שבת , יולי 27 2024
עמק הסיליקון עונה 5, באדיבות סלקום טיוי

וידאו: עכשיו בישראל – עמק הסיליקון עונה 5

ארבעת החנונים הכי מגניבים מ"עמק הסיליקון"

חוזרים לעונה חמישית בסלקום tv, יס והוט

והפעם עם סיכוי לאקזיט

טיים: "הקומדיה הכי מצחיקה ומחוץ לקופסה שנראתה מזה זמן רב"

יו-אס-אי טודיי: "חכמה, כנה, אותנטית ומרגשת"

ההוליווד ריפורטר: "פשוט מבריקה… הסדרה הכי טובה והכי נגישה, שהיתה ל HBO זה עידנים"

"עמק הסיליקון" Silicon Valley

הסאטירה על עולם הסטארטאפ, חוזרת בסוף מרץ בעונה חמישית

10 פרקים בני 30 דקות, בשידור שבועי, יום למחרת השידור בארה"ב

בעולם הסטארטאפ שביקום ההייטקי שוכן לו עמק הסיליקון, ושם חיים אנשים עם היכולת הגבוהה ביותר להצליח והנמוכה ביותר להתמודד עם הצלחה. הסדרה "עמק הסיליקון", סאטירה חדה ומבריקה של ערוץ HBO, עוקבת אחר קבוצה של סטארטאפיסטים צעירים, שמתקיימים בדיוק על סף ההצלחה ועל סף החרדה מפניה. במשך העונות מצאו עצמם המתכנתים הצעירים במאבקים מול חברות ההייטק הענקיות, ומול מתחרים קטנים שגנבו מהם את הפטנט שלהם, וגם מתקוטטים בינם לבין עצמם. לפעמים הכוחות החזקים הכניעו אותם לזמן מה, ופעמים אחרות יצאו הגיקים החכמים עם ידם על העליונה. כמו עכשיו.

בעונה החמישית והחדשה של הסדרה, שתעלה בסוף החודש בסלקום tv, החבורה, שחוותה עליות ומורדות רבים, נמצאת לראשונה בחייהם במקום ממש טוב; וזה מפחיד אותם, או לפחות את ריצ'ארד הנדריקס (תומאס מידלדיץ') מנכ"ל חברת הסטארטאפ "פייד פייפר", החכם אך חסר הביטחון. לאחר שאיבד את הכרתו והתעורר בבית חולים, הוא פותח חברה גדולה ומקבל אליה 50 עובדים חדשים. הכל נראה טוב, אף שבינתיים גייבן בלסון, מנכ"ל הולי (חברת ענק בסגנון גוגל), ממשיך לנסות לחסל את הצעירים ואת התחרות שהחברה שלהם מציבה.

ההצלחה (הזמנית?) לא מונעת משאר החברים והשותפים לסטארטאפ, בגילומם של מיטב הקומיקאים האמריקאים הצעירים, להתקוטט כמו ילדים. קומייל ננג'יאני (שבין העונות כתב והשתתף בסרט המצליח "חולי אהבה" ואף היה מועמד לאוסקר על כתיבת התסריט) הוא דניש, המתכנת המרבה להתחרות בחברו הטוב גילפויל (מרטין סטאר) האדיש שמלא תלונות, כמו זו שהוא מטיח בריצ'ארד – "חוסר היכולת שלך למנוע מאיתנו להיות גרועים מלמד על היעדר מנהיגות מצדך". זאק וודס הוא ג'ארד התמים והנעים להכעיס, המנסה תמיד להשכין שלום בין הניצים. עונה זו תהיה הראשונה ללא נוכחותו של הסטנדאפיסט טי-ג'י מילר, שגילם מהעונה הראשונה את ארליך בקמן, לאחר שבסוף העונה הרביעית נסע למקדש בטיבט הרחוקה (ומאחורי הקלעים הסתכסך עם ההפקה). חברו המאומץ ג'יאן יאנג (ג'ימי או יאנג) מנסה לתפוס את מקומו. אל העונה החדשה יצטרפו הרבה דמויות חדשות ובהן גם סוג של רובוט, כיאה לממלכת ההייטק.

מי שדואגים לכך שהחבורה תמיד "תחטוף את התבוסה משיני הניצחון", כפי שהגדיר זאת אחד היוצרים, הם אלק ברג (מכותבי "סיינפלד" וממפיקי "תרגיע") ומייק ג'אדג' ("ביווס ובאטהד", "מלך השכונה").

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.