שבת , יולי 27 2024

וידאו: יס חושפת את הפקות המקור ל- 2017

תכינו מקום בבית לאסי כהן, דנה מודן, גורי אלפי, יובל סמו, דבל'ה גליקמן, מיכאל אלוני, תום יער, ליאור רז, נטע גרטי, רונה לי שמעון, יורם חטב, נלי תגר, מוריס כהן, לוסי אהריש, אילן פלד, צחי גראד, גיא לואל, אורי גבריאל, מודי בר-און, יהונתן גפן ויואב קוטנר

yes חושפת את הפקות המקור שיעשו את הטלוויזיה בישראל ב- 2017,

עם הכוכבים הגדולים ביותר במדינה

החברה תשקיע בהפקות המקור סכום שיא של כ-140 מיליון שקל, ומודיעה על

מכירת זכויות סדרת הדרמה "כבודו" לחברת CBS העולמית  כבר בשלב התסריט!

***

הבוקר ערכה חברת yes מסיבת עיתונאים לחשיפת הפקות המקור המובילות לשנת 2017. במסגרת האירוע נחשפו 17 הפקות ישראליות: בהן 11 הפקות מקור חדשות- סדרות דרמה וקומדיות, וכן 6 הפקות מקור תיעודיות אשר מיועדות לשידור ב-yes דוקו.

סך ההשקעה של yes בהפקות המקור עומד בשנת 2017 על סכום שיא של כ- 140 מיליון שקל. כמו כן הודיעה yes על הסכם יוצא דופן עם אולפני CBS, במסגרתו רכשו האולפנים את הזכויות להפקת גרסה דוברת אנגלית לסדרת הדרמה "כבודו" מבית yes, כבר בשלב התסריט, עוד לפני השלמת הצילומים ועליית הסדרה בישראל בתחילת השנה. את הסדרה יפיקו החברות King Size בבעלות בני הזוג רוברט ומישל קינג (יוצרי הלהיט הבינלאומי "האישה הטובה') ו-Scripted World. על התסריט יהיה אמון היוצר הבריטי המוערך, פיטר מופט, שכתב את סדרת המופת "צדק פלילי", עליה מבוססת "ליל האירוע", בכיכובו של ג'ון טורטורו.

 

בין סדרות הדרמה והקומדיות הישראליות שיעלו במהלך 2017 ונחשפו באירוע: "כבודו" -דרמת מתח עוצמתית  בכיכובם של יורם חטב ולוסי אהריש; הסדרה החדשה של דנה מודן ואסי כהן שחוזרים 13 שנה אחרי "אהבה זה כואב"  לעשות את זה שוב רק בyes; "פאודה 2"- הסדרה המצליחה בכל הזמנים בכיכובם של ליאור רז, רונה לי שמעון, צחי הלוי, נטע גרטי ועוד המשודרת בימים אלו במאות מדינות ברחבי העולם בהן פועלת נטפליקס, וכמוה גם הדרמה עטורת השבחים והפרסים  "שטיסל" בכיכובם של דבל'ה גליקמן, מיכאל אלוני, נטע ריסקין ועוד.  הפקות בולטות ומסקרנות נוספות: "מייקל"- עיבוד לטלוויזיה לקומדיה שחורה בכיכובם של שחקני ההצגה שהפכה כבר לקאלט בהשתתפות אסי כהן וליאת הרלב ; תום יער עושה את שביל ישראל-הקומיקאית הכוכבת בדוקו-ראליטי קומי חדש; "על הספקטרום"-  דרמה קומית במרכזה לראשונה בטלוויזיה דמויות של מוגבלים- החולקים דירה משותפת", בכיכובם של נעמי לבוב ומוריס כהן  ו-"פאנץ'", דרמה חדשה המביאה את הסיפור האמיתי של הולדת הסטנד אפ הישראלי בתחילת שנות ה90 ונוצרה ע"י גיבורי התקופה: יואב גרוס ושבי זרעיה.

 עונות חדשות ב- 2017 צפויות גם ל"השוטר הטוב"- הקומדיה הנצפית ביותר ב-yes בכיכובו של יובל סמו; הקומדיה המצליחה והמוערכת "האחיות המוצלחות שלי", מאת גלית חוגי ונועה ארנברג בבימויו של גורי אלפי ובכיכובן של נלי תגר, דנה סמו, תיקי דיין ועוד, ו"רון", קומדיה ריאליסטית, אשר מביאה את נקודת מבטו הרעננה והמקורית של רון פלדמן על העולם.

