יום שישי , אפריל 26 2024
לוגו הוט נכון

נובמבר בערוצי הסדרות של הוט

היילייטס לעיתונות – נובמבר 2016

 

 

 

אורי ואלה                                                               סדרה חדשה

אורי (שלמה בראבא) ואלה (דינה סנדרסון), אב ובתו, הפכו לסוג של זוג מאז שתמי, האמא, נפטרה. אורי, מוזיקאי שהוא אייקון תרבותי, נזרק מבולבל בגיל 60 אל חיי הרווקות; אלה, כלום שהוא שום דבר, נזרקה בגיל 27 אל תוך ואקום. 

עכשיו, אחרי שעברו את הכאב הגדול, הם חושבים שכל האפשרויות פתוחות בפניהם. אז הם חושבים. קומדיה "רומנטית" קצת אחרת על אובדן, שיגעון, צרות של עשירים ועל האהבה היחידה שבאמת לא תלויה בדבר – בין אבא לבת.

בכיכובם של: שלמה בראבא, דינה סנדרסון, פבלו רוזנברג, לירון ויסמן, גל תורן

יוצרים ותסריטאים: דינה סנדרסון, יובל שפרמן ועפר סקר

במאי: יובל שפרמן ("תעשה לי ילד")

הפקה: יואב גרוס הפקות בע"מ

החל מה-24.11, ימי חמישי ב-22:15, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זאב צעיר – עונה 6 –Teen Wolf  _                                                        עונה חדשה

"זאב צעיר" ("Teen Wolf"), דרמת הנוער המצליחה של רשת MTV וחברת "MGM" vמבוססת על סרט הקאלט באותו שם משנות השמונים, נוצרה על ידי ג'ף דיוויס, היוצר המקורי של "מחשבות פליליות". לצדו של דיוויס, יוצרים את הסדרה מרטי אדלשטיין ("נמלטים"), רנה אשווריה ("מדיום") והבמאי ראסל מולכאי ("היילנדר").

סדרת הקאלט, שגרפה תשעה פרסי "טין צ'ויס", חוזרת לעונה שישית ואחרונה שתשודר ב-HOT3  ותעלה בחינם ל-HOT VOD בסמוך לשידורה בארה"ב. את הקאסט הפופולארי והנערץ מובילים כוכב שוברי הקופות "הרץ במבוך" ו"אסון בלב ים", דילן או'בריאן, ולצידו טיילר פוזי, שכבר לוהק לדרמת הערפדים החדשה המבוססת על הסרט "תן לאדם הנכון להיכנס". בתפקידים קבועים מככבים גם הולנד רודן, שלי הניג ("המעגל הסודי") ודילן ספרייברי ("איש הפלדה").

הסדרה עוקבת אחר סקוט מק'קול (פוזי), תיכוניסט דחוי חברתית שנופל קורבן ליצור משונה – שמתגלה כאיש זאב. כעת, לסקוט יש יכולות על-טבעיות, שהופכות אותו לכוכב קבוצת הלקרוס בתיכון שלו, ולנער פופולארי ונחשק. אך היכולות של סקוט מניבות גם בעיות חדשות, והוא נגרר למרכזה של מלחמה בין אנשי הזאב והציידים שלהם. סקוט נאלץ למתן את יצריו וצרכיו החייתיים, בעוד הוא מנסה לשמור על חבריו, משפחתו והקהילה כולה.

בעונה השישית של "זאב צעיר" שבים סקוט, סטיילס (או'בריאן), מאליה (הניג) ושאר החבורה לסמסטר האחרון שלהם בתיכון ביקון הילס, אך בעוד שסיום התיכון הקרב ובא מביא איתו רגשות וחששות טבעיים עבור כל תלמיד נורמלי, חבורתו של סקוט נתקלת במכשול חדש ומאיים: צייד מסתורי שמוחק את זיכרונותיהם מאנשים קרובים ושולח אותם לתהום הנשייה. הפעם – אף אחד לא מוגן.

עוד מככבים: לינדן אשבי ("מורטל קומבט"), ג'יי אר בורן ("נקמה"), מליסה פונזיו ("המתים המהלכים"), סת' גיליאם ("הסמויה"), איאן בוהן ("מד מן"), ריאן קלי ("משחקי ילדים"), קיילין רמבו ("המשחק של רמבו"), קודי כריסטיאן ("שקרניות קטנות"), מייגן טנדי ("לא ניתנת לעצירה") ומייקל ג'ונסטון. אליהם יצטרפו העונה גם פיט פלוסק ("צבי הנינג'ה") ורוס באטלר ("ריברדייל").

