שבת , יולי 27 2024
צילום יח"צ: דיזר DEEZER

יח"צ: דיזר משיקה קרוסלה

 

Deezer Flow – קרוסלת מוזיקה חדשה במגע

 

הלשונית החדשה של Deezer Flow מציעה מגוון רשימות השמעה בהתאמה אישית

 

50 אלף מנויים לשירות בישראל מאז השקתו

 

Deezer, משירותי הזרמת המוזיקה הפרסנולאיים הגדולים בעולם אשר הושק בישראל בדצמבר 2017 ומציג כ- 50 אלף מנויים עד היום בישראל, מציג מעתה למשתמשים דרכים חדשות לגלות תוכן שמע מותאם אישית באמצעות ה- Flow. בפעם הראשונה, חובבי המוזיקה ייהנו ממידע מורחב על השירים שהם רוצים לשמוע עם לשונית ה- Flow החדשה. השירות מציע זרימת מוזיקה המציגה רשימות מעקב מותאמות אישית עבור כל משתמש בנפרד – multi-Flow.

 

פורמט הקרוסלה החדש של ה- Flow מציע שלושה מסלולי מעקב 'בהשראת' רשימות השמעה קבוצתיות על ידי אמנים דומים ומסלול 'גילוי' למעריצים שמעוניינים לשמוע אמנים או שירים חדשים. משתמשי ה- Flow יכולים להחליק ימינה כדי לשמוע מוזיקה יומית או להאזין לשירים חדשים באמצעות אופציית ה'גילוי 'יחד עם הוספת שירים לרשימות האזנה או ליצור רשימת שמע חדשה.

 

חובבי ה-Flow יוכלו להמשיך וליהנות מחוויית האזנה נינוחה באמצעות one-touch Flow. האלגוריתם של Deezer מאפשר הזרמת מוזיקה ממושכת על פי התאמה אישית וההמלצות ה-Flow ללא מגע.

 

התוכנות החדשות של Deezer Flow כוללות:

 

● כרטיסי Flow בתבנית קרוסלה קלה להחלפה, עם אפשרויות מוזיקה מותאמות אישית

● Flow – פסקול אישי שמנגן את כל השירים שברצונך לשמוע

● שמיעת  40 רצועות מומלצות מתוך "השראה" (בריענון יומי) ו-40 רצועות מרשימת ה"גילוי" בריענון שבועי.

● שמירת רצועות בודדות או רשימות מעקב שלמות לפלייליסטים אישיים או יצירת רשימות חדשות

● מנויי Premium+ יכולים לדלג או לבחור רצועות ספציפיות.

(משתמשי Freemium יכולים להפעיל רק רצועות מוזיקה במצב אקראי).

 

"אנו מאמינים במתן למשתמשים שלנו את הפסקול האולטימטיבי לחייהם – Flow. אבל כמו כל פסקול, צריך לקחת בחשבון את רגשותיהם ואת מצב הרוח. ה- Flow החדש מעשיר את חוויית המשתמש ומספק לאנשים אפשרויות רבות יותר מאי פעם. זה אף פעם לא היה קל יותר לבחור לאיזה כיוון ה- Flow ייקח אותך, וליהנות מהחיים לפסקול האישי שלך ", מסר אלכסנדר הולנד, מנהל התוכן הראשי של המוצר.

 

Deezer Flow זמין ב- iOS, Android ובמחשב.

 

About Deezer
 

Deezer מחברת 14 מיליון משתמשים פעילים בחודש ברחבי העולם ל -53 מיליון שירים וקטעי אודיו. השירות זמין ביותר מ -180 מדינות ברחבי העולם. Deezerמעניק גישה מידית לאחד הקטלוגים הגדולים והמגוונים ביותר בעולם הזרמת המוסיקה דרך כל מכשיר. Deezer הוא שירות המוזיקה היחיד עם אפשרות ה- Flowתמהיל ייחודי של כל המועדפים הישנים והחדשים להזרמת מוזיקה שמשתנה כל הזמן. מבוסס על אלגוריתם אינטואיטיבי, שנוצר על ידי אנשים שאוהבים מוזיקה. זה המקום היחיד לשמוע את כל המוסיקה האהובה בשילוב תגליות חדשות המותאמות באופן אישי. Deezer זמין בכל מכשיר, כולל הטלפון החכם, הטאבלט, המחשב, המחשב הנייד, מערכת הקול הביתי, מכוניות מחוברות וטלוויזיה חכמה.

 

Deezerהיא חברה בבעלות פרטית, שבסיסה בפריז עם משרדים בלונדון, ברלין, מיאמי ובמקומות נוספים בעולם.

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.