שבת , יולי 27 2024
דייויד שווימר וסיגל אבין, צילום: רותם ירון ולירון טמיר

וידאו: זה מטריד – הגירסה האמריקנית

#זהמטריד הופך בינלאומי:

סיגל אבין, שרק לפני 3 חודשים יצרה את הפרוייקט בארץ, הרימה אותו כעת גם בארה"ב עם קאסט שחקנים אמריקאי
בין השחקנים שמשתתפים בפרויקט: סינתיה ניקסון (סקס והעיר הגדולה), מייקל קלי (בית הקלפים), דיוויד שווימר (חברים), נוח אמריץ' (טרומן שואו), זאזי ביטס (אטלנטה), אמי רוסום (שיימלס) ועוד
***
הגרסה האמריקאית כוללת 6 סרטונים; 4 מהמקוריים שהיו בישראל ועוד 2 חדשים

#זהמטריד, סדרת סרטונים המבוססים על מקרים אמיתיים של הטרדות מיניות הופצה ברשתות החברתיות בישראל בדצמבר האחרון והפכה ויראלית תוך מספר שעות. הסרטונים שיצרה, כתבה וביימה סיגל אבין גרפו מעל מיליון צפיות תוך 24 שעות. אחד הסיפורים אף מבוסס על ניסיונה האישי של אבין. קאסט השחקנים המרשים בישראל שעבד כולו בהתנדבות כלל את הדס ירון, רותם קינן, ליאור אשכנזי, נועה קולר, ירון ברובינסקי ויעל שרוני.

כעת, כמה חודשים בלבד לאחר שעלו לרשת בישראל, סדרת הסרטונים הופכת בינלאומית ומושקת בארצות הברית. רשימת השחקנים המרשימה כוללת את סינתיה ניקסון (סקס והעיר הגדולה), מייקל קלי (בית הקלפים), דיוויד שווימר (חברים), נוח אמריץ' (טרומן שואו), זאזי ביטס (אטלנטה), אמי רוסום (שיימלס), הארי לניקס (בלאקליסט), קריסטלה אלונזו (קריסטלה), בובי קנאבלי (ויניל, יסמין הכחולה), ג'וסף סיקורה (פאוור), גרייס גאמר (מר. רובוט) ואנה ואן פאטון. גם הפעם הקאסט והצוות כולו, התגייס לפרויקט בהתנדבות. אבין כתבה וביימה את הסרטונים גם בארה"ב.

סיגל אבין, יוצרת ובימאית: " זה הגיע למצב שכל שני וחמישי שמענו על מקרה זה או אחר של הטרדה מינית. העובדה שאנחנו רק שומעים על זה או קוראים על זה אבל לא יכולים לראות את זה, החלה להעסיק אותי. עניין אותי לדעת איך זה נראה, איפה בדיוק נחצה הגבול ולנסות לתפוס את הרגע המדויק שבו אישה מבינה או מרגישה, שמשהו השתנה. ככה בעצם נולד הפרוייקט. אחרי ההשקה בארץ החלו להגיע אליי בקשות ופניות מאנשים שרוצים את הפרוייקט באנגלית. שלחתי את הסרטונים לחבר שלי דיוויד שווימר, ושאלתי אותו אם הוא רוצה להיות שותף לפרוייקט בארה"ב ולעזור לי להרים את זה שם? דיוויד צפה בסרטונים ולא היתה שאלה. במיוחד עם כל מה שקורה שם כעת. דיווייד רתם את מזדק ראזי, אחד הבעלים של MILK STUDIOS וככה יצאנו לדרך.
הפרויקט צולם בניו יורק. הצלם רותם ירון שצילם את הפרויקט הישראלי צילם גם את הפרויקט האמריקאי.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.