שבת , יולי 27 2024

פברואר בערוץ האוכל

ערוץ האוכל: אפיק 28 ב-yes וערוץ 38 ב-HOT

 

ליאון אל דנטה 3 עונה חדשה!

ימי שישי, החל מה-3 בפברואר בשעה 17:00.

העונה השלישית של לאון אל דנטה יוצאת לדרך! השף לאון אלקלעי עם מגוון מתכונים שיעשו לכם נעים בבטן. במהלך פרקי הסדרה ניחשף לנפלאותיו של המטבח האיטלקי במתכונתו המסורתית ובשלל פיתוחיו המודרנים. בין המעדנים שיופיעו העונה: קציצות פולנטה במילוי אנשובי, פולנטה עם פטריות שיטאקי בניחוח אסייתי, פריטטה תפוחים בסגנון טוסקני, סופגניות איטלקיות עם אניס ועוד.

 

נפלאות המטבח האירי  Kitchen Hero: Rediscovering The Irish Kitchen סדרה חדשה!

ימי ראשון-חמישי, החל מה-12 בפברואר בשעה 21:30

לאחר תכניתו "טעימה מאירלנד" (בערוץ הטיולים) שב דונאל סקיהאן, התשובה האירית לג'יימי אוליבר, אל ערוץ האוכל עם סדרה חדשה. הפעם יבחן סקיהאן 50 שנות בישול אירי בהשראת מתכוניה של תרזה פיצגיבון, מבחרת ספרי בישול אגדית. מדי פרק נפגוש דמות המקיימת קשר קוליניר ואישי עם כתיבתה של פיצגיבון ונגלה מחדש טכניקות בישול מסורתיות.

 

מייד אין צ'יינה Confucius Was a Foodie  סדרה חדשה!

ימי ראשון-חמישי, החל מה-12 בפברואר בשעה 22:00

המטבח הסיני הוא אחד המטבחים העתיקים והמתוחכמים בעולם.  הוא נצרך מדי יום על ידי מאות מיליוני אנשים ומשפיע על תרבותן הקולינרית של מדינות רבות. השפית הידוענית קרולין קושינג לוקחת את הצופים למסע בן 5,000 שנה אל נבכי המסורת של המטבח הסיני, ההיסטוריה שלו והשפעתו על תרבות האוכל העולמית. במהלך פרקי הסדרה תחקור קושינג את המטבח הקנטונזי, הבישול הסצ'ואני, ותיפגש עם שלושה שפים שידריכו אותה בין הסגנונות הרבים של הקולינירה הסינית.

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.