שבת , יולי 27 2024
אמזון פריים, צילום יח"צ

הצצה לעונה 2 של ה"גרנד טור"

פריים דיי באמזון פריים וידיאו

לציון פריים דיי, אמזון פריים וידיאו מציעה למנויים הצצה בלעדית אל תוך העונה השנייה של הגראנד טור

 

למנויים של אמזון פריים ניתן שירות פריים וידאו ללא תוספת תשלום. לכבוד פריים דיי- אמזון פריים וידיאו חושפת היום טיזר חדש לקראת השקת העונה השנייה של הגראנד טור מאוחר יותר השנה.

התוכן המצולם הוא בעצם מבט ראשון על צילומי העונה השנייה שכבר מעוררת הדים וסקרנות רבה לקראת יציאתה: ג'רמי, ריצ'רד וג'יימס במוזמביק, בשוויצריה ובריטניה. הסרטון הינו לצפייה בלעדית למנויי אמזון פריים וידיאו דרך האתר primevideo.com .

 

העונה הראשונה של הגראנד טור עם קלארקסון, המונד, ומיי שברה שיאי צפייה כשעלתה בנובמבר 2016 – מה שהפך את פרק הבכורה שלה לנצפה ביותר בתולדות אמזון פריים וידיאו, במעל 200 מדינות בעולם. כחלק מחוזה שכולל 3 עונות, הגראנד טור חוזרת לעונתה השנייה מאוחר יותר השנה. המעריצים מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרי התוכנית גם בפייסבוק וטוויטר כדי להיות הראשונים בקבלת כל החדשות והעדכונים.

 

המנויים של פריים וידאו יכולים לצפות בכל חמש הסדרות המקוריות בכל עת ובכל מקום באמצעות אפליקציית אמזון פריים וידאו בטלפונים וטאבלטים עם מערכות הפעלה Android ו-iOS, מכשירי Fire, טלפונים של LG, Android TV by Sony והטלוויזיות החכמות של סמסונג או באינטרנט באתר PrimeVideo.com – וגם להוריד את כל הכותרים למכשירים ניידים לצפייה לא מקוונת. המנויים יכולים לצפות בגרסאות באנגלית עם כתוביות בצרפתית, איטלקית, פורטוגזית וספרדית.

ולקוחות באזורים חדשים של אמזון פריים תמורת מחיר הכרות של 2.99$ (או €2.99) לחודש בחצי השנה הראשונה.

לקוחות שאינם מנויים של פריים וידאו יכולים להירשם לתקופת ניסיון של שבוע באתר בכתובת PrimeVideo.com.

יש לבדוק גם

בית הדרקון 2 בישראל

בית הדרקון //  House of Dragon   חוזרת לעונה חדשה בסלקום TV   אחרי כמעט שנתיים של ציפייה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.