The Time Traveler's Wife


החל מה-16.5, ימי שני ב-22:00

ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

אשתו של הנוסע בזמן.jpg

"אשתו של הנוסע בזמן" ("The Time Traveler's Wife") היא דרמת מד"ב חדשה של HBO המבוססת על הספר באותו השם מאת אודרי ניפנגר. על התסריט הטלוויזיוני אמון התסריטאי והמפיק זוכה ה"אמי" סטיבן מופאט ("שרלוק", "דוקטור הו") ואת פרק הבכורה של הסדרה ביים זוכה ה"אמי" דיוויד נאטר ("משחקי הכס").

את הקאסט של הסדרה מובילים לזלי רוז ("משחקי הכס", "אחוזת דאונטון") ות'יאו ג'יימס ("סנדיטון").

"אשתו של הנוסע בזמן" מגוללת את סיפור האהבה הייחודי של קלייר והנרי, זוג צעיר שהדבר היחיד שמפריע לאהבתם היא נטייתו של הנרי לקפוץ בזמן באופן ספונטני, ללא שליטתו. הם נפגשים בסדר מבולגן ומנסים לנהל מערכת יחסים על אף המגבלות.

בסדרה משתתפים גם דזמין בורג'ס ("אוטופיה"), מייקל פארק ("דברים מוזרים"), זוכת האוסקר ג'יימי ריי ניומן ("סקין") הנשואה לבמאי הישראלי גיא נתיב שביים את הסרט הקצר "סקין", שזיכה את שניהם בפרס האוסקר, וקייט סיגל ("מי מתגורר בבית היל").

סודות בחצר האחורית
Landscapers


החל מה-15.5, ימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO

וכל הפרקים ב-HOT VOD ו-NEXT TV

לאתר.jpg

"סודות בחצר האחורית" ("Landscapers") היא מיני סדרת דרמה קומית חדשה בת 4 פרקים שהופקה בשיתוף של HBO ו-Sky Atlantic. הסדרה נוצרה על-ידי התסריטאי אד סינקלייר ובוימה על-ידי זוכה הבאפט"א וויל שארפ ("Cockroach"). הסדרה מבוססת על סיפור הרצח האמיתי של וויליאם ופטרישיה וויצ'רלי שהתרחש ב-1998.

את הקאסט של הסדרה מובילים זוכת האוסקר, ה"אמי", "גלובוס הזהב" והבאפט"א אוליביה קולמן ("הכתר") והמועמד ל"אמי", "גלובוס הזהב" והבאפט"א דיוויד ת'יוליס (סדרה סרטי "הארי פוטר").

זוג גננים בריטים שקטים ומנומסים מוצאים את עצמם במרכזה של חקירה משטרתית כאשר שתי גופות נמצאות בחצר האחורית של בית כפרי באנגליה.

עוד מככבים בסדרה קייט או'פלין ("No Offence"), סמואל אנדרסון ("דוקטור הו"), פליסיטי מונטגיו ("סוף הפאקינג עולם") ודיוויד היימן ("טאבו").

בנות לנצח 2
Girls5Eva


החל מה-9.5, ימי שני ב-22:15

ב- HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

Girls5eva_S2_Horizontal_3841x2160_Textless_KeyArt.jpg

"בנות לנצח" (Girls5Eva"") היא קומדיה מוזיקלית מועמדת ל"אמי" שהופקה עבור שירות הסטרימינג Peacock של רשת NBC. "בנות לנצח" נוצרה על-ידי זוכת פרס ה"אמי" מרדית' סקרדינו ("קימי שמידט", "אדוני ראש העיר") ומופקת על-ידי זוכת פרס ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" טינה פיירוברט קרלוק ודיוויד מיינר – שיצרו והפיקו את קומדיות הלהיט "רוק 30" ו"קימי שמידט". הסדרה זכתה למועמדות לפרס הכתיבה הקומית בטקס ה"אמי" וכעת חוזרת לעונה שנייה.

