שבת , יולי 27 2024
שיקגו PD עונה 5 , הוט

שיקגו PD 5 בהוט

תוצאת תמונה עבור ‪CHICAGO PD LOGO‬‏

העונה החמישית של סדרת הלהיט, שחודשה כבר לעשר עונות, מגיעה כעת לשידור רק ב-HOT Zone

 

החל מה-8.12 ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

"שיקגו PD" ("Chicago PD"), סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC, המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"), חוזרת לעונה חמישית שתשודר רק ב-HOT. השניים עומדים גם מאחורי סדרות "שיקגו" – בהן "שיקגו Fire" ו"שיקגו Med" (המשודרות אף הן ב-HOT Zone), ו-"Chicago Justice". שמונה עונות של הסדרה שודרו כבר בארה"ב, והיא חודשה לעשר עונות.

 

מחוז 21 של משטרת שיקגו מתחלק לשתי קבוצות שונות בתכלית: שוטרי המקוף, שמסיירים בעיר במדים ומתמודדים עם הפשע ברחובות, ויחידת המודיעין – הצוות שנלחם באיומים משמעותיים על העיר, כמו פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח. את יחידת המודיעין מוביל סמל הנק ווייט (ג'ייסון בג'ה, "קליפורניקיישן"), איש שלא חושש לכופף את החוקים במרדף אחרי הצדק. 

 

לצדו של ווייט מככבים גם ג'ון סדה ("הפסיפיק"), ג'סי לי סופר ("חבורת בריידי"), פטריק ג'ון פלוגר ("4400"), מרינה סקוורצ'אטי ("זה מסובך"), לארויס הוקינס ואליאס קוטיז ("הסיפור המופלא של בנג'מין באטן").

 

העונה החמישית של "שיקגו PD" כוללת פרקי קרוסאובר עם "שיקגו Fire" (עונה 5), עם "שיקגו Justice" (עונה 1) ועם "שיקגו Med" (עונה 2). בסדרה מגיעים להתארח העונה כוכבי סדרות "שיקגו" ג'סי ספנסר ("האוס"), מוניקה ריימאנד ("האישה הטובה"), טיילור קיני ("יומני הערפד") ואחרים.


 

החל מה-8.12, ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.