שבת , יולי 27 2024
זנדאייה, פרק מיוחד של אופוריה, באדיבות הוט

מהיום ב-VOD בישראל: פרק מיוחד של "אופוריה"

מבוססת על סדרת הדרמה המקורית של HOT

"אופוריה", העיבוד של רשת HBO לדרמה הישראלית פורצת הדרך של רון לשם, חוזרת בפרק מיוחד!

החל מיום שישי ה-4.12 ב- VOD של יס, הוט וסלקום טיוי.

"אופוריה" ("Euphoria") היא סדרת דרמה של רשת HBO המבוססת על דרמה ישראלית מקורית של HOT, שיצרו רון לשם ("בופור"), דניאל אמסל ודפנה לוין ("מיגל", "בטיפול", "נבלות"), שגם ביימה את פרקי הסדרה. את "אופוריה" עיבד התסריטאי סם לוינסון ("אשף השקרים", "עוד יום שמח") ועם מפיקיה נמנה המוזיקאי והשחקן דרייק. כעת, הסדרה חוזרת לפרק מיוחד בשני חלקים. חלקו השני של הפרק ישודר ב-24.1 בארה"ב, ויום למחרת ב-HOT HBO וב-HOT VOD.

את הקאסט של "אופוריה" מובילה המוזיקאית, השחקנית ואושיית האופנה זנדאיה ("ספיידרמן השיבה הביתה", "האמן הגדול מכולם") ולצידה כוכב "האנטומיה של גריי" אריק דיין.

זנדאיה מגלמת את רו בנט, נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה ומתקשה להישאר נקייה ולפתוח דף חדש. חייה משתנים כשהיא פוגשת את ג'ולס ווהן, נערה טרנסג'נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה – וכמו רו, מחפשת מקום להשתייך אליו.

בפרק המיוחד, שנכתב על-ידי לוינסון, אנו עדים להשלכות של סיום העונה הקודמת, בה רו נותרה לבדה על רציף הרכבת בעוד ג'ולס מתרחקת ממנה. רו נמצאת במצב נפשי רעוע והיא חוזרת להשתמש בסמים. הפרק עוקב אחר חגיגות חג המולד בביתה של רו בעוד היא מתמודדת עם ההתפתחויות הקשות בחייה.

לצדם של זנדאיה ודיין מככבים בסדרה גם האנטר שייפר, סטורם ריד ("קמט בזמן"), סידני סוויני ("סיפורה של שפחה", "חפצים חדים"), ג'ייקוב אלורדי ("תא הנשיקות"), מוד אפאטו (בתם של ג'אד אפאטו ולזלי מאן, ששיחקה ב"הדייט שתקע אותי" וב"בנות"), ברבי פררה ("גירושים") והראפר הצעיר אסטרו.

ב"אופוריה" המקורית, ששודרה ב-HOT3 ב-2012 והופקה על ידי "טדי הפקות" וטמירה ירדני, כיכבו רוני דלומי, מאור שוויצר, רועי ניק, דולב מסיקה, אבי מצליח, דקל עדין ועוד.

החל מיום שישי ה-4.12 ב- VOD של יס, הוט וסלקום טיוי.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.