שבת , יולי 27 2024
לוגו אמזון פריים וידאו

וידאו: יום אמזון פריים וההצעות בישראל

זו הפרסומת האמריקנית לאמזון פריים דיי

והנה החברות הישראליות שמציעות לכם להצטרף לחגיגה- הפרטים והניסוחים על אחריות המפרסמים !!

AMAZON PRIME DAY 2017
כל המבצעים, כל האפשרויות ואיך לשלוח לארץ בזול
יום שלישי 11.07.2017 ומכירות מוקדמות

אמזון, קמעונאית האינטרנט הגדולה בעולם, הודיעה על יום הקניות המסורתי, זו השנה השלישית, שיחול ביום שלישי ה – 11.07. בשנה שעברה, אמזון דיווחה כי ב PD נמכרו יותר פריטים משאמזון מכרה אי פעם ב"יום שישי השחור". בין PD ב 2015 ל 2016 דווחה עלייה של יותר מ 60% בהזמנות. בין היתר, נמכרו שנה שעברה יותר מ 2 מיליון צעצועים ויותר ממיליון זוגות נעליים. המוצר הנמכר ביותר בשנה שעברה היה סיר לחץ חשמלי. מעל למיליון לקוחות קנו באמזון בפעם הראשונה.

איך נרשמים?
ה PD מיועד לחברים באמזון Prime, על מנת להיות חבר במועדון וזכאי למבצעים, ניתן להירשם באתר, החברות הינה ל 30 יום ללא עלות וניתן לבטל ללא התחייבות, לאחר מכן התשלום עבור החברות הינו 79$ לשנה. לכן מי שלא מעוניין להמשיך את החברות צריך לזכור לבטל לפני תום 30 ימי החברות הראשונים.

מה ההבדל בין PD ל׳בלאק פרידיי׳?
מבצעי ׳בלאק פרידיי׳ נועדו במקור לקניות לפני חג המולד, משמע כאלו שנקנה במתנה למשפחה וחברים. לעומת זאת, ה PD מיועד לרכישות עבור עצמנו, ומכאן שכל ההיצע מיועד למטרה זו.

הקדימו לקנות!
בעוד ה PD מתחיל ביום שלישי ה 11.07.2017, כבר בימים שלפני ניתן לרכוש בהנחה משמעותית על מוצרים נבחרים מבית אמזון (כאלו שאמזון מייצרת), לדוגמת אמזון ECHO, רמקול ביתי חכם המתקשר על ידי דיבור (באנגלית) ומצויד בעוזרת האישית-וירטואלית אלקסה. הרמקול וגרסתו המוזלת (DOT), יימכרו כבר מעכשיו במחיר של 140$ ו 30$ בהתאמה (במקום 180$ ו 50$). בארה״ב אגב, יוכלו אלו שכבר יש להם רמקול חכם לרכוש מוצרים באמצעות דיבור לרמקול.

מה מצפה לנו ב PRIME DAY?
פריט חדש שנוסף השנה הינו ה ECHO SHOW, מסך חכם שניתן לתקשר מולו, מחירו היום 230$ וצפוי לרדת משמעותית. בנוסף, יותר ממאה אלף מוצרים, בין היתר מוצרים מבית אמזון צפויה הנחה של 25-50%, קטגורית אביזרים קטנים (דיסק און קי, כבלים, נרתיקים וכיסויים ועוד) 30-40% הנחה. ב׳לא טכנולוגיה׳ צפויה ירידה עד 60% (כולל נעליים ואופנה). צעצועים וילדים עד 50%, קונסולות ומשחקים, כולל מארזים (עם משחקים) של xbox one ו PS4 ירדו מתחת ל 250$, מחשבים ניידים (לנובו ועוד) החל מ 199$.

איך שולחים לישראל?
חלק קטן מאד מהקטגוריות מאפשר שליחה לישראל, אך הפופולריות לא מאפשרות שליחה ישירה לארץ. כאן חברות השילוח כדוגמת DEALTAS נכנסות לתמונה.

