שבת , יולי 27 2024
יארה שאהידיארה שאהידי ב"שחור כזה" עונה 2, באדיבות יס

שחור כזה עונה 5

 

עונה חדשה לקומדיה המצליחה מבית ABC
המועמדת ל-5 פרסי אמי 2018 כולל
הסדרה הקומית הטובה ביותר

שחור-כזה
עונה 5
החל מ-3.11
ימי שבת, 18:15
בערוץ 
yes COMEDY
רק לצופי yes | STINGTV

 

 

צפייה נעימה!

 

 

 

תקציר העונה:

 

הקומדיה המצליחה של רשת ABC, מועמדת לחמישה פרסי אמי, בכיכובם של אנתוני אנדרסון ("המגן", "חוק וסדר"), טרייסי אליס רוס ולורנס פישבורן, חוזרת בעונה חדשה.  

לאנדרה "דרה" ג'ונסון, יש עבודה מצוינת, אישה יפה ומצליחה, ארבעה ילדים ובית קולוניאלי בפרברים. אך האם ההצלחה גרמה למשפחה לשכוח את מורשתה ולהיטמע כליל באוכלוסיה הלבנה שסביבה? כך חושב דרה, ובעזרת אביו, הוא יוצא ליצור זהות תרבותית עבור משפחתו, כזו שתכבד את עברם ומורשתם, אך תמשיך לאמץ אל ליבה את העתיד.

כסדרה שנוהגת לעסוק בנושאים חשובים ומעוררי דיון, בעיקר בענייני גזע, אחד הפרקים בעונה החדשה יעסוק בעלילה הקשורה למשטרה ובתקריות מן הזמן האחרון בהן לבנים הזמינו משטרה לאפרו-אמריקאים. בטוויסט מוזר, כשדרה עד להתרחשות חשודה אצל השכנים, הוא מתלבט האם להזמין את המשטרה או לא, כיוון שהשכנים הם אפרו-אמריקאים. ג'וניור עומד לצאת ללימודים באוניברסיטה, אבל ברגע האחרון מחליט לקחת שנת חופש, החלטה שהוריו לא יודעים איך להתמודד איתה. התאומים ג'ק ודיאן עולים לחטיבת הביניים ומגלים שמעמדם החברתי השתנה, ובו (טרייסי אליס רוס) פוגשת חברים חדשים ובעלי ברית במקום עבודתה המשוגע.

ימי שבת מ 3.11 ב- 18:15 ב-yes COMEDY. 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.