שבת , יולי 27 2024
ג'יאנקרלו אספוזיטו , סמוך על סול עונה 3, באדיבות יס

בואו נדבר על זה: סמוך על סול עונה 3 פרק 4

דון אילדיו חזר!

הכבוד שרוחשים יוצרי "סמוך על סול" לחובבי "שובר שורות" ממשיך להיות מופגן על מסך הטלוויזיה, עם שוט פתיחת הפרק של דון אילדיו השוחה בבריכה שלו אי שם במכסיקו.

הפעם אנחנו כמובן בזמן מוקדם יותר למפגש שלנו עם הדון ב"שובר שורות", ולכן אנחנו גם מקבלים שיעור קצר במבנה הקרטל והיחסים בין פרינג לסאלאמנקה.

דון אילדיו הוא הבוס, אליו באים כולם עם הכסף. הקטור סאלאמנקה הוא אחד הקפטנים הוותיקים, לצידו יש קפטן נוסף בשם בולסה, שגאס פרינג נמצא תחתיו ומעביר לו את רווחיו.

כלומר, לא סתם פרינג רוצה להעיף את הקטור מהמשחק. הוא עדיין נמוך בשרשרת לעומתו ורוצה להתקדם , ומהר.

הטריק של מייק מהפרק הקודם עשה את שלו, והגלידרייה של סאלאמנקה שדרכה הוברחו הסמים והכסף חווה פשיטה של הסוכנות למלחמה בסמים. אם קיוינו לראות לרגע את הסוכן הנק שרודר, נכזבה תקוותנו. אולי הוא עוד יפציע.

מה שכן, סאלאמנקה , ששמע עד כמה "גוסטאבו הוא גאון בהפצה", הגיע לביקור מלחיץ במיוחד בלוס פויוס הרמנוס. כלומר, סגן המנהל לייל ניסה להתנגד, אבל הלקוחות ברחו, והקטור חש חזק מאוד כשכופף את פרינג להקצות לו מקום במשאיות שלו. רק שפרינג כנראה תיכנן בדיוק את ההתפתחות הזאת, וסביר להניח שהוא יודע בדיוק באיזה צעד לנקוט בהמשך כדי לסלק עוד את הקטור מדרכו.

בבולסה הוא כנראה יטפל בעתיד רחוק יותר.

בינתיים פרינג מגלה עוד קצת על סולם הערכים של מייק ארמנטראוט, שמסרב לקבל תשלום על העבודה המצוינת שעשה בחיסול צינור האספקה של סאלאמנקה.

פרינג משמיע הצעה ראשונה למייק לעבוד עבורו, ומייק, אחרי פאוזה יחסית ארוכה, מאותת שהוא מוכן לשמוע , אבל "תלוי מה העבודה".

בינתיים, לשמחתנו, דרכיהם של מייק וג'ימי שוב מצטלבות. אחרי שג'ימי הגיע ללוס פויוס הרמנוס עבור מייק, מייק מתחזה לאיש שמתקן את הדלת של צ'אק אחרי התפרצות הזעם של ג'ימי. הוא מצלם תמונות רבות בבית, ונחיה ונראה עבור מה בדיוק הן ישמשו את ג'ימי וקים.

הליך הגישור בין ג'ימי לצ'אק יוצא לדרך. התובעת המחוזית מוטה לחלוטין לטובת צ'אק, ואינה מנסה להסתיר זאת בדיון שנערך בין הצדדים.

קים זוכה לעוד הצצה לקפדנות החולנית של צ'אק, ולצורה שבה הוא נוהג באחיו, שהקפיד לסעוד אותו ולהביא לו מצרכים, כשעוד לא חלם על יציאה מהבית.

ההליך מתנהל בהתאם לתוכניות, והתובעת רק דורשת מג'ימי התנצלות פומבית בפני צ'אק.

ג'ימי מתנצל, ומכריז ש"שום אח לא צריך לנהוג כך באחיו", אבל לו היו לו תקוות לחזרה של צ'אק בו מכל התביעה, הן נכזבות, כשצ'אק מתעקש שהפיצוי הכספי שיקבל מג'ימי יכלול גם את כמעט שלושת הדולרים- עלות טייפ הקלטות שג'ימי הרס.

ביציאה מהדיון צ'אק והאוורד מרגישים על הגובה, קים מגלה מהם שאכן יש קלטת נוספת, ושג'ימי הרס את העותק, ולא את המקור, וזה גורם לה לומר מאוחר יותר לג'ימי , כשהם רחוקים מצ'אק והאוורד, "בינגו".

המשמעות מבחינתנו? לג'ימי וקים יש תוכנית, שתצא לפועל בצורה מסודרת בדיון בפני לשכת עורכי הדין של ניו מכסיקו. מה התוכנית? איך הקלטת והתמונות שמייק צילם ישתלבו בה? נצטרך להמתין בסבלנות.

עיקר תחילת הפרק הוקדשה לגאס פרינג והקרטל, והתוצאה הייתה מצוינת ומותחת. פופ טארטס אפילו קיווה שהפרק כולו יעסוק בהם, וחש תחושה קצרה מאוד של אכזבה כשהמצלמה עברה לקים שערכה שיחות טלפון לכל בית עסק שמתקן דלתות בדפי זהב.

אבל כמו תמיד, גם החלק של ג'ימי בסיפור היה מעולה ומעניין, עם דקויות קלות שרק מי שעוקב באדיקות אחרי הסדרה, וכמובן אחרי "שובר שורות" לפניה, יכול להבין.

בואו נציץ אל הפרק הבא

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

2 תגובות

  1. כתבת יפה, שורשי הסכסוך מתגלים.

    האם הוזכר מדוע מייק רוצה לנקום בסלמנקה?

  2. כתבת יפה, סצינת הפתיחה אכן היתה מעולה (הכל בספרדית).

    האם ידוע מדוע מייק רוצה לנקום בהקטור סלמנקה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.