שבת , יולי 27 2024
אוצר האי המקולל, ערוץ ההיסטוריה

וידאו: אוצר האי המקולל- עונה 9

עונה תשיעית לסדרה המצליחה ביותר בתולדות ערוץ ההיסטוריה – "אוצר האי המקולל"!

"אוצר האי המקולל" עוקבת אחר האחים ריק ומארטי לאגינה, היוצאים להרפתקאת חייהם במטרה לגלות את האוצר המסתורי החבוי למעלה מ-225 שנה באי אוק שבקנדה.
האחים ריק ומארטי לאגינה לא מוותרים על חלומם, ואף הצליחו בעונה שעברה להתקרב עוד יותר לגילוי האוצר המסתורי החבוי באי אוק, חרף היותו של העולם נתון תחת מגבלות קשות של מגיפה עולמית.

בעונה החדשה, פתרון תעלומת האי נראה קרוב מתמיד, כשהצוות מצליח לפצח את מפת הטמפלרים של האזור, ולגלות זהב באזור "מכרה הכסף". כמו כן, האחים חושפים ממצאים נוספים המעידים על קיומה של ספינה טרופה בעומק אזור הביצה. אך דווקא כעת, המשך החקירות הארכאולוגיות באי מצוי בסכנה. האם מפעל חייהם של ריק ומארטי עלול לרדת לטמיון?

ההיסטוריה של האי אוק:
בשנת 1795, שלושה נערים גילו בור מוזר, מעשה ידי-אדם, באי הקטן והמיוער אוק, סמוך לחופי נובה סקוטיה שבקנדה. היו אלו דמדומי תקופת מסעות הפיראטים הגדולים, והשמועה פשטה כי בבור טמון אוצר יקר-ערך. תגלית הנערים גרמה לתחילתו של מבצע "חפש את המטמון" שנמשך למעשה כבר למעלה מ-200 שנה, שעלה מיליוני דולרים, ובין המשתתפים במהלך השנים, דמויות מפורסמות כמו השחקנים ג'ון וויין וארול פלין, ואף נשיא ארה"ב לשעבר, פרנקלין דלאנו רוזוולט.

האם האחים לאגינה יצליחו היכן שכל קודמיהם נכשלו? לפי אגדה עתיקה, על שבעה אנשים למות בטרם ייחשף סוד האוצר באי אוק. נכון להיום, מספר הקורבנות עומד על שש. והאחים לאגינה בהחלט מודעים לכך.

אוצר האי המקולל – עונה 9 / The Curse of Oak Island
ימי שישי ב-17:00, החל מ-10 בדצמבר

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.