שבת , יולי 27 2024
אבא אמריקאי, באדיבות הוט

עונה 12 של אבא אמריקאי בהוט

העונה ה-12 של סדרת האנימציה המועמדת ל"אמי"

 

 

קאת'י בייטס, סטן לי, טד דנסון ואומה תורמן מתארחים בעונה החדשה של "אבא אמריקאי", סדרת האנימציה של סת' מק'פרלן

 

החל מה-19.10 ב-HOT Plus

 

"אבא אמריקאי" ("American Dad!"), סדרת האנימציה הסאטירית של רשת הכבלים TBS וחברת "פוקס", נוצרה על ידי זוכה שני פרסי ה"אמי" והמועמד לאוסקר סת' מקפרלן ("איש משפחה", "טד"), יחד עם המועמד לשני פרסי ה"אמי" בריאן בויל ("חברים"), ויוצרי "איש משפחה" – המועמד לשני פרסי ה"אמי" סטיב קלגן והמועמד לשלושה פרסי ה"אמי" מאט ויצמן. הסדרה, שנדדה לאחרונה מרשת "פוקס" לרשת הכבלים TBS וחברת הבת שלה "Adult Swim", היתה מועמדת לאורך השנים לשני פרסי "אמי" ולשני פרסי "Annie" לאנימציה.

 

העלילה עוקבת אחר סוכן ה-CIA סטן סמית', רפובליקני פטריוט, עצור ומגוחך לחלוטין, שתכלית חייו היא הביטחון הלאומי של ארה"ב. משפחתו ההזויה, המתגוררת בלנגליי פולס שבוירג'יניה, מלאת טיפוסים מנוגדים ומעסיקה את סטן תמידית בזמן שהוא מנסה למנוע את פעילות הטרור הבאה: אשתו חסרת המודעות פרנסין, שנאמנותה חסרת הגבולות מאפשרת לה להעלים עין מהיהירות של בעלה; בתו היילי השמאלנית, הליבראלית והאקטיביסטית; בנו הצעיר סטיב, שעל אף היותו חנון, מגלה שחצנות גדולה; וכן 'חיות המחמד' יוצאות הדופן של הבית – רוג'ר החייזר הסרקסטי, התוסס והגנדרן, ודג הזהב הרעב לתשומת לב, קלאוס, שמאז שהושתל לו מוח של גרמני לא מפסיק לחוות את דעתו בכל נושא.

 

בנוסף להיותו היוצר, מדבב מק'פרלן את דמויותיהם של סטאן ורוג'ר, כשלצדו מדבבים כוכב "מסע בין כוכבים" ו"אקס מן" פטריק סטיוארט, ג'ף פישר, וונדי שיל, סקוט גריימס ("ER"), רייצ'ל מקפרלן (אחותו של מקפרלן) ודי ברדלי בקר.

 

לצידם יתארחו העונה גם שלל כוכבים, ביניהם קאת'י בייטס, רוברט וול, ג'וש גרובן, קארל ריינר, דין נוריס ("שובר שורות"), סטיבן פריי, סטן לי, קייט מולגרו ("כתום זה השחור החדש"), וויל פורטה, קריסטין צ'נווית', טד דנסון, מארק ספיץ, סינבאד ואומה תורמן. גם זוכה האוסקר המנוח מיקי רוני יתארח העונה בקולו, בהופעתו הטלוויזיונית האחרונה לפני מותו.

 

החל מה-19.10, ראשון-חמישי ב-19:25, ב-HOT Plus

 

יש לבדוק גם

פריז 2024 ב- HOT

לרגל אולימפיאדת פריז 2024 –  HOT משיקה חוויה אולימפית עם ערוצים חדשים וסדרת נוער אולימפית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.