שבת , יולי 27 2024
ריף כהן, צילום אביב אברמוב

שמור בשם

שמור בשם
שיטוט תרבותי בין גבולות ההשפעה וההשראה

משכנות שאננים, ירושלים

27 – 28 באוקטובר 2021

משתתפים: 

ריף כהן, קותימאן, גון בן ארי, ליאור דיין, עוזי נבון, נטע וינר, ויקטוריה חנה, אבישי חורי, נעם פרתום, אורין מוריס, נוית בראל, שני פוקר, עמנואל לוי, יעקב ביטון, רומן אייזנברג, נעם הלפר

קולינריה בהשראה ספרותית –  מנות מקוריות מאת איש האוכל אייל אסולין 


ניהול אמנותי: דוד (ניאו) בוחבוט והדס בלאס

 

לפעמים נראה שבעולם שאנחנו חיים בו הכול כבר נאמר. כל הספרות הגדולה כבר נכתבה, כל הציורים האייקוניים צוירו, המנגינות הולחנו כולן. עם זאת, יוצרים רבים מבקשים עדיין לייצג את הקול של תקופתנו, לזקק אמירה ייחודית ולנסות להעמיד יצירה משל עצמם, כזו שתותיר חותם גם אחרי לכתם כמעין שכבה ארכיאולוגית שתתגלה בעוד מאות שנים ותעיד, "היינו פה".

"שמור בשם" – אירוע תרבות חד-פעמי בין גבולות ההשפעה וההשראה, יתקיים בפינות הקסומות, במרחבים ובחצרות הנסתרות במבנה ההיסטורי של משכנות שאננים בירושלים. מפגשים עם יוצרים ואמנים מתחומים שונים שיספרו על מקורות ההשראה שלהם. 

בתום השיטוט תוכלו להתרווח בגן יעל וליהנות מבריזה ירושלמית, מוזיקה טובה ותפריט שף מיוחד, שיורכב ממנות מקוריות בהשראה ספרותית.

 

רביעי 27.10.21  – בין השעות 19:00-23:00 

במת מונולוגים
שבעה אמנים ממחוזות יצירה שונים יעלו על הבמה למונולוגים אינטימיים על הדרך שעיצבה את זהותם כיוצרים – מסע סוחף שתחילתו במקורות וסופו במקוריות. בהשתתפות גון בן ארי, ויקטוריה חנה, עוזי נבון, ליאור דיין, נעם פרתום, אורין מוריס, נטע וינר ונוית בראל.

 

קותימאן, מפגש השראה
האמן הייחודי קותימאן בשיחה עם איתי מאוטנר על הפרויקטThru You   ב-2009 הוציא קותימאן את "Thru YOU", פרויקט מקוון ששילב מוזיקה ווידיאו והגיע ליותר ממיליון צפיות בתוך פחות משבוע. הפרויקט היה פריצת דרך בעולם התוכן החופשי ובאופן ההפצה של אמנות.  במפגש נשמע על יצירתו והסיפורים שמאחורי השירים והמשתתפים.

בית מרקחת פואטי
שירים מגולגלים בתוך בקבוקוני תרופות, מיוצרים וארוזים לטיפול במגוון תסמינים. גשו לדלפק ורוקח המלים אבישי חורי יתאים לכם מרשם מילולי מאת גדולי הכותבים – מרגרט אטווד, רחל חלפי, נתן אלתרמן, אמיר גלבע ואחרים.

 

נעם הלפר, שפת הסמפול
נעם הלפר, אמן סאונד וחוויה, ייקח אתכם למסע האזנה בעולם הסמפול ומניפולציות אחרות.

 

אבות המזון
איש האוכל הירושלמי אייל אסולין מסטודיו Aso מגיע למשכנות עם דוכן מיוחד בו תוכלו ליהנות ממנות ושתייה במחירים ידידותיים. אייל יציג מנות בהשראת שירה, ספרות ומילים אחרות.

 

חמישי -28.10.21 – בין השעות 19:00-23:00 

נשף מסכות
מופע לא מתנצל וחסר בושה שכולו הלל לשירה מתחזה. בהשתתפות המשוררים יעקב ביטון, עמנואל לוי, שני פוקר ורומן אייזנברג.

 

ריף כהן, מפגש השראה
הזדמנות לצלול אל המוזיקה של יוצרת ייחודית ולגלות את מקורות ההשפעה וההשראה שלה – מילדותה על קו התפר בין שכונת עג׳מי למונטה קרלו, דרך טקסטים שסבתה כתבה עבורה ועד שירים שטרם ראו אור.

 

אבות המזון
איש האוכל הירושלמי אייל אסולין מסטודיו Aso מגיע למשכנות עם דוכן מיוחד בו תוכלו ליהנות ממנות ושתייה במחירים ידידותיים. אייל יציג מנות בהשראת שירה, ספרות ומילים אחרות.

 

לרכישת כרטיסים 45-120 ₪  www.mishkenot.org.il/he/events/mega/view/?ContentID=1153

לפרטים על אירועי ה27/10 לחצו כאן  לפרטים על אירועי ה28/10 לחצו כאן

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.