החל מה-18.11, ימי שישי בשעה 17:15, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

האפיפיור הצעיר –The Young Pope _                                           סדרה חדשה

"האפיפיור הצעיר" ("The Young Pope") היא דרמה בת עשרה פרקים שיצר הבמאי האיטלקי זוכה האוסקר, "גלובוס הזהב" וה"באפטה" פאולו סורנטינו ("יפה לנצח", "זה בוודאי המקום"). הסדרה, שהופקה בקו-פרודוקציה של הרשתות HBO, CANAL+ ו-SKY, נרכשה לשידור מחברת "FremantleMedia International" ותעלה בנובמבר בערוץ HOT Plus וב-HOT VOD.

את הקאסט המרשים של "האפיפיור הצעיר" מוביל המועמד לאוסקר ג'וד לאו, המגלם את לני בלארדו, שנבחר לכהן כאפיפיור האמריקני הראשון, פאיוס ה-13. בחירתו של הכומר הצעיר והכריזמטי נראית כמו אסטרטגיה פשוטה אך אפקטיבית של מועצת הקרדינלים, אבל מראית עין יכולה להטעות – ופאיוס ה-13 מתגלה כתעלומה מלאת סתירות שמתעלה מעל לכל יושבי הוותיקן, שבחרו באל כמצפן המוסרי שלהם. הוא שנון אבל תמים, סרקסטי אך דקדקן, מלנכולי וחסר רחמים. מטרתו היא לצלוח את נהר הבדידות האנושי ולמצוא אל שאותו יוכל למכור להמונים – וגם לעצמו.

לאו הבריטי כיכב באינספור סרטים, ביניהם "אלפי", "מה קרה בגטקה", "מלון בודפשט", "שרלוק הולמס" ו"הכישרון של מר ריפלי", תפקיד עליו היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית שחקן המשנה הטוב ביותר. לצידו מככבת בסדרה גם זוכת האוסקר דיאן קיטון, שמגלמת את הנזירה מרי – המנטורית של לני שגידלה אותו ושימשה לו כדמות אם מילדותו. קיטון, שזכתה באוסקר על תפקידה בסרטו של וודי אלן "הרומן שלי עם אנני", כיכבה בטרילוגיית סרטי "הסנדק", בקומדיות "אבי הכלה" ו"מועדון האקסיות" ולאחרונה אף העניקה את קולה בסרט "מוצאים את דורי".

בסדרה צפויים לככב שחקנים נוספים מהשורה הראשונה, ביניהם המועמד לאוסקר ג'יימס קרומוול ("בייב"), סילביו אורלנדו ("אפריל"), סקוט שפרד ("ג'ייסון בורן"), ססיל דה פראנס ("הילד עם האופניים"), חביאר קאמרה ("דבר אליה"), לודווין סנייה ("8 נשים", "סוד") וטוני ברטורלי ("הפסיון של ישו"). כל עשרת פרקי הסדרה בוימו על ידי סורנטינו וגם נכתבו על ידו בשיתוף פעולה עם התסריטאים טוני גריסוני ("פחד ותיעוב בלאס וגאס"), אומברטו קונטרלו ("יפה לנצח", "זה בוודאי המקום") וסטפנו רולי.

מיד לאחר הקרנת הבכורה בפסטיבל ונציה האחרון מיהרו המבקרים לשבח את הסדרה ואף זיכו אותה בכינויים "בית הקרדינלים" ו"הפופרנוס", על משקל שמותיהן של הסדרות המוערכות. "סורנטינו עושה את המעבר שלו לטלוויזיה בעוצמה ובחן", נכתב ב"אינדי ווייר", בעוד שה"הוליווד ריפורטר" כינה אותה "להיט פוטנציאלי" וניבא לה עונה שנייה. "עבור ג'וד לאו מדובר בחדשות טובות, כיוון שלא היה לו תפקיד אינטליגנטי ומלא בשר כזה כבר זמן מה – והוא מספק את הסחורה" ("וראייטי"), "'האפיפיור הצעיר' היא יצירה שובבה, מהנה ומבדרת. יש לה את כל מה שצריך בכדי להפוך ללהיט קאלט… היא יכולה להיות ה'טווין פיקס' של סורנטינו" (ה"גארדיאן").

החל מה-1.11, ימי שלישי ב-22:00, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בנות – עונות 1-6 -Girls _                                                           סדרה חדשה

הקומדיה זוכת שני פרסי "גלובוס הזהב" ושני פרסי ה"אמי" של היוצרת הצעירה לנה דנהאם, בהפקתו של ג'אד אפטאו ("בתול בן ארבעים").

