יום שישי , יולי 26 2024

ערוץ משחקי הכס ב-YES

התרגשתם כשחאליסי יצאה מהלהבות ובידיה דרקונים?

נפעמתם כשג'ון סנואו קם לתחייה?

רק ב- yes

ערוץ "משחקי הכס" חוזר!

הערוץ הייעודי ישדר מדי ערב את כל פרקי הסדרה, ויביא את כל הסיפורים העסיסיים שמאחורי הקלעים, ראיונות, קטעי פרשנות, טריוויות ועוד

***

לאור ההצלחה והביקוש הרב, yes מעלה גם השנה  את  ערוץ "משחקי הכס", במטרה לאפשר לאוהדים וצופים חדשים ליהנות מחוויה ייחודית לקראת עליית העונה החדשה והשביעית של הסדרה. הערוץ ישדר באפיק 16 החל מה- 20.6 ועד למועד עליית הפרק הראשון של העונה השביעית והחדשה ב-17.7, שישודר ב-yes במקביל לשידור בארה"ב.

בשנה שעברה זכה ערוץ "משחקי הכס" שעלה בyes- להצלחה רבה ואף היה מועמד לפרס יוקרתי בקטגוריית Pay TV Initiative of the Year של המגזין המקצועי TBI – Television Business International  בפסטיבל שבקאן.

 

ברוכים הבאים לשבע הממלכות!

"ערוץ משחקי הכס" שלyes  יביא לצופים את עולם ממלכת ווסטרוז וכל הסיפורים שמאחורי ההפקה המדוברת, זוכת הפרסים ושוברת שיאי צפייה בארץ ובעולם.

מלבד שידור כל פרקי ששת העונות הראשונות של הסדרה, ישודרו קטעים שטרם נראו על הפקת הסדרה ומאחורי הקלעים, ראיונות וקטעי פרשנות של היוצרים והשחקנים, פרטי מידע וטריוויה, אילנות יוחסין ועוד מגוון גדול של תכנים ייחודיים שיעצימו את חווית הצפייה. זוהי השנה השביעית ש- yes משדרת את סדרת המופת, כש"ערוץ משחקי הכס" מהווה חגיגה אמיתית עבור המעריצים וגם עבור צופים חדשים.  

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

תגובה אחת

  1. ניר

    אבד הקסם, כל עוד יס שידרו בבלעדיות זה היה מופלא ומושא לקנאה, היום כשמשחקי הכס משודר אפילו בסלקום הערוץ הייעודי נשמע יותר כמו "שירת הברבור" של יס 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.