שבת , יולי 27 2024
שיאנג וואנג עם אבי קורנפלד, צילום: קבוצת המילטון

שיאומי מגדילה את מגוון מוצריה בארץ

שיאומי הודיעה רשמית כי תרחיב את מגוון המוצרים שיגיעו לישראל בייבוא רשמי

 

שנתיים לאחר שבחרה בחברת המילטון לשמש כיבואנית הרשמית של מוצריה לישראל, מודיעה חברת שיאומי בביקור רשמי בישראל כי תפעל להרחיב את מגוון המוצרים שהיא מייצאת לישראל.

 

שיאנג וואנג, משנה לנשיא שיאומי, ענקית הטכנולוגיה הסינית, וראש החטיבה הגלובלית של שיאומי בעולם, ביקר בישראל בימים האחרונים ונפגש עם בכירים בתעשיית התקשורת. וואנג, לשעבר מנכ"ל קוואלקום, הגיע לישראל כאורח של חברת המילטון, נציגת שיאומי בישראל, במטרה ללמוד את השוק הישראלי ואת הכוחות הפועלים בו. במסגרת הביקור בישראל, שארך שבוע שלום, נפגש וואנג, בין השאר, עם בכירים בפלאפון ובפרטנר. וואנג הציג בפניהם את התכניות  של חברת שיאומי להתרחבות בינלאומית, הנשענת לדבריו על הנציגים הקיימים שלהם ברחבי העולם, וביניהם גם על חברת המילטון הישראלית. וואנג סיכום עם נציגי החברות עימן נפגש על העמקת שיתוף הפעולה ביניהן.

 

שיאנג וואנג, שנחשב לאחד הבכירים ביותר בחברת שיאומי, סיכם עם אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, כי במהלך השנה הקרובה תתחיל המילטון לייבא לישראל מוצרים חדשים רבים, לא רק מתחום המובייל. מלבד סמארטפונים  ואביזרים בתחום המובייל, שיאומי מייצרת ומשווקת שלל מוצרים, ביניהם: שואבי אבק רובוטיים, אופניים חשמליים, רמקולים, רחפנים, טלוויזיות, מסנני מים ועוד.

 

אבי קורנפלד, שליווה את וואנג בביקורו השבוע, אומר כי: "ישראל היא יעד אסטרטגי עבור חברת שיאומי. בשיאומי אומרים כי הישראלים יודעים להעריך מוצר איכותי כשהם נתקלים בו, וכי הישראלים נחשבים לצרכנים הנאמנים למותג שאותו הם אוהבים. הביקור של וואנג בישראל יאפשר לנו להרחיב כבר בקרוב את מגוון המוצרים של שיאומי, המגיעים לישראל ביבוא רשמי".

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.