בסדרה מככבות המוזיקאית זוכת פרס ה"אמי" וה"גראמי" שרה ברליסביזי פיליפס ("דוסון קריק", "קוגר טאון"), זוכת פרס ה"אמי" פולה פל ("רוק 30", "סטרדיי נייט לייב"), ורנה אליס גולסברי ("אלי מקביל", "האישה הטובה").

בשנות ה-90, להקת הבנות "Girls5Eva" נהנו מ-15 דקות של תהילה כאשר אחד השירים שלהן הפך ללהיט. לאחר יותר מ-20 שנה הן קיבלו הזדמנות נוספת להשגת ההצלחה שחמקה מהן בסיבוב הראשון. בעונה השנייה דון (ברליס), סאמר (פיליפס), וויקי (גולדסברי) וגלוריה (פל) ממשיכות לנסות להדליק את הניצוץ ולפצח את הסוד לתהילת עולם.

עוד משתתפים בסדרה ג'ונתן הדרי ("אכזריות בלתי נסבלת"), המועמדת ל"גראמי" ול"טוני" אשלי פארק ("אמילי בפריז"), המועמד ל"טוני" דניאל בריקר ואריקה הנינגסן.

בוגדים
Cheaters


החל מה-26.5, ימי חמישי ב-20:45 ב-HOT3

וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

בוגדים.jpg

"בוגדים" ("Cheaters") היא קומדיה בריטית חדשה של רשת ה-BBC. הסדרה נוצרה על-ידי התסריטאי הצעיר והמבטיח אוליבר ליטלטון ומביים אותה המועמד לבאפט"א אליוט הגארטי ("מקום טוב באמצע").

בסדרה מככבים ג'ושוע מק'גווייר ("חולה אהבה"), סוזן ווקומה ("מסטיק") קאלי קוק ("בריטניה") וג'ק פוקס ("סנדיטון").

פולה (ווקומה) וג'וש (מק'גווייר) נפגשים בשדה תעופה לאחר שהטיסה שלהם התבטלה. המפגש המקרי מוביל ללילה סוער בין השניים, שכבר נמצאים cמערכות יחסים מחייבות. מה שהם לא יודעים זה שמאוד בקרוב אם הולכים להיות שכנים.

עוד משתתפים בסדרה: ג'יי ליקורגו ("טיטאנים"), אנדראה ואלסאדם דין איידי וויקטוריה ברום ("מרסלה").

למצוא את אליס
Finding Alice


החל מיום שני ה-2.5

כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

למצוא את אליס.jpg

"למצוא את אליס" ("Finding Alice") היא דרמה קומית בריטית חדשה של רשת ITV. הסדרה נוצרה על-ידי המועמד לאוסקר רוג'ר גולדבי ("The Time Of Their Lives") והמועמד לבאפט"א סיימון ניי ("Men Behaving Badly"). גולדבי ביים את כל פרקי הסדרה, שחודשה כבר לעונה שנייה.

בסדרה מככבים קילי האוז ("ספוקס", "שומר הראש"), קנת' קרנהאם ("בנקרופט"), המועמד לבאפט"א נייג'ל הייברס ("אימפריית השמש") וג'מה ג'ונס ("ג'נטלמן ג'ק").

בית החלומות של אליס (האוז) ובעלה מזה 20 שנה, הארי (ג'ייסון מרלס, "אמרדייל", "דרך ווטרלו"), הופך לסיוט כשהארי נופל במדרגות ומוצא את מותו. במהלך ההתמודדות שלה עם המקרה, אליס מגלה שבעלה העדיף להחביא דברים שלא היה לו נעים להתמודד איתם.

עוד משתתפים בסדרה: זוכת הבאפט"א ג'ואנה לומלי ("פשוט נהדרת"), איישה דהארקר ("הולבי סיטי"), שרון רוני ("יומן השומן", "דמבו") ורשאן סטון ("העשן").

