שבת , יולי 27 2024
אחרי ש...התנגשנו

טריילרים לשבת

כנרת – ים של חיים

מאת משה אלפרט יוצר

"ארץ בראשית" ו"יללת הזאבים"

כנרת – ים של חיים

יציאת הסרט: 5/08/21

תקציר:

במקום הכי קסום בארץ בראשית, סיפור על גורת חתולי ביצות, שאיבדה את אימה ונותרה לבדה בג'ונגל החיים הסוער של הכנרת.

זהו סיפורה של הכנרת השזור בסיפורה של חתולת הביצות – החל מהריונה של אמה, רגע הולדתה והפיכתה לחתולה בוגרת בעלת משפחה משלה, דרך התייתמות, הישרדות, התאהבות, הזדווגות ועד המלטה במעבה הצמחייה שעל גדותיה, והקמת משפחת חתולי ביצות על גדת הכנרת.

דרמה קולנועית מרגשת, על החיים הפראיים סביב הכנרת כפי שלא נראו מעולם.

עשרים שנות צילום בחוויה מרהיבה ועוצרת נשימה!

על הסרט:

"כנרת – ים של חיים" הוא סרט טבע קולנועי דרמתי ומרגש

הסרט מתעד את הכנרת בצילומים יפיפיים כפי שלא נראו מעולם בקולנוע הישראלי, ומלווה בפס קול ייחודי שהוא מיקס של קולות הטבע ושירים מקוריים – בביצועיהן של הזמרות ירדנה ארזי ואדר גולד, אשר נכתבו על ידי רחל שפירא והולחנו על ידי עילי בוטנר, בהפקתו המוזיקלית של אורי אופיר.

בקיץ 2010 יצא אל מסכי הקולנוע סרט הטבע הישראלי הראשון "ארץ בראשית" שיצר משה אלפרט וזכה להצלחה ענקית.

בשל רצונו העז לשתף את תושבי הארץ הזאת בחוויותיו ,על בסיס יומי, ממפגשיו עם עולם הטבע שלנו ועם היצורים המדהימים החולקים איתנו את האדמה הזאת. קבל משה את ההחלטה ליצור את סרט הקולנוע "ארץ בראשית" ובכך להביא את יפי הטבע הישראלי אל הצופים האנושיים.

"ארץ בראשית" היה סרט חוויה, באמצעות שלושה "גיבורים" נחשפנו אל מעגלי חיים עדינים, רגישים ויפים להפליא, בשלושה אזורים גיאוגרפים שונים של ישראל: הזאבים של רמת הגולן, חתולי הביצה של הירדן והכנרת והיעלים של מדבר יהודה.

אלפרט יצר את הסרט מחומרים שצולמו לאורך עשרות שנים ומאות שעות של חומר מצולם. מהחומרים האלה ומהחומרים שהמשיך לצלם, קבל את ההחלטה לספר בהרחבה על כל אחד מגיבורי הסרט – הסרט "יללת הזאבים" יצא לקולנוע ב 2013 והביא את סיפורה של להקת זאבים בגולן, ואילו "כנרת-ים של חיים" מביא את סיפורם של חתולי הביצה ושל רבים אחרים שחיים בחופי הכנרת ובתוכה.

לפני 10 שנים, קיבל אלפרט את ההחלטה ליצור סרט טבע על חתולי הביצה והכנרת, וכבר היו ברשותו מאות שעות של חומרים מצולמים החל משנת 2000.

העבודה על הסרט דרשה לאינטימיות המרבית בעת הצילומים של היצורים הרגישים כל כך לנוכחות האדם. על משה היה להתחבר לחתולי הביצה ולכן גידל את גורי חתולי הביצה כדי ליצור קירבה אמתית ויכולת לחיות איתם מבלי שיחששו ממנו ומהמצלמות. על כך אלפרט קיבל היתר מיוחד מ"רשות הטבע והגנים".

אלפרט הפך למעין אמא עבור הגורים. הוא גידל אותם, הניק אותם לאורך כל שעות היממה ואף היו צמודים אליו בשק חזה מלווים אותו לכל אשר ילך. באותה שנה אלפרט עבד כצלם חדשות עבור רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS , כך בשלושת חודשי חייהם הראשונים הם פגשו ראשי ממשלות, פוליטיקאים ואפילו את האפיפיור.

ככל שחלפו השנים והצטבר החומר המצולם, התגבש הסיפור.

הסרט מתעד את הכנרת כפי שלא ראיתם מעולם, בשנות שפל וגאות, פושטת ולובשת מראה בהתאם לעונות השנה המשתנות. תמיד צעירה. תמיד יפה, תמיד נאהבת.

כנרת – ים של חיים | צילום , תסריט ובימוי: משה אלפרט | מפיקים: מרק רוזנבאום, משה אלפרט

עורכת: ציפי רז | מוסיקה מקורית: אורי אופיר | שירים: רחל שפירא ועילי בוטנר | קריינית: הדר מרקס \ ביצוע שירים: ירדנה ארזי אדר גולד.

ישראל | 2021 | 91 דקות | עברית

צפו בטריילר לסרטו החדש והמסקרן של הבמאי המוערך ווס אנדרסון, "הכרוניקה הצרפתית של הליברטי", קנזס איבנינג סאן, אשר יגיע לאקרנים בישראל ב-21.10.21.

השבוע נערכה הקרנת הבכורה של הסרט בפסטיבל קאן, ותגובות המבקרים לא איחרו להגיע – ציון הסרט עומד כעת על 100% באתר Rotten Tomatoes.