מבט קומי ופורץ דרך על חייהן של קבוצת בנות בגילאי העשרים לחייהן בניו יורק, המורכבים מסיטואציות משפילות וניצחונות נדירים. "אני קולו של הדור, או איזשהו דור", מכריזה דמותה של דנהאם בתחילת הסדרה – והיא אכן מייצגת את דור ה-Y כפי שמעולם לא הוצג בעבר.

לצידה של דנהאם, המככבת בתפקיד הראשי, משתתפות גם ג'מיימה קירק, אליסון וויליאמס וזושה מאמט. עוד מככבים – אדם דרייבר ("מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"), אלכס קרפובסקי, אנדרו ראנלס ואבון מוס בכרך.

לקראת עליית העונה השישית של "בנות" בינואר הקרוב, יעלו כל פרקי העונות הראשונות בשידור מרתוני ב-HOT Plus וגם חינם ב-HOT VOD.

מה-2.11, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ומה-6.11, ימי ראשון-חמישי ב-22:55 ב-HOT Plus

 

 

 

בלי לפגוע – No Offence                                             סדרה חדשה

"בלי לפגוע" ("No Offence") היא דרמת משטרה שעוד לא נראתה כמוה – כפי שניתן לצפות מהיוצר השנון וחסר הפשרות שלה, זוכה פרס ה"אמי" וה"באפטה" פול אבוט ("חסרי בושה", "שם המשחק", "לפגוע ולהחטיא"). אבוט, שיצר את "בלי לפגוע" בשיתוף עם המפיקים מרטין קאר, סיימון מאיירס ואנה פרגוסון עבור Channel 4 הבריטי, החליט להתמקד הפעם בתחנת משטרה מתפוררת בחלק הלא-נכון של מנצ'סטר, בשוטרות העשויות ללא-חת המנהלות אותה ובתעלומת רצח מצמררת במיוחד.

צוות המשטרה העייף והממורמר – ובראשו הבלשית ויויאן דירינג (המועמדת ל"באפטה" ג'ואנה סקנלן, "אבק כוכבים") – מתמודד מדי יום ביומו עם סוחרי סמים, הצתות וכנופיות ניאו-נאצים, אך פרשה מחרידה של רציחות סדרתיות של נערות עם תסמונת דאון מערערת אפילו את השוטרים הוותיקים ביותר בתחנה.

לצידה של סקנלן מככבים גם איליין קאסידי ("האחרים"), אלכסנדרה רואץ' ("הצייד: מלחמת החורף", "מרושעות"), וויל מלור ("ברודצ'רץ'"), פול ריטר ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם") וקולין סלמון ("ללא גבולות").

אבוט הוא ללא ספק השם המרתק ביותר בהפקה – היוצר הבריטי ביסס את "חסרי בושה" המקורית, שזכתה גם לעיבוד אמריקאי מצליח, על סיפור חייו יוצא הדופן – הוא גדל במשפחה ענייה ולא מתפקדת בת שמונה ילדים, עבר אונס בגיל 11 וניסה להתאבד. הוא אובחן עם הפרעה דו-קוטבית, אושפז במוסד פסיכיאטרי וגדל במשפחות אומנה שונות. למרות ואולי בגלל כל זאת, הוא הפך לאחד היוצרים הנועזים ביותר בטלוויזיה וגרף את פרסי ה"אמי" וה"באפטה" על עבודותיו במהלך השנים.

מאז עלייתה, "בלי לפגוע" זכתה לשבחי המבקרים שציינו במיוחד את מגע ידו האופייני של אבוט. "הסדרה לא חוששת להראות את הצדדים הקלילים של עבודה רצינית וגורמת לך לצחוק ברגעים הלא-נכונים ולבכות כשאתה הכי פחות מצפה לכך", כתבו עליה ב"אינדיפנדנט". ב"טלגרף" נכתב: "אבוט יצר טלוויזיה שנראית כמו ציור של ברויגל… מצחיקה ומטונפת". הפרק הראשון שבר את שיאי הרייטינג ברשת לסדרה המשודרת באמצע השבוע, ובעקבות הצלחתה חודשה הסדרה לעונה נוספת. "בלי לפגוע" תגיע ל-HOT Plus בספטמבר ושני פרקי הבכורה ישודרו ברצף. כל הפרקים יעלו יחד ובחינם גם ל-HOT VOD.

