שבת , יולי 27 2024
התיקון, באדיבות הוט

עונה 4 של התיקון

עונת הסיום של הדרמה עטורת השבחים

 

 

"התיקון", הדרמה המוערכת של SundanceTV, חוזרת לעונה רביעית ואחרונה שתעלה במלואה ל-HOT VOD

 

החל מה-31.10 ב-Xtra VOD

 

"התיקון" ("Rectify"), הדרמה המוערכת של חברת ITV, היא סדרת המקור הראשונה של רשת הכבלים היוקרתית SundanceTV (מבית AMC). מאחורי הסדרה עומדים השחקן והיוצר זוכה האוסקר ריי מקינון ("רואה החשבון", כוכב "הזדמנות שנייה"), וצמד המפיקים של "שובר שורות", זוכת ה"אמי" מליסה ברנשטיין וזוכה האוסקר וה"אמי" מארק ג'ונסון ("איש הגשם").

 

"התיקון" עוקבת אחר דניאל הולדן (איידן יאנג, "יחידת עילית", "אני, פרנקנשטיין"), שלפני 19 שנים נידון למוות בעוון אונס ורצח בת זוגו מהתיכון, האנה, וריצה את עונשו בבידוד. הודות לחשיפת ראיה חדשה ומאמציהם של אחותו אמנת'ה (אביגיל ספנסר, "טיימלס"), ועורך דינו, עונשו מבוטל והוא שב לביתו. דניאל שרד את הקושי המנטאלי והאמוציונאלי של מאסרו, אך כעת נדמה שהחומות שלו החלו לפתע להתפורר. אבוד בעולם שפעם היה מוכר לו, הוא מתקשה לנווט את החופש שניתן לו בחזרה. אחרי שני עשורים של שינויים חברתיים וטכנולוגיים, כל מה שדניאל פוגש הוא פאזל. הוא רדוף על ידי העבר, מוטרד מההווה וחסר ביטחון לגבי העתיד.

 

בעונה הרביעית, דניאל מתחיל מחדש בבית השיקום בנאשוויל – הרחק ממשפחתו – אך מתקשה להתרגל לחיים שאחרי הכלא. האם המשפחה שהותיר מאחור תוכל להמשיך הלאה, או שהשבר עמוק מדי?

 

לקאסט הקבוע, הכולל את אדלייד קלמנס ("גטסבי הגדול"), קליין קרופורד ("סיפור אהבה בלתי נשכח") וג'יי. סמית' קמרון ("מרגרט") מצטרפים בעונה הרביעית גם ניית'ן דרוו ("בית הקלפים") וסקוט לורנס ("ג'אג").

 

החל מה-31.10 ב-Xtra VOD

 

יש לבדוק גם

פריז 2024 ב- HOT

לרגל אולימפיאדת פריז 2024 –  HOT משיקה חוויה אולימפית עם ערוצים חדשים וסדרת נוער אולימפית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.