יום שישי , יולי 26 2024
מימין: איסה ריי, לא בטוחה עונה 4 , הוט

לא בטוחה – עונה רביעית בישראל

 

עונה רביעית לקומדיה עטורת השבחים מבית HBO

 

תוצאת תמונה עבור ‪INSECURE  HBO LOGO‬‏

 

המועמדת ל"אמי" ו"גלובוס הזהב" איסה ריי חוזרת לעונה נוספת של "לא בטוחה"

 

החל מה-13.4 ב-הוט, סלקום טיוי ו-יס.

 

"לא בטוחה" ("Insecure"), הסדרה הקומית של HBO, מבית היוצר של המועמדת ל"גלובוס הזהב" וה"אמי" איסה ריי חוזרת לעונה רביעית שתשודר בסמוך לארה"ב ב-HOT HBO. 

 

"לא בטוחה" היא קומדיה אותנטית, רגישה ושנונה העוקבת אחרי החברות בין שתי נשים שחורות – איסה (ריי) ומולי (איבון אורג'י) – המתמודדות עם הפגמים שלהן בעודן מנווטות בין חוויות מביכות בחיי היומיום.

 

אחרי שבעונה השלישית איסה לקחה אחריות על חייה והפסיקה לשים את צרכיהם של גברים לפני צרכיה שלה, היא חוזרת, מגובה בחבורה שלה – מולי, טיפאני (אמנדה סילס, "שוטר וחצי") וקלי (נטשה רות'וול, "סאטרדיי נייט לייב"), כשהפעם היא במושב הקדמי. העונה, שתכלול עשרה פרקים, תעסוק בנושאים של חיפוש עצמי בעידן המודרני ותצלול לעומקן של סוגיות מורכבות של התמודדות עם בעיות נפשיות באמצעות דמותו של ניית'ן (קנדריק סמפסון, "המדריך לרוצח", "יומני הערפד").

 

לאיסה ושלושת חברותיה יצטרפו העונה ג'יי אליס (שגם ביים את אחד מפרקי העונה) וילאן נואל שיחזרו לתפקידיהם כלורנס ודניאל, האקסים של איסה.

 

"לא בטוחה" היתה מועמדת לשני פרסי "גלובוס הזהב" ולשלושה פרסי "אמי". היא זכתה בפרס "פיבודי" היוקרתי ולשבחי המבקרים בארץ ובעולם: בעונתה השלישית זכתה לציון 94% באתר הביקורותRotten Tomatoes, ואיסה ריי התברגה לרשימת 100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים" ב-2018.

 

החל מה-13.4, ימי שני ב-23:00 ב-יס, הוט וסלקום טיוי.

 

יש לבדוק גם

פריז 2024 ב- HOT

לרגל אולימפיאדת פריז 2024 –  HOT משיקה חוויה אולימפית עם ערוצים חדשים וסדרת נוער אולימפית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.