שבת , יולי 27 2024
סמוך על סול עונה 3 פרק 9, באדיבות יס

בואו נדבר על זה: סמוך על סול עונה 3 פרק 9

אתה אף פעם לא יודע , כיצד התוכנית שלך תצא לפועל, ומה יקרה באמת בשטח.

תשאלו את נאצ'ו, שבנה על כך שדון הקטור ימות מהכדורים החלופיים שאירגן לו, וגילה שלא הייתה להם כל השפעה על סלמנקה. עכשיו נאצ'ו נאלץ לספר לאביו על הכוונה של הקטור להשתלט על העסק הלגיטימי של ריפוד מכוניות.

תשאלו את דון הקטור סלמנקה, שגילה למרבה זעמו, שגאס פרינג ישתלט על כל הובלת ה"מוצר" אל מכסיקו וממנה.

תשאלו את מייק, שקיווה ששמו יישאר "מחוץ לספרים", אבל נאלץ להסכים בלית ברירה לכך שלידיה, כן כן לידיה, תרשום אותו כיועץ לוגיסטי חיצוני ל"מדריגל".

איך התגעגענו לתאגיד הרטבים הגרמני "מדריגל". כאן אנחנו רואים כיצד גאס בנה לאט את האנשים שסבבו אותו. לידיה מספרת למייק, שמעולם לא נאלצה לעשות את הלבנת הכספים עבור מישהו אחר, ושהיא התרשמה פרינג מאוד מאוד מרוצה ממייק ומעבודתו.

ומייק זכה להכיר את לידיה, בסצינה היחידה שבה השתתף בפרק הזה.

בינתיים קים "קורעת את התחת" כי יש לה תחושה שהמצב של ג'ימי אינו טוב, כפי שהוא מנסה להציג.

היא מטפלת בלקוח נוסף, איש הנפט שאליו הופנתה על ידי מנכל מייסה ורדה, והיא ממש בדרך לסגור עבורו את הפרטים. אבל בסופו של דבר, אחרי לילות רבים ללא שינה, יותר מדי קפה, ועומס באמת בלתי נסבל על בן אדם אחד, היא מתנגשת בסלע בצד הדרך, באמצע שום מקום, והיא ממש אינה צפויה להגיע לפגישה עם הלקוח והאנשים שמחכים למוצא פיה.

ג'ימי לא גרם לזה ישירות, הוא בסך הכל רק עיכב אותה הפעם בשתיים-שלוש דקות, ולא שם לב למצוקה שלה. אבל הוא שם כל הזמן מסביב, והאנשים שסביבו נפגעים, גם אם אין לו כוונה לכך.

תראו את צ'אק. האיש שג'ימי קורא לו: "מי?", כשהוא נשאל עליו בידי הווארד המלין. צ'אק חי בסרט, שהוא יכול לחזור לעסוק בעריכת דין אחרי ההתפרצות המביכה שלו בדיון בלשכת עורכי הדין.

חברת הביטוח רוצה להכפיל את פרמיית הנזקים, והמלין כבר אינו כה פתוח ומבין כבעבר. הוא דורש מצ'אק לראות את האור, לפרוש ולהפוך לשותף של כבוד.

אבל צ'אק מפתיע אותו, ומחליט לתבוע את הפירמה. הוא מסכן את יחסיו עם המלין, מתעלם מכל הטוב שהמלין עשה עבורו בשנים האחרונות, ויוצא נגדו לקרב, שמי יודע מה יהיה סופו.

ומה שלום ג'ימי?

ג'ימי זקוק לכסף, ומהר. ולכן הוא מריץ תרמית די אכזרית על איילין, הקשישה הנחמדה שהביאה לו את תיק "סנדפייפר", אי שם בעונה הראשונה.

ג'ימי מבין, שהיא יכולה לדרוש מעורכי דינה להתפשר ועכשיו, ומפעיל מניפולציה מרושעת עליה ועל חברותיה. התוצאה? איילין מבודדת חברתית בבית האבות, וג'ימי משוכנע שהיא עומדת לדרוש את כספי ההסדר.

עורכי הדין משוכנעים, שאפשר להוציא יותר בעוד כמה שנים של התדיינויות. אבל ג'ימי זקוק לכסף כאן ועכשיו. והרי ממתינים לו כעשרים אחוז מכל הסדר עתידי.

האם המזימה שלו תצליח? כיצד הוא יגיב כשישמע על התאונה של קים? האם התאונה של קים תשפיע על יחסיה עם הלקוח הגדול והחשוב באמת שלה, מייסה ורדה?

הכל מוכן לפרק סיום העונה, בשבוע הבא.

בואו נציץ

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: אג'ומה

אג'ומה – Ajoomma סרטו של : הה שומינג A film by He Shuming נציג סינגפור …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.