יום שישי , אפריל 19 2024

פברואר בסינמטק תל אביב

סינמטק תל אביב גאה להציג:

אירועי חודש פברואר אונליין-  

 

יום האהבה, יום המשפחה וחגיגת פורים!

 

https://www.cinema.co.il/

 

 

סופ"ש יום המשפחה וחג האהבה – לכבוד הוולנטיין

 

לכבוד סוף השבוע שמוקדש למשפחה ולאהבה, 2 סרטים בהקרנות טרום בכורה ולצידם מבחר סרטים מקטלוג ה VOD  של הסינמטק, מפגשים מיוחדים על קומדיות רומנטיות ועל המסע אל האושר ואירוע מיוחד לילדים על 'מרי פופינס' .

 

הקרנת טרום בכורה : 'אהבה בלתי צפויה' 11.2 – 18.2

 

אנה ומרקוס נשואים כבר 25 שנה. כשבנם עוזב את הבית ללימודי אוניברסיטה בחו״ל, נקלעים השניים למשבר קיומי ומחליטים להיפרד. דרמה קומית מקסימה הבוחנת בעין חדה ושנונה את מהותן של מערכות יחסים ארוכות שנים ואת קסמה של אהבה המגיעה בהפתעה. "אהבה בלתי צפויה" היה סרט הפתיחה של פסטיבל סן סבסטיאן האחרון ואחד הלהיטים הגדולים של הקולנוע הארגנטינאי השנה.

 

הקרנת טרום בכורה : 'לשיר מהלב' 4.2 – 18.2

 

קומדיה רומנטית מוזיקלית. איזבלה, אשת עסקים מצליחה משטוקהולם מגיעה לעיירת הולדתה כדי לחגוג יום הולדת 60 לאביה. שם היא מתאחדת עם מולי, חברתה הטובה מילדות ומגלה שהיא עומדת להתחתן עם סיימון, האקס שלה…

הסרט הוא חגיגה מוזיקלית ומחווה לתומאס לדין, הצלע החמישית של להקת "אבבא" בתחילת דרכה.

 

הקומדיה הרומנטית: מפגש קולנועי מקוון עם הבמאי אלון גור אריה

יום א' 14.02 בשעה  21:00

מ"אורות הכרך" ל"אשה יפה" – הוא והיא בקולנוע: במפגש סוער ומצחיק במיוחד נחשוף את האמת מאחורי הקומדיות הרומנטיות שיגרמו לכם לרצות שהארי יתחתן עם סאלי, שראיין גוסלינג יתנשק עם אמה סטון ושמרילין מונרו תתחתן אתכם. איך התנהג הזוג הראשון שהופיע על מסך? איך עוקפים את הצנזורה כשצריך להראות מה שאסור? מי התאהבו מאחורי הקלעים ומדוע זוגות בקולנוע לא היו מחזיקים שעה במציאות? על משיכה, אהבה והבדלים בחשיבה. כי "מוסד הנישואין הוא דבר נפלא, אבל מי רוצה לחיות במוסד"? (גראוצ'ו מרקס). בהנחיית אלון גור אריה – במאי, תסריטאי ומאהב לטיני.

 

המסע אל האושר: מפגש קולנועי רוחני עם איילת איידלברג   10-17.2 

אירוע מיוחד של הרצאה + סרט בשיתוף עם הקולנוע הרוחני, סינמה נירוונה  

 

מרצה: איילת אידלברג

יוקרן הסרט: החיים האלה

במקום לשאול מה עושה אנשים אומללים לאומללים פחות, הושם הדגש על השאלה – מה עושה אנשים בריאים בנפשם מאושרים ושבעי רצון מחייהם. השאלה: מה ממלא אותנו באושר? מובילה למחקר מרתק ולתשובות שיכולות לשנות את חיינו – לטובה. בהרצאה זו נשאל: האם מה שקורה לנו הוא תוצאה מקרית של גורל או תוצאה מכוונת של קארמה? כיצד נוכל לדעת אם מה שקורה לנו הוא טוב או בעצם רע? מה המקום של שביעות הרצון בחיינו ומהי הדרך האפקטיבית ביותר להגברת האושר?

איילת אידלברג, אנתרופולוגית, חוקרת תרבויות ודתות של מזרח אסיה, מנחת קבוצות מדיטציה ומודעות רוחנית, עורכת מסעות בעולם החומר ובעולם הרוח.

 

החיים האלה (ארה"ב, 2018)

Life Itself

וויל פוגש את האישה של חייו, אבי, בתקופת הלימודים שלהם בניו יורק. הם מתאהבים, מתחתנים, ומביאים לעולם את הילדה הראשונה שלהם. בקצה השני של העולם, באזור הכפרי של ספרד, חוויאר מקבל קידום בעבודה ויכול, סוף סוף, לשאת לאישה את אהבת חייו, איזבל. רגעים קטנים ולכאורה חסרי משמעות יחברו בין חייהם של שני הזוגות וירקמו עם השנים סיפור אהבה.

