שבת , יולי 27 2024
הטובות לקרב עונה 4, yes

עונה 5 של "הטובות לקרב" ב- yes

הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, חוזרת בעונה חמישית וחדשה שתמשיך, כהרגלה, לעסוק בנושאים חברתיים ואקטואליים.

כזכור, העונה הקודמת הסתיימה טרם זמנה בשל מגפת הקורונה והפרק האחרון עסק בשערוריית ג'פרי אפשטיין. סיום העונה הותירה את הצופים עם שתי שאלות מרכזיות שלא נפתרו: תעלומת תזכיר 618, ועתידה של החברה תחת מי שרכש אותה. כזכור, השותפים קיבלו הוראה לקצץ 20 אחוז ממצבת העובדים, בדיוק כשהם צללו לתעלומת אפשטיין.

כעת, בעונה החמישית דיאן (כריסטין ברנסקי) נאלצת להתמודד בסוגיה האם ראוי שהיא תסייע בניהול משרד עורכי דין אפרו-אמריקאי עם ליז (אודרה מקדונלד) בעיקר בתקופה בה המשרד מאבד שני עורכי דין מובילים ודומיננטים– לוקה (קוש ג'מבו) ואדריאן (דלרוי לינדו). במקביל, מריסה (שרה סטיל) והמשרד מסתבכים עם האל ווקנר (מנדי פטנקין "הומלנד") – הדיוט ללא הכשרה משפטית שיוצר בית משפט משלו בחלק האחורי של חנות עתיקות.

לינדו וג'מבו לא עוזבים את הסדרה בלי להיפרד כמו שצריך, ובפרק הראשון של העונה החדשה הם ייקחו חלק וכולנו סקרנים לראות איך היוצרים וצוות הסדרה יסיים את סיפורם.

משודר בצמוד לארה"ב

הטובות לקרב 5: החל מה-25/06 ב- yes VOD רק ב-yes 

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.