יום שישי , יולי 26 2024
מימין: רון אילון ודנה שטרן, באדיבות yes

YES ו- HBO ישתפו פעולה בפיתוח תוכן

הודעה מטעם יס:

 

 

 

yes ורשת HBO מכריזות על שותפות לפיתוח פרוייקטים טלוויזיוניים

כמו כן, שתי החברות מודיעות על הארכת הסכם רישיון השידור ארוך הטווח ביניהן

***

חברת yes ורשת הטלוויזיה המובילה HBO מכריזות על שיתוף פעולה, במסגרתו שני הגופים יחברו לבחינת פיתוח והפקה של פרויקטים טלוויזיוניים ישראלים שישודרו ב-yes וב-HBO . ההסכם כולל פיתוח של דרמות, קומדיות, וסרטים דוקומנטריים בסטנדרטיים הטלוויזיוניים הגבוהים ביותר. שני הגופים יחלו את העבודה המשותפת בקרוב.

 

כמו כן, מודיעות שתי החברות על חידוש והארכת הסכם רישיון השידור ארוך הטווח ביניהן, במסגרתו yes תמשיך לשדר את מיטב הסרטים הדוקומנטריים, הסרטים העלילתיים, וכן את הסדרות המצליחות והמדוברות ביותר של הרשת כגון "שקרים קטנים גדולים" שתעלה בשבוע הבא ( 20/02/2017 ) בכיכובן של ריס ווית'רספון וניקול קידמן , העונה האחרונה של "בנות" שעלתה אתמול (13/02/2017 ), הסדרה "נופל וקם" שתשודר בהמשך החודש, העונה החדשה של "משחקי הכס, "VEEP", "עמק הסיליקון" וכו'

 

דנה שטרן, מנהלת רכש, ערוצים ו- VOD ב-yes: "הארכת רישיון השידור, לצד הסכם ייחודי לפיתוח והפקה, מהווים הבעת אמון יוצאת דופן של HBO. חיזוק השותפות מהווה עדות למאמצינו הבלתי המתפשרים להביא את התוכן העשיר והאיכותי ביותר בעולם, כפי שכבר בא לידי ביטוי בלמעלה מ-600 הסדרות והעונות החדשות שנשדר ב-2017"

 

יש לבדוק גם

יולי 2024 בעולם הסדרות של yes

  נאקלס – רק ב-yes                                          החל מה- 7/7 ב- yes VOD    קומדיית אקשן המתרחשת בעולם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.