שבת , יולי 27 2024
הדינוזאור הטוב, באדיבות סלקום טיוי

סגר שלישי בסלקום tv

פעם שלישית – טלוויזיה!

 

במיוחד לרגל הסגר,

סלקום  tvפעלה נמרצות להביא לצופיה עושר של תכנים 

על מנת להנעים את זמנו של הציבור שישהה בבית בחודש הקרוב.

 

החל מאתמול ובמהלך השבוע יעלו לשירות:

 

  • 14 סרטי גיבורי העל של אולפני מארוול

  • מגוון סרטים, סרטי ילדים וסרטים לכל המשפחה

  • סדרת אימונים אישיים לשמירה על כושר ותזונה נכונה בסגר

  • העונה ה-7 המלאה של סדרת הדרמה האהובה "ריי דונובן"

 

14 סרטי מארוול: טרילוגיית "איירון מן" ("איירון מן", "איירון מן 2", "איירון מן 3"), טרילוגיית "קפטן אמריקה" ("קפטן אמריקה", קפטן אמריקה: חייל החורף", "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"), שני סרטי "שומרי הגלקסיה" ("שומרי הגלקסיה", שומרי הגלקסיה: חלק 2"), שניים מסדרת סרטי "תור" ("תור", "תור: העולם האפל"), שניים מסדרת סרטי "הנוקמים" ("הנוקמים", "הנוקמים: עידן אולטרון"), "דוקטור סטריינג'", "אנטמן".

 

מגוון סרטים, סרטי אנימציה לילדים וסרטים לכל המשפחה, בהם: "רוקטמן", "איש מזל התאומים", "דורה והעיר האבודה", "אלאדין" (1992), "כוח G", "רטטוי", "הדינוזאור הטוב".

 

תזונה ואימונים עם מורנהMorena  – סדרת אימונים אישיים לשמירה על כושר בסגר.

גם אימונים וגם תזונה על מסך אחד. מורנה, דיאטנית קלינית ומאמנת כושר, פילאטיס וקרוספיט בתוכנית אימונים ביתית, קצרה, מהנה ואפקטיבית הכוללת טיפים תזונתיים קלים ופשוטים ליישום, שיתנו מענה לכל מי שרוצה להתאמן ולשפר את הרגלי התזונה הקיימים. התוכנית כוללת 5 שיעורים לחיזוק הגוף ושרירי הליבה, להאצת המטבוליזם ולשיפור סיבולת לב ריאה תוך דגש על יציבה נכונה, שיווי משקל ומתן טיפים תזונתיים.

 

כל הסרטים יוצעו לצפייה בשירות עם תרגום לעברית או בגרסאות מדובבות – בצפייה חינמית בכל עת וללא הגבלה במסגרת ספריית ה-VOD של סלקום tv העשירה בתכני מופת קולנועיים כמו גם ביצירות סוחפות ומדוברות ובסרטים רבים לילדים ולכל המשפחה.

 

התכנים החדשים שיעלו במיוחד לרגל הסגר, 

מצטרפים לתוכן העשרה איכותי ולתוכן ואטרקטיבי שכבר קיים בשירות:

 

פודקאסטים (לראשונה בשירות טלוויזיה בישראל), אקדמיה tv, ערוץ הגיל השלישי, שיעורי הכושר של הולמס פלייס, שיעורי יוגה מבית יוגה NOW, ערוץ ישראלי tv, 

הצגות ילדים וכלל תכני הילדים.

 

פודקאסטים – הפודקאסטים המובילים של רשת "עושים היסטוריה" משודרים על מסך הטלוויזיה בבית, פודקאסטים בנושאים מגוונים שפותחים את הראש ומעשירים את הידע, כדוגמת: עושים היסטוריה, עושים ברדק, עושות הורות, התשובה, עושים תנ"ך, יחסינו לאן, עושים נדל"ן, עושים רפואה, עושים טכנולוגיה, כשבגרוש היה חור, עושים תוכנה, עושים חשבון, עושים פוליטיקה, עושים כותרות, עושים רכב, טיול.

 

אקדמיה tv – לגלות עולם מהבית – מרחיבים את ההשכלה בלי לקום מהספה. מיזם חדש של סלקום tv מביא את מיטב הקורסים המקוונים של האקדמיה הישראלית אל מסך הטלוויזיה בבית, ללא עלות. המיזם הינו פרי שיתוף פעולה עם מגוון מוסדות ציבוריים ואקדמיים, ביניהם המרכז לחדשנות בחינוך באוניברסיטת תל אביב ואתר קמפוס IL, שמופעל על ידי מטה המיזם הלאומי ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי, ובשיתוף המועצה להשכלה גבוהה. בנוסף, סלקום חתמה על הסכמי תוכן נוספים שיביאו למסך את הקורסים הטובים ביותר של בכירי המרצים בישראל. 

 

ערוץ הגיל השלישי – סדרות, סרטים, דוקו ואימוני כושר מותאמים לקהל המשתייך לגיל השלישי

 

שיעורי הכושר של הולמס פלייס – למי שרוצה לשמור על כושר גם בסגר – עשרות אימוני כושר מבית הולמס פלייס.

 

שיעורי יוגה מבית יוגה NOW – עשרות אימוני יוגה של מיטב המדריכים המקצועיים.

 

ערוץ ישראלי tv – כל מה שישראלי, מחמם לנו את הלב ומעלה לנו חיוך על השפתיים במקום אחד.

 

הצגות הילדים ותכני הילדים ככלל – עולם הילדים העשיר של סלקום tv כולל עשרות הצגות, סדרות וסרטי הילדים המובילים. הילדים בידיים טובות! לרבות ערוצי הילדים שזמינים כולם ללא עלות, בהם ערוץ דיסני, דיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, הירו, לוגי, בייבי HD, ג'וניור, קלטות ילדים.

 

יש לבדוק גם

יום ירושלים בסלקום TV

ספיישל יום ירושלים יעלה ב-5.6.2024 לכבוד יום ירושלים, סלקום TV תעלה עם סרטים וסדרות שמתרחשים בעיר הכי קסומה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.