שבת , יולי 27 2024
לשם שמיים, פודקאסט תרבות, ערב רב ובית הנסן

לשם שמיים

בית הנסן וערב רב מציגים

 

לשם שמיים – פודקאסט תרבות

 

שיחות עומק עם יוצרים ויוצרות על הצלחה, כישלון ומה שביניהם

 

לשם שמיים הוא פודקאסט תרבות חדש, פרי שיתוף פעולה בין בית הנסן – מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה, ומגזין האמנות והתרבות המקוון ערב רב.

בעונה הראשונה של הפודקאסט, שתושק החודש (ספטמבר 2020), עורכי ערב רב – יונתן אמיר ורונן אידלמן, ישוחחו עם יוצרים ויוצרות מקומיים על הצלחה, כישלון ומה שביניהם.

הפודקאסט מציע שיחה אינטימית שמבקשת להגיע לרבדים עמוקים של יצירה ומחשבה, תוך ניצול תכונות המדיה ואיכויותיה. כל פרק כולל שיחה אחת עם מוביל/ת דעה אחר/ת בשדה התרבות המקומי, לצד העבודה, מקורות ההשראה, תכניות לעתיד ומחשבות על ההווה. המרואיינים מגיעים מתחומי האמנות החזותית, הספרות, העיצוב, האדריכלות, המוזיקה הקולנוע והטלוויזיה, המחול ועוד.

 

פרקים ראשונים באוויר:

מו״ל הוצאת ״תשע נשמות״ אוריאל קון והאמנית זויה צ'רקסקי.

 

בין האורחים בעונה הראשונה:

המחזאי, הבמאי והמשורר יונתן לוי, המאיירות בתיה קולטון ורותו מודן, המוזיקאים נטע אלקיים ועמית חי כהן, אמנית הסאונד מאיה דוניץ, הכריאוגרפית יסמין גודר והמעצב והאוצר רמי טריף.

 

 

להאזנה חפשו ״לשם שמיים״ באפליקציות Apple Podcasts / Spotify

או באתר : https://www.buzzsprout.com/1337275

 

 

בית הנסן הינו מרכז תרבות, המהווה פלטפורמה למפגש של הקהל הרחב עם מיטב היוצרים והיצירות של התרבות העכשווית. ב-2013 נפתח בית הנסן כמרכז המשלב עיצוב, מדיה וטכנולוגיה, מחקר, תעשייה ואקדמיה בשדה הבינלאומי והמקומי. המתחם כולל חללי תצוגה לתערוכות מתחלפות, אולם הקרנות, אולפן סאונד, תערוכה היסטורית, וכן מתפקד כמקום משכנם של התוכניות לתארים מתקדמים של האקדמיה בצלאל, המרכז לאמנות ומחקר "מעמותה", המיזם לקולנוע ולטלוויזיה של ירושלים, ערב רב – כתב עת עצמאי ומקוון לאמנות, פאב לאב (Fabrication Laboratory) ובית קפה.

 

ערב רב הוא כתב עת עצמאי לאמנות, תרבות וחברה בעריכת רונן אידלמן ויונתן אמיר. האתר הוקם בשנת 2010 במטרה לקדם את האמנות והדיון בה, ולתמוך בשיח רב-תרבותי, מעמיק וביקורתי. בערב רב מתפרסמים מסות, ביקורות, ראיונות וכתבות מקוריות על אמנות ותרבות. בנוסף לפרסומים ברשת מארגן ערב רב דיונים, הקרנות וידיאו ושיחות אמן. 

 

 

 

 

 

 

 

הפודקאסט לשם שמיים מופק ביוזמת בית הנסן וחברת רן וולף, בתמיכת הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד  ירושלים ומורשת.  

הפודקאסט מוקלט באולפנים של מרכז ״מעמותה״ בבית הנסן

טכנאי הקלטה: אמיר בולצמן | מעצב סאונד: דניאל מאיר | הפקה: קארין שבתאי

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.