 

 

מרי פופינס: מפגש מיוחד לילדים ליום המשפחה עם גלית רויכמן (גיל 6+) 

יום חמישי 11.2 בשעה 17:00
מרי פופינס! האישה שתסדר לכם את החדר בצ'יק צ'ק, שתשיר ותרקוד ותלמד אתכם משהו על משפחה ועל אהבה. יחד נצא למסע קולנועי קסום ומלא יופי.

 

 

מבחר סרטי אהבה נוספים בסינמטק VOD

השנים הכי טובות ,ירחים מלאים, ,בית בגליל, ג'ו ובל ,גלוריה ,האופה מברלין, הכפר של ברברה, חמישים אביבים, לעבור את הקיר ,מי אתה חושב שאני, מר שטיין אונליין,

נפלאות החושים, סיפור כיסוי, פטרסון

 

מבחר סרטי משפחה נוספים בסינמטק VOD

החיוך האטרוסקי ,הילדה מההימלאיה ,הפרידה ,כל הבקרים השמחים ,כנפיים שבורות ,לחזור לגור עם אמא ,להציל את ההרמנים ,למלא את החלל ,משפחה בהפתעה ,משפחה לא בוחרים ,משפחת טוש ,פרזיטים ,קשר משפחתי ,שבוע ויום ,שבוע 23 ,

שלגי קילימנג'רו ,שרוכים.

 

חגיגת פורים מהסרטים

 

חוגגים את פורים קצת אחרת עם עדלאידע דיסני מקוונת, מפגש מיוחד לכל המשפחה על אלטון ג'ון בהנחיית ישיב כהן ושעת סיפור לקטנטנים – הביצה שהתחפשה. כמו כן מוזמנים לצפות בטרום בכורה בסרט החדש "גיבור חייה" בכיכובו של עומר סי ("לופן", "מחוברים לחיים")

 

הקרנת טרום בכורה: 'גיבור חייה'  עם עומר סי 25.2-7.3


עומר סי ("מחוברים לחיים", "לופן") הוא ג׳יבי, המגדל לבד את סופיה בתו. בלילות לפני השינה הוא ממציא סיפורים מופלאים המתרחשים בעולם קולנועי עשיר ובכולם הוא הגיבור שלה. שלוש שנים מאוחר יותר, סופיה כבר כמעט נערה. היא מתחילה לגבש סיפורים משלה, בהם אביה כבר לא משחק את התפקיד הראשי וג'יבי צריך למצוא דרך להישאר גיבור חייה לנצח…. סרטו החדש של מישל הזנוויציוס (זוכה האוסקרים על ״הארטיסט״) על המופלאה בהרפתקאות, ההורות

 

 

הביצה שהתחפשה: שעת סיפור לקטנטנים (גיל 3+)
"הביצה שהתחפשה" מאת דן פגיס | מציגה: הילה צור
מסע של ביצה חביבה ומבולבלת הרוצה להשתנות ולהפוך להיות משהו אחר…
רק לאחר ניסיונות רבים של התחפשות ושינויים היא מבינה שמשהו אחר היה חבוי בה כל הזמן הזה, משהו אמיתי – אפרוח!
לכבוד חג פורים יעזרו הילדים בהפעלה דרך הזום לחפש את הביצה לכל מיני תחפושות מגוונות ומצחיקות וכך ייהנו הילדים לשנות ולהשתנות בעצמם. 

 

 

דיסני עדלאידע : מפגש מקוון לפורים  (גיל 6+)
מה בין אסתר המלכה למולאן, בין המן הרשע לג'אפר, בין בגתן ותרש לשמשון ויובב ובין אחשוורוש לקיסר נפל על הראש? בואו לחגוג איתנו את פורים קצת אחרת ולגלות את המשותף בין מגילת אסתר לסרטי הילדים הכי אהובים. מפגש חוויתי עם המרצה נוי לוין ובסופו תהלוכת תחפושות מקוונת. הכניסה לילדות וילדים צוהלים בלבד. מציגה: נוי לוין

 

אלטון ג'ון לכל המשפחה : מפגש מקוון עם ישיב כהן (גיל 10+)

רוקנרול, פסנתר ומשקפי נצנצים – ישיב כהן מגיש: אלטון ג'ון לדור שלא ידע את רוקט מן.
מי אמר שכוכב רוק חייב להחזיק גיטרה וצריך שיער ארוך ולהקה? אלטון ג'ון, אחד מכוכבי הרוק הגדולים ביותר אי פעם, הוכיח שאפשר אחרת. מיהו המוזיקאי האנגלי שהלחין עשרות להיטי ענק, מלהטט בפסנתר כמו קוסם, מחליף תלבושות משוגעות כמו שאתם מחליפים גרביים ומחזיק באוסף משקפיים משוגע לא פחות. במפגש נכיר את אלטון ג'ון ואת שיריו הבלתי נשכחים ויתכן שאף כמה סרטים.

ישיב כהן הוא מוזיקאי, יועץ מוזיקלי, מרצה ומייסד "החוג לתולדות המוזיקה", מיזם עצמאי של הרצאות על מוזיקה ותרבות

יש לבדוק גם

במלאת שנה לפטירתו של מאיר שלו

במלאת שנה לפטירתו של הסופר מאיר שלו נפתחה במוז"א – מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.