החל מה-20.11, ימי ראשון ב-22:00, ב-HOT Plus וכל הפרקים חינם ב-HOT VOD

 

קז'ואל –Casual _                                                           סדרה חדשה

"קז'ואל" ("Casual") היא סדרה קומית חדשה של הבמאי המועמד לאוסקר ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו", "תלוי באוויר"), מאת היוצר זאנדר לימן – שזו סדרת הבכורה שלו – והמפיקות ליז טיגלאר ("חיים בלתי צפויים") והלן אסטברוק. את שני הפרקים האחרונים בעונה אף ביים כוכב "שנות הקסם" ו"הנסיכה הקסומה" פרד סבאג'.

מהרגע שבו הוקרנה לראשונה בפסטיבל הקולנוע של טורונטו, הסדרה הקומית הנשכנית עוררה עניין כה רב, עד ש-Hulu החליטה לחדש אותה לעונה שנייה בת 13 פרקים עוד בטרם שודרו כל פרקי העונה הראשונה. כעת, אחרי שזכתה לשבחים בארץ ובעולם  ועלתה במלואה ל-Xtra VOD, "קז'ואל" מגיעה לשידור יומי גם ב-HOT Plus.

כשנישואיה של ואלרי (מיכאלה ווטקינס, כוכבת "סאטרדיי נייט לייב" ו"דיברנו מספיק" ויוצרת הסדרה הקומית "על הספסל") מתפרקים אחרי שבעלה עוזב אותה לטובת בחורה צעירה יותר, היא מוצאת עצמה לבד עם בתה המתבגרת לורה (טארה לין בר, "God Bless America", "היפים והאמיצים"). השתיים עוברות להתגורר עם אחיה של ואלרי, אלכס (טומי דיואי, "מינדי", "שוב בן 17"), מייסד אפליקציית היכרויות שמתייחס לאהבה – ולחיים בכלל – באופן מאוד קז'ואלי. אחרי 16 שנות נישואין, ואלרי נאלצת לחזור שוב לעולם ההיכרויות ומגלה שהרבה מאוד השתנה מאז ימי רווקותה – אבל שדברים רבים נותרו בדיוק כפי שהיו.

את הוריהם של ואלרי ואלכס מגלמים זוכת גלובוס הזהב פרנסס קונרוי ("עמוק באדמה", "אימה אמריקאית") ופרד מלמד ("הדיקטטור", "יהודי טוב"). לצידם מככבים גם אלייזה קופ ("הכל לטובה", "על הספסל"), אלישה בואי ("ריי דונובן", "פעילות על טבעית 4"), ניאשה האטנדי ("סופר הצללים") ופטריק האוסינגר ("אחת שיודעת").

העונה הראשונה זכתה לציון 90 באתר "Rotten Tomatoes", עם ביקורות כמו "מהנה בצורה לא נאותה… ממכרת ומזמינה" (וושינגטון פוסט) ו"תרצו פרק נוסף מיד כשתסיימו לצפות בה" (הוליווד ריפורטר). גם בארץ לא התעלמו מ-"Casual": "כתיבה קולחת ומשעשעת", נכתב עליה בוואלה, בעוד שבגלריה הארץ היא כונתה "סדרה שטופת הורמונים ומלנכוליה, שכוללת גם כמה רגעים סרקסטיים ומבדרים".

החל מה-2.11, ראשון-חמישי ב-20:45, ב-HOT Plus וחינם ב-Xtra VOD

 

 

 

ליל האירוע –The Night Of _                                                   סדרה חדשה

מיני-סדרה בת שמונה פרקים מבית היוצר של זוכה האוסקר סטיבן זאיליאן ("רשימת שינדלר") והמועמד לאוסקר ריצ'ארד פרייס ("צבע הכסף"), המבוססת על הדרמה "צדק פלילי" של ה-BBC. "ליל האירוע" בוחנת מקרה רצח מורכב המתרחש ברחובות ניו יורק: נאז, צעיר פקיסטני (ריז אחמד, "ג'ייסון בורן"), מואשם ברצח צעירה עמה בילה לילה קודם לכן. עורך דין חלקלק (המועמד ל"גלובוס הזהב" ג'ון טורטורו, "ברטון פינק") נחלץ לעזרתו ומנהל מאבק עיקש ונחוש, המספק הצצה למערכת המשפט הפלילי ולבתי הסוהר בארה"ב. עוד מככבים: מייקל קנת' וויליאמס ("הסמויה") ופול ספארקס ("בית הקלפים").

