שבת , יולי 27 2024
תאג"ד, באדיבות yes, אוהד רומנו

חדשות טלוויזיה: תאג"ד בפרמאונט

הודעה מטעם יס:

 

 

 

תאג"ד הולכת לחבוש את אמריקה!

תאג"ד של yes נרכשה על-ידי רשת הטלוויזיה המצליחה פארמונט ותזכה לגרסה בבימויו של זוכה האוסקר רון הווארד!

'תאג"ד' מצטרפת ל'פאודה', 'כבודו' ו'השוטר הטוב' של yes, שנמכרו לשידור ברחבי העולם באמצעות yes Studios

***

עוד הישג לתעשיית הטלוויזיה הישראלית! yes studios, הזרוע הבינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל של yes, מודיעה על הסכם מכירת הדרמה היומית המצליחה של yes- 'תאג"ד', לרשת השידור האמריקאית פארמונט.

 

העיבוד האמריקאי של 'תאג"ד' יקרא'68 Whiskey' , והוא יעתיק את ההתרחשות מבסיס הצנחנים הישראלי לבסיס של חיילים אמריקאים המוצבים באפגניסטן. את הסדרה יביים לא אחר מאשר הבמאי זוכה האוסקר, רון הווארד ('נפלאות התבונה'), שגם יפיק אותה יחד עם שותפו, המפיק הנודע בריאן גרייזר, באמצעות חברת Imagine Entertainment, אשר הפיקה סדרות מצליחות כמו 'הורים במשרה מלאה', 'משפחה בהפרעה' ו'אימפריה'.

 

פארמונט היא מרשתות הטלוויזיה הפופולריות בארה"ב עם כ-93.4 מליון בתי אב מנויים בארה"ב וחשיפה לכ-80% משוק צופי הטלוויזיה. הערוץ משדר סרטים הוליוודיים שוברי קופות, לצד סדרות הזוכות לשבחים רבים, כגון הדרמה 'ילוסטון' בכיכובו של קווין קוסטנר, שזכתה להשקה המוצלחת ביותר של הקיץ בארה"ב עם למעלה מ-5 מיליון צופים לפרק הראשון. התסריטאי הראשי והשואוראנר של '68 Whiskey', שהפקתה צפויה לצאת לדרך במהלך 2019, הוא היוצר המוערך והמועמד לאמי, רוברטו בנחביב שחתום על סדרות מצליחות כמו 'אלי מקביל' ו'העשב של השכן'.

 

תאג"ד, שיצר ציון רובין בהפקת אולפני הרצליה, ובכיכובם של תומר קאפון, דניאל גל, אור אדרי, שירה נאור ודין מירושניקוב, מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של סדרות של yes שנמכרות לשידור ברחבי העולם באמצעות yes Studios אשר חתומה בין היתר על מכירת 'השוטר הטוב' (שיצרו תומר וארז אבירם, בהפקת יואב גרוס) בכיכובם של טוני דנזה וג'וש גרובן לנטפליקס, הסדרה 'כבודו' (שיצרו שלמה משיח ורוני ניניו, בהפקת רם לנדס וחברת "קודה") אשר מצויה בימים אלה בהפקה לרשת Showtime האמריקאית, וסדרת הדגל 'פאודה' (נוצרה על-ידי ליאור רז ואבי יששכרוף) הזמינה לצפייה בלמעלה מ-190 מדינות בעולם.

 

רון אילון, מנכ"ל yes: "ההסכם מטביע חותם נוסף על הפיכתה של תעשיית הטלוויזיה הישראלית ל-Start Up TV Nation ולמקור השראה של יצירה ישראלית אותנטית ופורצת דרך. yes גאה להיות חוד החנית של הפקות המקור הטובות ביותר, אשר ממשיכות לזכות בהכרה בינלאומית ולהסב כבוד למדינת ישראל".

 

דנה שטרן, מנהלת yes Studios: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם פארמונט ועם ענקים הוליוודיים כרון הווארד ובריאן גרייזר שהוציאו תחת ידיהם יצירות עטורות אוסקרים ושבחים דוגמת 'אפולו 13', 'נפלאות התבונה', סינדרלה מן' ועוד. הבעת האמון שלהם ב-yes, וביוצרים והמפיקים שעובדים עם החברה היא גאווה גדולה"

 

תאג"ד מגוללת את סיפורם של חובשי תאג"ד, שרוצים להחזיר את הרופא המודח שלהם לגדוד, ונקלעים לסיטואציות בלתי אפשריות בתוך הגדוד ומחוץ לצבא. זוהי סדרת המקור הנצפית ביותר של yes . העונה הראשונה שודרה בסוף 2016 והעונה השנייה צפויה לעלות לשידור במהלך 2019.

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.