שבת , יולי 27 2024
ברוד סיטי עונה 4, באדיבות הוט

עונה 4 של ברוד סיטי בהוט

העונה הרביעית של סדרת הלהיט

 

 

"ברוד סיטי", הסיטקום הפופולארי של אילנה גלזר ואבי ג'ייקובסון, חוזר לעונה חדשה עם אורחים מפורסמים כמו רופול, שאניה טווין ואחרים

 

החל מה-2.12 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

 

"ברוד סיטי" ("Broad City"), הסיטקום המקורי של "קומדי סנטרל" שיצרו הקומיקאיות היהודיות אילנה גלזר ואבי ג'ייקובסון, הפך כבר מזמן לקאלט היסטרי וזכה לביקורות נלהבות בארץ ובעולם. הקומדיה הטלוויזיונית, שמבוססת על סדרת רשת שיצרו השתיים, מופקת על ידי זוכת "גלובוס הזהב" איימי פוהלר, המועמד ל"אמי" דיוויד בקי ("לואי") והמועמד ל"אמי" אריק סלובין ("סאטרדיי נייט לייב"). העונה הרביעית של "ברוד סיטי" שהיתה מועמדת לחמישה פרסי בחירת המבקרים ולפרס גילדת התסריטאים ואף חודשה על ידי הרשת לעונה חמישית, מגיעה כעת ל-HOT קומדי סנטרל.

 

אילנה ואבי מגלמות צמד חברות מרוששות בשנות העשרים לחייהן שמנווטות את חייהן בניו יורק דרך שלל הרפתקאות שממיטה עליהן חוסר המודעות המוחלטת שלהן, תוך רדיפה מתמדת אחר חיים של נהנתנות. וכמו רבים מבני הדור שלהן, שתיהן מוכנות להתאמץ מאוד כדי לחיות חיים נטולי מאמץ.

 

לצדן של השתיים מככבים בסדרה הקומיקאי המועמד ל"אמי" חניבעל בורס ("שכנים"), ארטורו קסטרו, פול וו. דוונס ("באנג המסע בזמן") וסוזי אסמן ("תרגיע"). בעונה הרביעית יגיעו להתארח בין השאר כוכבים כמו רופול צ'ארלס, סנדרה ברנהרד, שאניה טוויין, וונדה סייקס וקונסטנס שולמן ("כתום זה השחור החדש").

 

מאז הגעתה לארץ הפכה "ברוד סיטי" לחביבת המבקרים הישראלים: "גלזר וג'ייקובסון נוטפות כישרון והומור עצמי… הן נהפכו לשם החם שמגלגלים קומיקאים נחשבים" (הארץ). "הן מתנהלות בשילוב חינני למדי של מודעות וחוסר מודעות עצמית, מה שהופך אותן לדמויות שבקלות יכולות להתמודד על התואר הנכסף מכולם 'קולו של הדור'" (ידיעות אחרונות). "מדובר בפנינה מצחיקה, פרועה, רבת המצאות וכיפית להפליא" (וואלה), "אחת הסדרות האותנטיות והחתרניות כמעט בכל מובן שהוא של השנים האחרונות" (mako), "מפגן מגניבות ואינפנטיליות ברוקלינאי שכדאי שתכירו" (7 לילות), "אל תפספסו" (פנאי פלוס).

 

החל מה-3.12, ראשון-חמישי בשעה 22:00, ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

 

יש לבדוק גם

פריז 2024 ב- HOT

לרגל אולימפיאדת פריז 2024 –  HOT משיקה חוויה אולימפית עם ערוצים חדשים וסדרת נוער אולימפית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.