שבת , יולי 27 2024
ג'ורג' ר ר מרטין, יוצר משחקי הכס, באדיבות yes

חדשות טלוויזיה: ג'ורג' ר ר מרטין חושף פרטים

   הסופר והיוצר של "משחקי הכס" וסדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" מפרט בהרחבה על ארבע סדרות הספין אוף הנמצאות כעת בפיתוח ב-HBO.

 

הוא כמובן לא מספר לנו במה עוסק כל פרויקט, אבל הוא בהחלט מספק פרטים מעניינים:

 

1. כולם יהיו פריקוולים – מרטין מזהיר שצפויה אכזבה למי שמצפה שאחת מהסדרות יתמקדו בדמות מסוימת. מבחינתו הסדרות הן לא ממש ספין אוף אלא יותר "ממשיכות דרך" ורומז שיש מצב שזה כלל לא יתרחש בווסטרוז, אלא במקומות אחרים ב"יקום המקביל" שברא. 

 

2. מרטין עובד עם כל היוצרים – בניגוד להודעות הקודמות  (שמרטין יעבוד בצמוד עם זוג כותבים על סדרה) הוא מבהיר שהוא מעריך את הכשרון של כל התסריטאים שנדרשו למשימה ושכולם ביקרו אותו בביתו ועבדו איתו במשך ימים על ההיסטוריה של ווסטרוז והפרטים בספרים. 

 

3. עוד סדרה בפיתוח? – מרטין מספר שהם החלו עבודה על ארבעה התסריטים אבל בסוף העבודה המשותפת , היו להם חמישה… הם צירפו תסריטאי חמישי שמכיר ואוהב את ווסטרוז והוא ייחשף לאחר שהעניינים איתו ייסגרו סופית. 

 

4. כלום לא סופי – למרות הכל, זה לא אומר שיהיו לנו 5 סדרות חדשות . מרטין , למוד ניסיון טלויזיוני , מבהיר שבשלב הזה מדובר בתסריטים בלבד ורק בהמשך נדע, מה אכן יגיע למסך. 

 

5. על מה זה לא יהיה? – לא ידוע מה כן יהיה, אבל מרטין מבהיר מה לא יהיה: הסדרות לא יבוססו על הנובלות שלו Tales of Dunk and Egg.

 

הוא מסביר שאף  שפורסמו רק 3 נובלות, יש לו תכנונים לעוד שבע או שמונה,  אבל כמו שכולנו יודעים, הוא מאוד איטי בכתיבתו, ואינו מעוניין ששוב סדרת טלוויזיה תתקדם בקצב מהיר יותר מהמקור הספרותי.

עוד פרטים כאן .

 

ותודה רבה לאסתי דקל.

יש לבדוק גם

טריילרים לשבת

"איתנו זה נגמר": רב מכר מצליח אשר מעובד למסך הגדול, מגולל את סיפורה של לילי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.