שבת , יולי 27 2024
ללא מילים, באדיבות יס Artwork © 2016-2017 American Broadcasting Companies. All rights reserved. Motion Picture © 2016-2017 Twentieth Century Fox Film Corporation and Disney Enterprises, Inc. All rights reserved. Photographs © 2016-2017 American Broadcasting Companies. All rights reserved.

ללא מילים

עונת הקיץ החדשה של yes Comedy פותחת באחת הקומדיות המצחיקות והאינטליגנטיות ביותר של השנה.

"ללא מילים" היא קומדיה חדשה בכיכובה של מיני דרייבר, העוקבת אחר משפחת דימאיו, שלהם ילד עם שיתוק מוחין, ג'יי.ג'יי (מיכה פאולר,השחקן הראשון בפריים טיים האמריקאי עם שיתוק מוחין) שלא יכול לדבר, אבל כן להקליד את מה שיש לו להגיד.

מאיה (דרייבר), היא אם בריטית בעלת גישה מגוננת, ישירה ושתלטנית, המצליחה להפחיד את הסובבים אותה. היא "אמא נמרה" שלא מפחדת משום דבר ולפעמים לא שמה לב עד כמה רחוק היא תגיע כדי לגונן על בנה. בעלה ג'ימי (ג'ון רוס בואי "המפץ הגדול"), שלא אכפת לו מה אחרים חושבים, דילן, ביתם הספורטאית וריי, הבן האמצעי והחכם, שמרגיש שהוא הכי מושפע מחוסר תשומת הלב של הוריו, העסוקים בטיפול באחיו.

כשהמשפחה עוברת דירה בפעם האלף, למקום בו יש בית ספר שמתאים יותר לצרכיו של ג'יי.ג'יי, ריי מרגיש לראשונה שמצא את מקומו, ומבקש להישאר לגור בעיירה שאליה עברו, בעוד אמו רוצה לעזוב כי המקום לא מתאים לג'יי ג'יי והיא עצמה מתנגשת עם מנהלת בית הספר (מרין הינקל "שני גברים וחצי") ללא הפסקה. כשג'יי ג'יי פוגש את קנת' (סדריק יארבו), הגנן של בית הספר בעל קול הבריטון, הוא מרגיש ש"מצא את הקול שלו"…

"ללא מילים" היא הקומדיה החדשה המצליחה ביותר של רשת ABC השנה ומצטרפת לקומדיות החברתיות האחרות שלה כמו "הגולדברגים", "שחור –כזה" ו"חמוץ מתוק". 
בעקבות הצלחתה היא חודשה לעונה שניה. 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.