השנה DEALTAS מציעה לצד הנחות ה PD עד 40% הנחה על עלות השילוח לישראל, מחיר אחיד של 20$ לשליחת נעליים בכל משקל ונפח ובנוסף, שיתוף פעולה עם מחזיקי כרטיס אשראי לאומי כארד שייהנו מכפל הנחות ושילוח מוזל.

כדאי לבדוק!
חברות ורשתות ראו כיצד ה PD של אמזון נוחל הצלחה ועל מנת להישאר רלוונטיות מציעות מחירים משתלמים יותר בימים הקרובים – לכן כדאי לבדוק גם מה קורה ברשתות הגדולות בארה״ב, לפני שקונים באמזון.

____________________________________________________________________
המדריך – איך תהנו ממבצעי ה-Prime Day באמזון

גם אתם רוצים ליהנות מחגיגת המבצעים השנתית של אמזון? כך תוכלו להירשם לשירות ה-Prime בחינם ב-10 שלבים פשוטים:

מהו בכלל ה Prime Day ?

ל Alibaba יש את יום הרווקים הסיני, ל eBay יש את הגרין מנדיי ולאמזון (Amazon) יש את Prime Day . ה”פריים דיי”, הוא יום המכירות הגדול של אמזון שנמשך 24 שעות בלבד, שבמהלכו אפשר לרכוש אלפי מוצרים בהנחות של עד 80% מהמחיר הרגיל שלהם.

מה זה חשבון Prime ולמה צריך אותו?

הפריים הוא מנוי הפרימיום של Amazon ובאמצעותו ניתן לקבל שירותים הבלעדיים רק למי שמחזיק בחשבון ה .Prime-בין השירותים שלקוחות הפריים מקבלים ניתן למצוא: צפייה בסרטים, סדרות ומוזיקה חינם, משלוח מהיר של 2 ימים וכמובן חשיפה למוצרים שהם ללקוחות Prime בלבד. חגיגת הפריים דיי פתוחה לכולם, אבל אם אתם באמת רוצים להנות מהנחות ענק אתם חייבים שיהיה לכם מנוי Prime
איך פותחים חשבון Prime ?
בכדי להיות בעלי מנוי prime יש לעשות שני דברים:
לפתוח חשבון באמזון- בחינם
להירשם לשירות הפריים שעלותו היא 99 דולר למשך שנה
חייבים לשלם כסף על השירות?
חשבון הפריים ניתן להתנסות בחינם למשך 30 יום ולאחריו ניתן לבטל את המנוי ללא חיוב. אז אם אתם רוצים ליהנות מחגיגת המחירים של ה”פריים דיי” כך תעשו זאת:
. 1לאחר שנרשמתם לחשבון אמזון לחצו על כפתור הבא שבראש העמוד

2 .לחצו על הכפתור שבתחתית החלון שיפתח לכם

.3 לחצו על כפתור Get Started

בדף הבא יופיעו פרטי החשבון שלכם, אם עדיין לא הזנת פרטי כרטיס אשראי כאן יבקשו מכם לעשות זאת. אל דאגה, הכרטיס לא יחויב. בסיום התהליך לחצו על כפתור “Sign up now”

5 . מזל טוב! יש לכם חשבון Prime. לחצו על הכפתור וחזרו לעמוד הראשי

.6 בעמוד הראשי לחצו על כפתור ה-Prime, האחרון מצד ימין שבשורה הראשונה

7. בתפריט שמצד שמאל למטה לחצו על השורה “Do not continue my free trial”

.

.8 בחלון שיפתח לכם לחצו על הכפתור “End My Benefits”

.9 בחלון הבא לחצו על הפתור “Cancel Membership”

.10 זהו, חשבון הפריים שלכם יפסק בעוד 30 ימים, בינתיים, אתם יכולים להתחיל
לחגוג עם כל ההטבות שהPrime נותן לכם

אם אתם רוצים לחסוך עוד קצת כסף על הקניות שלכם ב-Prime Day אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולקבל קופון מתנה לאיחוד חבילות בUSHOPS

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: טאטאמי

TATAMI סרטם של גיא נתיב וזאר אמיר איברהימי הבחירה הרשמית פסטיבל ונציה פרס חבר השופטים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.