שבת , יולי 27 2024
אדם צעיר, גיליון 50, לונה פארק

גיליון 50 של "אדם צעיר"

לאור ההצלחה והביקוש המתגבר לגיליונות "אדם צעיר" –

לראשונה ניתן יהיה להשיג את עיתון הילדים בחנויות הספרים. עד כה היה הירחון זמין למנויים בלבד, והחל מהשבוע הוא יימכר ברשת סטימצקי במחיר השקה. זהו עיתון הילדים היחיד שנערך על ידי סופרת ילדים (רינת פרימו) והוא נטול פרסומות ותוכן שיווקי.

 

עיתון הילדים "אדם צעיר" מגיע לראשונה לחנויות: החל מהשבוע ניתן לרכוש ברשת סטימצקי את גיליונות כתב העת "אדם צעיר", בעריכת סופרת הילדים המוערכת רינת פרימו. עד כה היה ניתן לרכוש את העיתון, אשר רואה אור מדי חודש, במסגרת מינוי בלבד. המהלך נבע מהצלחתו היפה של "אדם צעיר" והביקוש ההולך וגובר לגיליונות העיתון. בשלב ראשון, העיתון יימכר במחיר מבצע של 35 ש"ח לגיליון.

אדם צעיר הוא עיתון ילדים חודשי "כמו פעם": קסום, תמים, אינטליגנטי ואיכותי. הירחון פונה ללבבות הצעירים (גילאי 6-12) ומזמין אותם למסע חווייתי בעקבות נושא שמתחלף בכל חודש. ויקינגים, בלשים, מסע בזמן, אחים, המצאות, קרקס ונושאים רבים נוספים כבר נבחרו בקפידה כדי שיובילו את הילדים לחוויית קריאה ייחודית. כתב העת מאופיין באיכות נייר והדפסה ברמה גבוהה, והפורמט קשיח ויציב ולכן נוח לאחיזה לאצבעות הקטנות.

מדי חודש העיתון מארח מאייר אחר, כך שכל גיליון מקבל את הקו העיצובי המיוחד שלו. בין המאיירים האורחים נמנים כמה מטובי המאיירים בישראל, אשר מביאים לידי ביטוי בעיתון אחד את מלוא יכולותיהם וכישוריהם. הגיליונות המושקעים מכילים סיפורים קצרים, כתבות, פעילויות, שעשועונים וחידות, קומיקס, מדור טיולים, מדור בישול ועוד. זהו עיתון הילדים היחיד שנערך על ידי סופרת ילדים והוא נטול פרסומות ותוכן שיווקי. התוכן החינוכי מאפשר לקהל הצעיר ללמוד מתוך שמחה והתלהבות, והגיליון נשאר תמיד רלוונטי.

אתר אדם צעיר: http://www.adamtsair.co.il/ | האתר מהווה מקור מידע להורים והוא מציע מבחר גדול של מאמרים על עידוד קריאה בקרב ילדים וכן סיפורים מגיליונות העיתון.

 

גיליון 50 של כתב העת האיכותי והאהוב

אדם צעיר – עיתון לילדות ולילדים

והפעם, גיליון בנושא: לונה-פארק

בעריכת: סופרת הילדים רינת פרימו | מאיירת הגיליון: מאיה איש-שלום

החל מהחודש: ניתן להשיג את גיליונות העיתון בחנויות רשת סטימצקי

"אם ילדים היו יכולים לתכנן את העולם, הוא היה דומה ללונה-פארק, נכון? עם מגלשות ענקיות שמובילות מהבית שלכם לבתים של החברים שלכם, עם מזרקות של מיץ ענבים במרכז העיר. ומה דעתכם להגיע לבית הספר ברכבת הרים?"
רינת פרימו, דבר העורכת

מהן רכבות ההרים הכי מפחידות בעולם? למה הלונה-פארק הוא בעצם מעבדה גדולה ומסחררת? ומהי ההיסטוריה המעניינת של מתקן קרוסלת הסוסים? גיליון 50 של אדם צעיר בנושא לונה-פארק עונה על השאלות הללו ומרחיב את אופקיהם של הילדים באמצעות כתבות מעניינות, חידות ושעשועונים. בין היתר תמצאו בגיליון: מדריך להקמת לונה-פארק ביתי, סיפורים פרי עטם של רינת פרימו, עדי זליכוב-רלוי ואלכס פז גולדמן, מדור בישול עם מתכון מפתיע לנקניקיה צמחונית, ועוד.

אדם צעיר הוא עיתון ילדים חודשי "כמו פעם": קסום, תמים, אינטליגנטי ואיכותי. הירחון פונה ללבבות הצעירים (גילאי 6-12) ומזמין אותם למסע חווייתי בעקבות נושא שמתחלף בכל חודש. טרולים, בלשים, מסע בזמן, המצאות, קרקס, אולימפיאדה ונושאים רבים נוספים כבר נבחרו בקפידה כדי שיובילו את הילדים לחוויית קריאה ייחודית. כתב העת מאופיין באיכות נייר והדפסה ברמה גבוהה, והפורמט קשיח ויציב ולכן נוח לאחיזה לאצבעות הקטנות.

בתקופה בה ילדות תמימה היא עולם הולך ונעלם, בשל השלכות תקשורת ההמונים וריבוי המסכים, אדם צעיר מספק מפלט של דמיון. העיתון מזכיר לקוראים כמה כיף להיות ילד ומעניק להם כלים לפיתוח עולם פנימי עשיר וכוחות פנימיים שילוו אותם במהלך חייהם. זהו עיתון הילדים היחיד שנערך על ידי סופרת ילדים והוא נטול פרסומות ותוכן שיווקי. התוכן החינוכי מאפשר לקהל הצעיר ללמוד מתוך שמחה והתלהבות, והגיליון נשאר תמיד רלוונטי. הגיליונות המושקעים מכילים סיפורים קצרים, כתבות, פעילויות, שעשועונים וחידות, קומיקס, מדור טיולים, מדור בישול ועוד.

המחיר למינוי הוא 47 ש"ח לחודש, ללא התחייבות | מבצע השקה בחנויות רשת סטימצקי: 35 ש"ח לגיליון

אתר אדם צעיר: http://www.adamtsair.co.il/ | האתר מהווה מקור מידע להורים והוא מציע מבחר גדול של מאמרים על עידוד קריאה בקרב ילדים וכן סיפורים מגיליונות העיתון.

"אני אוהבת אותו, הנכדים שלי אוהבים אותו, אדם צעיר                                           – עיתון מומלץ לילדים" | מיכל דליות

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.