שבת , יולי 27 2024
שיקגו PD עונה 3, באדיבות הוט

שיקגו PD עונה 3

 

תוצאת תמונה עבור ‪CHICAGO PD LOGO‬‏

כ-10 מיליון צפו בממוצע בעונה השלישית של "שיקגו PD", שמגיעה כעת לשידור ב-HOT Zone

 

החל מה-30.6 ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

"שיקגו PD" ("Chicago PD"), סדרת האקשן המצליחה של רשת NBC, המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"), חוזרת לעונה שלישית שתשודר – לראשונה בישראל – רק ב-HOT. השניים עומדים גם מאחורי סדרות "שיקגו" – בהן "שיקגו Fire" (המשודרת אף היא ב-HOT Zone), "Chicago Med" ו-"Chicago Justice".

 

"שיקגו PD", שעלתה לאוויר ב-2014 והוצגה בפרק פיילוט בסיום העונה הראשונה של "שיקגו Fire", חודשה מאז לשש עונות. כ-10 מיליון צופים צפו בממוצע בעונה השלישית.

 

מחוז 21 של משטרת שיקגו מתחלק לשתי קבוצות שונות בתכלית: שוטרי המקוף, שמסיירים בעיר במדים ומתמודדים עם הפשע ברחובות, ויחידת המודיעין – הצוות שנלחם באיומים משמעותיים על העיר, כמו פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח. את יחידת המודיעין מוביל סמל הנק ווייט (ג'ייסון בג'ה, "קליפורניקיישן"), איש שלא חושש לכופף את החוקים במרדף אחרי הצדק. רק החזקים שורדים תחת פיקודו הקשוח והתובעני. למרות עבר בעייתי עם הבוס שלו, הבלש אנטוניו דוסון (ג'ון סדה, "הפסיפיק") שואף לנהל את היחידה בעצמו – גם אם המשמעות היא להתמודד עם ווייט מדי יום. 

 

לצדם מככבים גם סופיה בוש ("מגרש ביתי"), ג'סי לי סופר ("חבורת בריידי"), פטריק ג'ון פלוגר ("ה-4400"), מרינה סקוורצ'אטי ("זה מסובך"), לארויס הוקינס ואליאס קוטיז ("הסיפור המופלא של בנג'מין באטן").

 

העונה השלישית של "שיקגו PD" כוללת פרקי קרוסאובר עם "חוק וסדר: מדור מיוחד" (עונה 17), עם "שיקגו Fire" (עונה 4) ועם "Chicago Med" (עונה 1) וכמו כן כוללת פרק פיילוט לסדרה "Chicago Justice". בסדרה מגיעים להתארח העונה כוכבי סדרות "שיקגו" ו"חוק וסדר" מרישקה האריגטאיי, אייס טי, טורי דה ויטו, טיילור קיני ואחרים.

 

עוד יתארחו העונה: קלנסי בראון ("בובספוג מכנסמרובע", "חומות של תקווה"), קרל וות'רס ("רוקי"), ג'ואל קרטר ("צדק פרטי"), לוריין טוסה ("כתום זה השחור החדש", "סלמה") ועוד.

 

החל מה-30.6, ראשון-רביעי ב-22:00 ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

יש לבדוק גם

מהיום בדיסני פלוס: הדוב עונה 3

הטריילר הרשמי לעונה 3 של "הדוב" מבית FX כבר כאן העונה השלישית תשודר בלעדית בדיסני+, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.