יום חמישי , אפריל 18 2024
סיפורה של שפחה - הפודקאסט, הוט

סיפורה של שפחה – הפודקאסט

 

HOT גאה להציג את הפודקאסט הרשמי

של סדרת המופת זוכת "גלובוס הזהב" וה"אמי"

 

 

אביעד קיסוס, תם אהרון ורבים אחרים מגיעים להתארח ב"סיפורה של שפחה – הפודקאסט", מבית היוצר של HOT ובהגשתה של העיתונאית מגי אוצרי

 

"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale"") – הדרמה זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" – מוסיפה להיות הסדרה המדוברת ביותר בעולם, לשבור שיאי רייטינג ולככב ברשתות החברתיות גם בעונה השנייה שלה, המשודרת רק ב-HOT. מעריצי הסדרה ממשיכים לדון בה בהרחבה לאחר כל פרק, ומדי שבוע מתפרסמים בארץ טורי מעקב בגופי התקשורת השונים, בהם "הארץ", "וואלה", "מאקו", "טיים אאוט" ועוד.

 

עבור כל אלה שחייבים לנתח, לדסקס ולחקור כל פרק מיד אחרי השידור, HOT גאה להציג את הפודקאסט הרשמי של "סיפורה של שפחה" בהגשתה של מגי אוצרי. אוצרי היא סופרת, פובליציסטית ודוקטורנטית למשפטים באוניברסיטת תל אביב. ספרה הראשון, "שתי השמשות של דדיקה", ראה אור בהוצאת "כנרת זמורה ביתן", זכה במענק קרן י.ל. גולדברג ונכלל ברשימת ספרי הביכורים המומלצים של הספרייה הלאומית לשנת 2015. בסוף שנת 2017 ראה אור ספרה השני, "כותבת הנאומים". מאז העונה הראשונה היא מלווה את "סיפורה של שפחה" בטור מעקב שבועי המתפרסם ב"וואלה! תרבות".

 

בכל פרק מצטרף למגי אורח אחר. עד כה התארחו בפודקאסט אביעד קיסוס (בפרק שעלה השבוע), ד"ר מיכל רום, ד"ר אורנה דונת ושירלי גל. בפרקים הקרובים צפויים להתארח גם תם אהרון ופרופ' שולמית אלמוג. הפודקאסט זמין להאזנה באפליקציית הפודקאסטים של אפל ובאפליקציות הפודקאסטים המובילות.

 

"סיפורה של שפחה", המבוססת על רב המכר של מרגרט אטווד, מתרחשת בהווה דיסטופי בו חלק מארה"ב – המכונה "רפובליקת גלעד" – נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא, אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה. נשים הפכו לרכוש המדינה; הפוריות בהן נאלצות להרות ולמסור את ילדיהן לזוגות מהמעמד הגבוה. עלילת העונה השנייה סובבת סביב הריונה של השפחה ג'ון, המכונה שלפרד (אליזבת' מוס, "מד מן", "קצה האגם"), ומאבקה המתמשך לחלץ את הילד שברחמה מחיים מלאי אימה.

 

סיפורה של שפחה – הפודקאסט https://omny.fm/shows/handmade/playlists/podcast

העונה השנייה של "סיפורה של שפחה" משודרת בימי חמישי בבוקר ב-HOT VOD
וב-22:00 ב-HOT HBO

יש לבדוק גם

דם וכסף

דם וכסף Of Money And Blood "דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.