NCIS לוס אנג'לס 12
NCIS: Los Angelew


החל מיום שישי ה-6.5, ימי ראשון-שבת בשעה 22:00

ב-HOT Zone

NLA-S12-StanHoriz-Template-Ci.jpg

המועמד ל"גלובוס הזהב" כריס או'דונל ("ניחוח אישה", "באטמן") והמוזיקאי זוכה ה"גראמי" אל אל קול ג'יי ("יום ראשון הגדול" ומנחה "קרב הליפסינק") חוזרים לככב בעונה ה-12 של "NCIS לוס אנג'לס" ("NCIS: Los Angeles"), סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם, "NCIS". הסדרה חודשה כבר עד לעונה 14.

מאז עלייתה לאוויר, הייתה סדרת האקשן של רשת CBS והיוצר שיין ברנן ("NCIS", "CSI מיאמי") מועמדת לפרס ה"אמי" ולפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וגרפה שישה פרסי "טין צ'ויס".

"NCIS לוס אנג'לס" עוקבת אחרי עלילותיהם של חברי צוות לוס אנג'לס של יחידת ה-NCIS, האחראית לחקירות הפליליות של חיל הים ומתמחה במשימות סמויות. בראש הצוות עומדים הסוכן המיוחד ג'י קאלן (או'דונל), מומחה בזהויות בדויות ועבודה סמויה, ושותפו הסוכן סאם האנה (אל אל קול ג'יי) – איש צבא לשעבר, מומחה לתרבות המזרח התיכון, שלחם באפגניסטן ובעיראק.

לצדם של או'דונל ואל אל קול ג'יי שבים לככב העונה גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב", "נון סטופ"), שחוזרת לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק, זוכת האוסקר לינדה האנט ("שנה בצל הסכנה"), בארט פואהאריק כריסטיאן אולסן ("תוכנית גיבוי") ורנה פליס סמית.

אמת ושקר
You Shall Not Lie


החל מה-18.5, ימי רביעי ב-20:45 ב-HOT3

וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

אמת ושקר.jpg

"אמת ושקר" ("You Shall Not Lie") היא דרמה ספרדית חדשה שנוצרה, נכתבה ובוימה על-ידי התסריטאי והבמאי הספרדי פאו פריאקס ("קמרה אובסקורה").

בסדרה מככבים אירנה ארקוס ("המזח"), לוקאס נבור ("SKAM ESPANA"), נטליה ורבקה ("דוקטור מתאו") ואווה סנטולריה.

חייהם השלווים של תושבי עיירת החוף בלמונט משתנים כשקלטת הסקס של מקרנה (ארקוס), מורת בית ספר, ושל אחד מתלמידיה הבוגרים (נבור) נחשפת באינטרנט. המאורע הזה מזעזע את העיירה כולה, ובייחוד את חייה של מקרנה שמוחרמת כעת על-ידי משפחתה וחבריה. העניינים מסתבכים אף יותר כשמתגלית גופה לא מזוהה.

חשודות לא רגילות
The Unusual Suspects


החל מה-29.5, ימי ראשון בשעה 20:45 ב-HOT3

וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

חשודות לא רגילות.jpg

"חשודות לא רגילות" ("The Unusual Suspects") היא מיני-סדרה קומית אוסטרלית חדשה שנוצרה על-ידי ג'סיקה רידנבאך ("Spirited"). הסדרה מבוימת על-ידי נטלי ביילי ("לברוח", "אווניו 5") והיא מופקת על-ידי המועמדת לאוסקר אנג'י פילדר ("סארו – הדרך הביתה").

בסדרה מככבים מירנדה אוטו ("שר הטבעות", "הומלנד"), טובי לאונרד מור ("מיליארדים", "דרדוויל"), מישל ורגארה ("קונדור") ואיינה דומלאו.

לאחר ששרשרת בשווי מיליוני דולרים נגנבת מביתה של אשת העסקים רוקסן (ורגארה) בפרברי סידני, נפתחת חקירה משטרתית שמאיימת לחשוף את סודותיהם של תושבי הפרבר השקט. כל דיירי הרחוב חשודים, החל מאושיית הרשת שרה ביזלי (אוטו) וכלה במטפלת של ילדיה, איבי דה לה רוזה (דומלאו), שמנסה לדאוג לכל העובדים הפיליפינים ברחוב.