 ערוץ yes דוקו ישדר גם הוא סדרות וסרטים דוקומנטריים חדשים המציבים תמונות ראי לחברה הישראלית, על כל גווניה ומורכבותה. בין היצירות הבולטות: "נעלמות"-  פרוייקט ביוגרפיות מוקומנטריות ייחודי, מאת אילן פלד ויאיר קדר, אודות ההדרה והקיפוח של אמניות מקבוצות מיעוט בחברה הישראלית, בהשתתפות אמנים ויוצרים מובילים, וביניהם קרן מור, צדי צרפתי, רוני סומק, ועוד; "הטייסות"- תיעוד חסר תקדים וללא טשטוש פנים, של שש בנות שהתקבלו לאחד הקורסים היוקרתיים ביותר בצה"ל; "לילך:החיים שאחרי המוות"- עמנואל רוזן מלווה את לילך שם-טוב שבעלה לשעבר רצח את שלושת ילדיה הקטנים, במסע לבנייה מחדש של חייה, והבאת ילדה חדשה לעולם; "שיר אהבה סטנדרטי"- יואב קוטנר, אבידע לבני ואסף אמיר מביאים סיפור חייו של אריק איינשטיין, מילדותו ועד המורשת שהותיר; "טהורה לעד"- סרט העוקב אחר קבוצת בית"ר ירושלים בעונה שצורפו אליה שני שחקנים מוסלמים מצ'צ'ניה; "עוד סיפור אחד ודי"- ענת זלצר ומודי בר-און מגישים סדרה על רגע הקסם שבהקראת סיפור לילדים באמצעותו נבנית זהות ישראלית לצד תשתית של שפה, ערכים ואסתטיקה. עם בכירי היוצרות והיוצרים לילדים, ביניהם יהונתן גפן, חווה אלברשטיין, דוד גרוסמן, מאיר שלו ויוני רכטר.

 

רון אילון, מנכ"ל yes: "כחברת הטלוויזיה הרב-ערוצית הטובה ביותר בישראל, yes גאה להיות אחד מעמודי התווך של היצירה הישראלית. אנו מסיימים את שנת 2016 עם הצלחה חסרת תקדים להפקת מקור בישראל – תאג"ד ששברה את כל שיאי הצפייה ושבתה את ליבו של הקהל הישראלי, לצד מספר שיא כולל של זכיות להפקות מקור- 17 פרסים בטקס פרסי הטלוויזיה של האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר 'פאודה' אשר הוכתרה בנוסף כסדרת הדרמה האהובה של כל הזמנים. גם בז'אנר הדוקומנטרי השנה הפקות המקור של yes דוקו קטפו את כל הפרסים הראשונים בתחרויות התעודה המרכזיות בישראל לצד פרסים בינלאומיים. Yes תמשיך להביא את הפקות המקור האיכותיות ביותר,  לצד המשך מובילות בתחום סדרות הרכש- עם למעלה מ-600 עונות וסדרות חדשות שיעלו רק השנה, חלקן כבר בטכנולוגיית שידור4k  שנביא לראשונה לישראל כבר בתקופה הקרובה".

 

דגנית אטיאס-גיגי, מנהלת הדרמה בyes:  "בהמשך להפקות המקור המצליחות שעלו בשנתיים האחרונות וסחפו את המדינה כגון: פאודה, שטיסל ולאחרונה תאג"ד ששברה שיאים חדשים והגיעה לנתוני צפייה חסרי תקדים של 8 מיליון צפיות, עומדת לפנינו שנה מרגשת של הפקות מקוריות וסוחפות, בעלות קול ייחודי שאין לנו ספק שיהפכו לסדרות האהובות והמדוברות במדינה" .

 

גיא לביא, מנהל ערוץ yes דוקו: "yes דוקו מסכמת שנה יוצאת דופן בה סרטי המקור שלנו קטפו את כל הפרסים הראשונים בפסטיבלים ובתחרויות התעודה המרכזיות בישראל; שנה בה צופי yes קבעו שיא של כל הזמנים – עם גידול של 25% בצפיות בתכני הערוץ ב-VOD אליהם נחשפו 89% מלקוחות yes; שנה בה סרטינו יצאו להקרנות מסחריות בקולנוע וכבשו הן את פיסגת טבלאות המבקרים והן את הקהל; שנה בה השקענו בלמעלה מ-30 סדרות וסרטי מקור חדשים. גם ב- 2017 yes דוקו ימשיך להיות מנוע הצמיחה המרכזי של עולם התעודה הישראלי, עם  יבול סדרות וסרטים מפעימים שעוסקים בהוויה הישראלית – החברה, הפוליטיקה והתרבות – ומאירים אותה מזוויות אלטרנטיביות, והכל בעשייה תיעודית נגישה, אמיתית ובלתי-מתפשרת".

 

 

 

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: התיבה של נוח

בהפצת פילמהאוס יצא לבתי הקולנוע 25/07/2024 סרט אנימציה בדיבוב לעברית 96 דקות תקציר קצרצר עלו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.