שבת , יולי 27 2024
לוגו פופ טארטס

עדכון יציאת סרטי קולנוע לב

ספטמבר

14.09 יוצא מן הכלל | Le Redoubtable
ביוגרפיה של הבמאי הצרפתי ז'אן לוק גודאר, המסופרת דרך מבטה של אן ויאזמסקי, שחקנית בת 17 בה התאהב ועימה התחתן.

פריז, 1967. ז'אן-לוק גודאר, הבמאי הצרפתי הבולט בדורו, מצלם את הסרט "הסינית" בכיכובה של שחקנית הקולנוע הצעירה אן ויאזמסקי והשניים מתאהבים על הסט. מאושרים, מאוהבים ומהופנטים, הם נישאים. בעקבות מרד הסטודנטים וכשלון הסרט החדש עם יציאתו לאקרנים עובר גודאר משבר שמחולל בו שינוי עמוק – מבמאי כוכב לאאוטסיידר הפועל מחוץ לזרם המרכזי. הוא היה מהפכן, פורץ גבולות, הרסני, מבריק, התמיד בבחירותיו עד שהוא הגיע לנקודת השבירה.
סרטו החדש של במאי "הארטיסט", זוכה פרס האוסקר מישל הזנוויציוס, ובכיכובו של לואי גארל, הוא מחווה סגנונית ומרתקת לבמאי הגל הצרפתי החדש- קומדיה פרועה, שנונה, אינטליגנטית ומרגשת.
https://www.youtube.com/watch?v=Wv4I_K5i7nY

 28.9 פוקסטרוט | Foxtrot

פסטיבל ונציה 2017 – התחרות הרשמית
פסטיבל טורונטו Special Presentations 
מועמד ל-13 פרסי אופיר כולל התסריט, הבמאי, השחקן והסרט הטוב ביותר
פוקסטרוט מספר את סיפורה של משפחה. האב והאם נמצאים בדירתם המרווחת ובנם, החייל, משרת הרחק מהם. אבל למרות המרחק והניתוק המוחלט ביניהם – הם משנים זה את גורלו של זה.
פוקסטרוט הוא סיפור על משפחה שמתפרקת ומתאחה, על אהבה שמתמודדת מול כאב,  על קבלה, על השלמה, ועל הפער בין הדברים שבשליטתנו לבין אלו שאינם בשליטתנו. סיפור עם תקווה.
כמו בסרטו הקודם, "לבנון", בוחן שמוליק מעוז באינטנסיביות בשילוב של ביקורתיות וחמלה, דינאמיקה אנושית הנוצרת ביחידה סגורה, והתוצאה היא שוב מסמך אנושי מרגש מאין כמותו.

 טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=EK2cyab4ho8

אוקטובר

5.10בחזרה לבורגונדי | Back to Burgundy

"בחזרה לבורגנדי" הוא סרטו החדש של הבמאי סדריק קלאפיש הנודע בסרטיו "פריז פינת ניו יורק", ו"פריז".
לאחר מות אביו, חוזר ז'אן לאחוזה המשפחתית שממנה נעדר שנים רבות, למפגש עם אחותו ואחיו. את כוס היין הראשונה שלהם הם לגמו בגיל שלוש. לימדו אותם להריח לפני הטעימה, לגלגל על הלשון, לימדו אותם לזהות את המתיקות הנכונה של הענב, מתי לבצור בצל ומתי בשמש, אבל לא לימדו אותם לאהוב ולכבד זה את זה. עתה יהיה עליהם להניח בצד את מטעני העבר הרבים ביניהם, ולהחליט במשותף על עתידו של העסק המשפחתי המפואר ועל הבית שאוצר בתוכו זיכרונות שונים עבורם- האחד בכלל חולם להפוך את כל האחוזה למלון ספא, האחר מבקש לחזור לאוסטרליה אל בנו הקטן, והשלישית פשוט לא מוכנה לאפשר לשכן היריב להשתלט על אדמותיהם.
קלאפיש לוקח אותה למסע בארץ היין הקסומה של בורגנדי: הנופים, הארומה, הקסם של המקום ושל האנשים שחייהם סבים סביב היין זה דורות רבים והדילמה המשפחתית- האם לשמור על העבר או להביט קדימה, לעבר העתיד?

טריילר:https://www.youtube.com/watch?v=bl7MyLMRh1c

 

26.10 פאטי קייקס | $Patti Cake

פטרישיה "קילה פי" דומברובסקי היא ההיפך ממה שאולי הייתם מדמיינים שראפר יהיה – בחורה, לבנה, גדולה מאוד. ועדיין, היא מבלה את ימיה בכתיבת חרוזים וחלומות על תהילה, תוך כדי שהיא מנסה לשלם את החשבונות הרפואיים של סבתה ולהתמודד עם אמה הבעייתית. מיואשת מהסצנה המוזיקלית המקומית ואי היכולת של הסביבה שלה לקחת אותה ואת החלום שלה ברצינות, היא פוגשת את בסטרד, מוזיקאי מתחיל שמתעסק בעיקר במטאל. יכול להיות שהחיבור הלכאורה כל כך לא הגיוני בין השניים, הוא בדיוק מה שיוכל להעלות את פאטי לליגה של הגדולים?

"פאטי קייקס" הוא סרטו הראשון של ג'רמי ג'ספר – סרט שהגיע לפסטיבל סאנדנס אנונימי לחלוטין, ויצא ממנו כשיחת היום. משחקה יוצא הדופן של דניאל מקדונלד כפאטי, עשייה קולנועית מלאה באנרגיה מחממת לב ומוזיקה שלא תרצו לשכוח, יגרמו לכם להתאהב בכח הטבע שקורא לעצמו "פאטי קייקס".

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.