הצייד 3
The Hunter


החל מה-22.5

כל הפרקים ב-HOT VOD

הצייד לאתר.jpg

"הצייד" ("The Hunter" ובאיטלקית "Il Cacciatore") היא דרמת פשע איטלקית שנוצרה על ידי "Cross Production" ו-"Beta Film" ומבוססת על ספרו האוטוביוגרפי של אלפונסו סאבלה, "צייד המאפיה". את הסדרה יצרו מרסלו איזו וסילביה אברואל ועל הבימוי אמונים סטפנו לודוביצ'י ודוידה מרנגו ("בוריס"). כעת הסדרה חוזרת לעונה שלישית רק ב-HOT.

בשנת 1993, רחובות פלרמו רוויים בדם ממלחמות מאפיה בין שני מחנות, שגבו את חייהם של פושעים רבים כמו גם את אלה של חפים מפשע. פושעים זוטרים עמדו לדין, בזמן שבכירי ממשלה הצליחו לחמוק מעונש. כעת, הגיעה השעה לרדוף אחר הבוסים הגדולים. שני בוסים יריבים נלחמים ביניהם על השליטה בעיר, בעוד שהלחץ מצד רשויות החוק הולך וגובר. בעין הסערה הזאת נמצא סוואריו ברונה (פרנצ'סקו מונטנארי, שזכה בפרס על הופעתו בסדרה בפסטיבל Canneseries), תובע מחוזי צעיר ושאפתן שלא חושש להילחם על מה שבאמת חשוב, גם אם זה אומר להקריב לא רק את ביטחונו האישי, אלא את ביטחונם של משפחתו וחבריו.

בפתיחת העונה השלישית, סוואריו מוצא את עצמו, לראשונה בחייו, מת מפחד. הוא מסתתר במשך חודשים ארוכים בבונקר של משרד התובע בעקבות האיומים שהוא מקבל מהמאפיה על חייו. חקירה חדשה שסוואריו מקבל מהמפקד שלו (רוברטו סיטראן), מוציאה אותו מהבונקר חזרה לשטח, אבל הרחק מפלרמו, למורת רוחו של סוואריו.

לצד מונטנארי מככבים גם מרים דלמציו ("קפה"), פאולו ריקה ופרנצ'סו פוטי.

 

FBI 3


החל מה-24.5, ראשון-שבת בשעה 22:00

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

FBI-S03-StanHoriz-Template-C-extendedi.jpg

"FBI", סדרת האקשן המצליחה של רשת CBS, נוצרה על ידי המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותגים הטלוויזיוניים "חוק וסדר" וסדרות "שיקגו") וקרייג טורק ("האישה הטובה", "בוסטון ליגל"). הסדרה עלתה לאוויר ב-2017 חודשה מאז לארבע עונות. כעת, העונה השלישית מגיעה ל-HOT Zone.

הסדרה מתמקדת בסניף הניו יורקי של ה-FBI ובנשים והגברים שמסכנים את חייהם בכל יום כדי לשמור את אזרחי ניו יורק וארה"ב בטוחים. במרכז העלילה נמצאת הסוכנת מגי בל (מיסי פריגרים, "רוקי בלו"), סוכנת צעירה ומוכשרת שמגיעה משושלת של אוכפי חוק. השותף של מגי, עומאר אדום זידאן, הידוע בכינויו "O.A", (זיקו זאקי, "24: שושלת"), הוא בוגר פנימייה צבאית שבילה שנתיים כסוכן סמוי של ה-DEA לפני שאותר על-ידי ה-FBI. יחד עם צוות מוכשר ומנוסה הם חוקרים בעיקשות וקפדנות מקרים הכוללים פעולות טרור, פשע מאורגן, רוצחים סדרתיים, חטיפות ועוד.

עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים ג'רמי סיסטו ("עמוק באדמה"), אלאנה דה לה גרזה ("חוק וסדר: מדור מיוחד"), ג'ון בויד ("ארגו"), אבוני נואל ועוד.

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.