יום שישי , יולי 26 2024
ציידי המציאות, ערוץ ההיסטוריה

פברואר 2022 בערוץ ההיסטוריה

 

עונה חדשה לסדרה בהגשת ציידי האוצרות וכוכבי "אוצר האי המקולל" – האחים ריק ומארטי לגינה, המתעדת את חיפושי האוצרות הגדולים ביותר בעולם בעבר, בהווה, ואולי גם בעתיד.
באמצעות ראיונות מרתקים עם ציידי אוצרות מקצועיים והיסטוריונים מומחים, לצד צילומי שטח מרהיבים, הסדרה מכניסה את הצופים קרוב יותר מאי-פעם לעולמם המרתק של מחפשי אוצרות נלהבים.
בין עלילות העונה החדשה:
החבורה מנסה לאתר יהלומים, כסף וזהב בשווי מיליוני דולרים מתוך שברי אניה שהשתייכה לצי האוצרות הספרדי 1715. בקנזס סיטי, מרטי לאגינה ומאטי בלייק פוגשים חובב ספינות נהר, שמחפש שברי אניות טרופות מהמאה ה-19, המכילות אוצרות לצד פיסות מההיסטוריה האמריקנית. בטקסס, האחים לאגינה ומאטי בלייק מסייעים לציידי אוצרות לאתר מקומות מחבוא שפורע החוק האגדי, סם באס, הטמין בהם לכאורה זהב בשווי מיליוני דולרים.

 

תעלומות האוצר הגדולות בעולם / Beyond Oak Island – Season 2
ימי רביעי ב-22:30, החל מ-9 בפברואר

 

 

 

 

היכונו לשובם של דאריל, קני, אייבי, ברנדי, דן, לורה ובארי!
הסדרה האהובה "ציידי המציאות" חוזרת עם פרקים חדשים בכיכובם של ציידי מציאות מקצועיים, שממשיכים לתור אחר פריטים מעוקלים יקרי-ערך במכולות איחסון ברחבי קליפורניה. זוהי עונה סוערת במיוחד של מכירות פומביות, קניה ומכירה, כשבארי חוזר וכולם מעלים הילוך!
"ציידי המציאות" הם קניינים מקצועיים המבקרים במכולות אחסון בקליפורניה, ומשתתפים בבידים על הלוקרים השונים. לפני שכל יחידת אחסון מוצעת במכירה פומבית, לקניינים ניתנות חמש דקות לבחון את תכולתה – אך רק מבחוץ, מבלי להיכנס פנימה ולגעת בפריטים השונים שבמכולה.
לאחר השלמת מכרזי היום, הקניינים הזוכים נוברים בתוך מכולות האיחסון, ואומדים את המחירים של הפריטים יוצאי הדופן במכולות השונות. בסופו של דבר, מטרת הקניינים היא לצאת ברווח, ועל כן הם מחשבים האם הערך הכולל של הפריטים במכולה, עולה על המחיר שהוציאו במכירה הפומבית, בתקווה כי המכולה מכילה יותר אוצרות מגרוטאות…

 

ציידי המציאות / Storage Wars – Season 14
ימי שלישי ב-22:00, החל מ-15 בפברואר

 

 

 

איך לעזאזל מובילים ממקום למקום פסלים של גיבורי-על, מגדל רדיו, וחביות יין ענקיות?
כל זאת ועוד בסדרה המבדרת "מלחמות המובילים", שחוזרת אלינו בעונה חדשה לאחר הפסקה בת 7 שנים!
"מלחמות המובילים" עוסקת בעולמם של מובילים המתפרנסים משינוע חפצים ביזאריים וענקיים, שאף מוביל אחר אינו מוכן להובילם, ומלווה אותם במרוץ כנגד השעון ברחבי ארה"ב בדרך לנקודת הסיום, במטרה להרוויח סכומי כסף גדולים ככל האפשר מההובלה.
כך זה עובד: המובילים מתחרים על עבודות שינוע ב-uShip   – בית המכירות הפומביות האינטרנטי הגדול בעולם לנהגי משאיות ומובילים עצמאיים. המוביל שמעניק את ההצעה הנמוכה ביותר ללקוח ומתחייב להגיע עם המשלוח ליעד בזמן הקצר ביותר – זוכה בעבודה. אך ההימור של המובילים עלול לעלות להם ביוקר, עקב קשיים לא צפויים שעלולים להתעורר בדרך, ולעכב את ההגעה של המשלוח ליעד. צריך לזכור, שמהרווח של המובילים מנוכות כל ההוצאות שלהם בדרך: החל מדלק ועד להוצאות בלתי צפויות כמו תיקון תקלות מכניות במשאיות ההובלה.
דרך הדמויות יוצאות-הדופן, סיפורי ההובלה של פריטים מיוחדים ואלפי הקילומטרים אותם היא עוברת בדרכים, "מלחמות המובילים" חושפת את פניה הבלתי-שגרתיות של אמריקה.

 

מלחמות המובילים / Shipping Wars – Season 8
ימי שלישי ב-22:25, החל מ-15 בפברואר

 

 

הסדרה הוותיקה והאהובה חוזרת בעונה חדשה!
מומחה העתיקות מייק וולף, וחבורת האספנים הכוללת את אחיו רובי, חורשים את אמריקה לאורכה ולרוחבה, במסע לאיתור פריטי אספנות נדירים ובעלי ערך היסטורי בחצרות האחוריות של ארה"ב. לאחר שהם מוצאים פריט ספציפי בו הם מעוניינים, הם מנהלים משא ומתן עם בעל הפריט, ולאחר ביצוע העסקה – מוכרים אותו במטרה לצאת ברווח.
בין עלילות האספנים בעונה החדשה:
בקליפורניה, האחים וולף פוגשים אספן שברשותו צי מכוניות חלודות ואביזרי גלישה ישנים במצב מעולה. לאחר מכן, הם מבקרים באולם באולינג ששרד מימי "חוק היובש". עוד במהלך העונה, האחים וולף עושים דרכם להרי הוליווד, לצורך איסוף מציאות של פעם בחיים, בתוך מאגר עצום של פריטי ממורביליה מדהימים מתוך סרטים. כמו כן, הם פוגשים את "מלך השלטים" וחושפים את "הגביע הקדוש" של עולם השלטים התלת-מימדיים.

 

ענתיקות על הדרך / American Pickers – Season 19
ימי שני ב-21:45, החל מ-7 בפברואר

יש לבדוק גם

פברואר 2024 בתיאטרון הקרון

תיאטרון הקרון | פברואר 2024 https://www.traintheater.co.il/he תיאטרון הקרון הוא תיאטרון בובות רפרטוארי אמנותי לילדים המעודד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.