מן הביקורות:

"סרט נפלא" – אריק קוהן, IndieWire

"תענוג תקופתי" – פיטר בראדשו, The Guardian

"חדש ומקורי" – פיטר דברוג', Variety

"הסרט הכי אנדרסוני מכל סרטי אנדרסון" – ניקולס ברבר, BBC.com

21 באוקטובר בארץ.

Naked Singularity בכיכובו של ג'ון בויגה


מ-6 באוגוסט בארה"ב.

"סוכנת במלכוד": ג׳סיקה צ׳סטיין (זוכת גלובוס הזהב – כוננות עם שחר, אשתו של שומר גן החיות) קולין פארל (זיכרון גורלי) ג׳ון מלקוביץ׳ (המועמד לאוסקר – RED, משפטו של טד בנדי), מהבמאי של הסרט ״הבחורה על הרכבת״.

רכב מפואר נעצר בכניסה לשדה התעופה. אל הרכב עולה איש עסקים בדרך ליום פגישות. באמצע הדרך הרכב סוטה ממסלולו, ועוצר. הנהגת, עוברת לספסל האחורי בו יושב הגבר. היא שולפת אקדח עם משתיק קול. אחרי כמה דקות הרכב יוצא מהשביל הצדדי, הנהגת מדווחת – המשימה בוצעה.

אלו הם חייה של אווה, מחסלת בכירה באירגון. בעברה טייסת וסוכנת חשאית.
בראש האירגון רוצים לסיים את ההתקשרות איתה. במהרה היא תלמד על הכוונות הנסתרות של המפעילים שלה ושעליה להיעלם מבלי להשאיר עקבות.

בימוי: המועמד לפרס הבאפט"א טייט טיילור (״העזרה״)

22 ביולי בארץ.

"אחרי ש…התנגשנו":
After We Collided

החל מה- 22 ביולי בבתי הקולנוע ברחבי הארץ

חלק 2 של הלהיט הקולנועי המבוסס על רב המכר

שמכר יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים

תקציר:

יותר מ- 140 מיליון צפיות בטריילר, יותר מ- 1.5 מיליארד עותקים שנמכרו מהספר ובישראל – יותר מ- 220,000 צפיות בטריילר של הסרט הראשון בסדרת הסרטים המצליחה, בשבוע הראשון לשיתופו ברשת. ״אחרי ש…״ הוא ללא ספק תופעה חובקת עולם של קהל מעריצים שמחכה לראות את הסרט.

מבוסס על ספרה של אנה טוד, שהחלה את דרכה כסופרת כאשר כתבה את ״אחרי ש…״ לוואטפאד. היא פרסמה כל פרק בנפרד והתבססה על דמויות הבנים של להקת וואן דיירקשן. בחלומותיה הפרועים ביותר היא לא דמיינה שזמן קצר מאוחר יותר הספר יזכה למיליארד וחצי הורדות וימכר להוצאת הספרים הכי גדולה בארה״ב, יתורגם ללמעלה מ- 30 שפות ויופק כסרט הוליוודי.

22 ביולי בארץ.

הנה טריילר מתורגם חדש ל"שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות"

הסרט יעלה בארץ ב-2 בספטמבר.

הנה טריילר ל- COUSINS

בארה"ב מ-22 ביולי.

אליסיה ויקאנדר מככבת ב- BLUE BAYOU

BLUE BAYOU בארה"ב מ-17 בספטמבר, יום הנישואין של הוריו של פופ טארטס.

THE COLONY

בארה"ב מ-27 באוגוסט.

שבוע לפני כן יעלה בארה"ב סרט המדע הבידיוני RISEN

טריילר חדש ל- HABIT עם בלה ת'ורן ופריס ג'קסון

בארה"ב מ-20 באוגוסט.

John and the Hole

John and the Hole בארה"ב מ-6 באוגוסט.

PLAYING GOD

בארה"ב מ-6 באוגוסט.

מיוזיק: צפו בטריילר לסרט 'מיוזיק' –סיפור נוגע ללב על כוחה של האהבה בשילוב קטעים מוזיקליים סוחפים.
הסרט בבימויה של סיה ובכיכובם של קייט הדסון ('גלי'), לזלי אודום ג'וניור ('המילטון') ומאדי זיגלר, הרקדנית הכה מזוהה מהקליפים והופעותיה של סיה לאורך השנים.

הסרט יגיע ב-19.8 לבתי הקולנוע.

עוד טריילר ל"ג'ו בל"

בארה"ב מ-23 ביולי.

ילדים ואנימציה:

כל נערה בת 13 מרגישה מעט שונה, אבל אצל מיי המצב קצת יותר קיצוני…

צפו בטריילר לסרט החדש של פיקסאר 'אדומה אש' וגלו מה קורה למיי כאשר היא מתרגשת קצת יותר מדי.

סנדרה או, כוכבת 'להרוג את איב' ו'האנטומיה של גריי', מעניקה את קולה לדמותה של אמה המגוננת והשתלטנית של מיי.

'אדומה אש' מבוים ע"י דומי שי, זוכת האוסקר על סרטה הקצר 'באו'.

טיטינה

TITINA יעלה בנורבגיה במהלך 2022.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: טאטאמי

TATAMI סרטם של גיא נתיב וזאר אמיר איברהימי הבחירה הרשמית פסטיבל ונציה פרס חבר השופטים …