יום שישי , יולי 26 2024
נשיונל ג'יאוגרפיק, לוגו, 2020

מאי 2020 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

המלצות צפייה מאי 2020 – ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

כדור הארץ: סריקת עומק | X RAY EARTH
ימי שני החל מ-4.5 בשעה 22:00 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מתחת לרגלינו, תחת טריליוני טונות סלע, ​​אורבים סודות מדהימים וקטלניים. רעידות אדמה, צונאמי, התפרצויות געשיות מונעות כולם על ידי כוחות נסתרים בעומק כדור הארץ שלנו.
כעת, באמצעות הנתונים המדעיים האחרונים של חיישנים וסריקות שטח, אנו יכולים לבצע רנטגן של כדור הארץ בכדי לחשוף את הסכנות הכלולות בתוך כדור הארץ שלנו
בעזרת אלפי חיישנים ומידע סריקת משטח עדכני, לראשונה, אנו יכולים ליצור צילומי רנטגן של הפנים העמוקות של כדור הארץ שלנו.

מכוניות העל | ULTIMATE SUPERCARS
ימי שלישי החל מה-26.5 בשעה 22:00 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הסדרה "מכוניות העל" ומציעה מבט מבפנים על תהליך התכנון, ההנדסה והייצור של המכוניות המתקדמות והנחשקות ביותר בעולם. כל פרק בודק כיצד מכונות מדהימות אלה מתעוררות לחיים ואת סודות ההנדסה הנסתרים בהם הם משתמשים כדי לדחוף את גבולות המהירות והטכנולוגיה.

ביטחון שדה: ברזיל ופרו
AIRPORT SECURITY 6 BRAZIL & PERU
ימי שלישי החל מה-21.5 בשעה 22:00 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

בנמלי התעופה העמוסים של לימה וסאו פאולו המשטרה נלחמת בהגירה בלתי חוקית ובהברחת קוקאין. תאים נסתרים, כמוסות שנבלעו, מסמכים מזויפים. הסוכנים עובדים ללא הפסקה בהגנה על הגבולות ובעצירת הפשע.

אי ללא חוק 2 | Lawless Island 2
ימי רביעי בשעה 22:50 החל מ- 6.5 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מזג האוויר הלא צפוי בדרום מזרח אלסקה מאתגר את תושבי פורט פרוטקשן, שחיים בשולי החברה. גארי מנסה גם להיות אבא וגם להשיג משאבים נדרשים.

ספיישל יום הניצחון על הגרמנים 8.5
במהלך ימים שיש -שבת ה-8,9.5 – ימי שידורים מיוחדים בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק מציין את יום השנה ה -75 מאז סיום מלחמת העולם השנייה באירופה, עם ספיישל סדרות ותכניות ייעודיות במהלך יומיים בין ה-8 וה -9 במאי.
הצופים יכולים ליהנות מכמה מהתמונות והסרטים הדוקומנטריים והעוצמתיים ביותר של מלחמת העולם השנייה, כולל 'בניית הנאצים', 'השורד האחרון – מלחמת העולם השנייה', 'אנה פראנק: מהמחבוא למחנות', 'השנה האחרונה של היטלר', 'טירוף הנאצים', 'הילטר ותורת הנסתר', 'החיים האישיים של הנאצים', 'גנרלים במלחמה', 'מלחמת העולם השנייה – סרט מלחמה'.

ביום שישי, 8 במאי בשעה 21.40, כחלק מנושא הפעלולים, יסיים נשיונל ג'יאוגרפיק בבכורה של 'גיבורי השמיים של מלחמת העולם השנייה', המתעד את סיפורו האמיתי של חיל האוויר השמיני הנודע, אנשי חיל האוויר ששינו את המזל של בעלות הברית במהלך מלחמת העולם השנייה עם קטעי ארכיון שמעולם לא נראו וצילומים נדירים מתא הטייס של המטוסים שהרסו את חיל האוויר המאיים של היטלר.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.