המבקרים בארץ שיבחו את "ליל האירוע" ואף כינו אותה "הסדרה הטובה של השנה" (פנאי פלוס). "יצירה אסתטית מאוד… ויחד עם זאת אין בה רגע נטול תעוקה ריאליסטית", נכתב עליה ב"הארץ", בעוד שב-YNET  היא תוארה כ"אחד המוצרים הטלוויזיוניים המהודקים, המותחים והמציאותיים שעלו על מסכינו בעת האחרונה". ב-MAKO קראו לה "מפגן של טלוויזיה מופתית" ואילו ב"מעריב" סיכמו: "אתם חייבים את זה לעצמכם".

מה-19.10, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ובהמשך גם ב-HOT Plus

 

 

 

משחקי הכס – עונות 1-6 -Game Of Thrones _                                         סדרה חדשה

סדרת הדגל המצליחה של HBO, המבוססת על סדרת רבי המכר "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר. ר מרטין, היא ללא ספק אחת הסדרות המדוברות בעולם (ואף הוגדרה כך על ידי ה"גארדיאן" ב-2014). הדרמה הפנטסטית, שנוצרה על ידי דיוויד בניוף ודי.בי וייס, שברה השנה את שיא הזכיות לסדרה ב"אמי" עם 38 פסלונים – זאת, בנוסף לפרס "גלובוס הזהב", חמישה פרסי "סאג", פרס "בחירת המבקרים" ועוד.   

"משחקי הכס" מתרחשת בווסטרוז הבדיונית, ומגוללת את סיפור מאבקן של המשפחות השולטות בשבע הממלכות על כס הברזל הנכסף. מן הדרום החם, רוחש התככים, התשוקות והאינטריגות ועד לארצות המזרח הפראיות, מלכה צעירה מגייסת צבא אדיר לעזרתה. באותו זמן מגנה חומה אדירה של קרח על הממלכה שסועת-הקרבות מפני כוחות אפלים המאיימים עליה. מלכים ומלכות, אבירים, לורדים, בוגדים קושרי קשר ואנשים הגונים – כולם לוקחים חלק במשחקי הכס.

אנסמבל שחקנים אדיר מוביל את הסדרה, ביניהם אמיליה קלארק, פיטר דינקלג', שון בין, ריצ'ארד מאדן, קיט הארינגטון, ניקולאי קוסטר-וולדו, לנה האדי, מישל פיירלי, סופי טרנר ומייזי וויליאמס. בעונה השישית מגיעים להתארח גם הכוכבים הישראלים אניה בוקשטיין ויוסוף סווייד.

מה-27.10, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ובהמשך גם ב-HOT Plus

 

 

 

Veep     – עונות 1-5                                                                סדרה חדשה

זוכת "גלובוס הזהב" ג'וליה לואי-דרייפוס (שמוכרת יותר מכל בזכות דמותה ב"סיינפלד") מככבת בקומדיה הפוליטית השנונה של היוצר הבריטי ארמנדו לאנוצ'י ("The Thick of It"), שזכתה ב-12 פרסי "אמי" והיתה מועמדת לחמישה פרסי "גלובוס הזהב".

הסנטורית לשעבר סלינה מאייר (לואי-דרייפוס) מקבלת על עצמה משימה חשובה – לכהן כסגניתו של נשיא ארה"ב. אלא שהג'וב הזה לא דומה כלל למה שציפתה. "Veep" עוקבת אחרי מאייר והצוות שלה בעודם מנסים להשאיר חותם ולהנציח את המורשת שלהם, מבלי ליפול למשחקי הכוח הפוליטיים היומיומיים של הבית הלבן.

לצידה של לואי-דרייפוס מככבים גם יו לורי, טוני הייל, אנה צ'לומסקי, מאט וולש, טימותי סימונס, גארי קול וריד סקוט.

מה-2.11, כל הפרקים חינם ב-HOT VOD ובהמשך גם ב-HOT Plus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גרים – עונה 5 – Grimm                                                          עונה חדשה

"גרים" ("Grimm"), דרמת הפנטזיה המצליחה של רשת NBC וחברת "יוניברסל", נוצרה על ידי ג'ים קוף ודיוויד גרינוולט ("באפי קוטלת הערפדים", "אנג'ל"), השחקן זוכה ה"אמי" שון הייז ("וויל וגרייס") וסטיבן קרפנטר ("הנוכל המבריק").

סדרת הקאלט, שהיתה מועמדת לשני פרסי "אמי" ושני פרסי "פיפל'ס צ'ויס", עוסקת בבלש במשטרת פורטלנד, ניק (דיוויד ג'יאנטולי, "ורוניקה מארס"), שמגלה שהוא נצר לשושלת ציידי מפלצות אגדית בשם "גרים". אלא שלמרות המוניטין המפוקפק שיצא להם, כמה מיצורי ה"ווסן" (המבוססים על מיתולוגיות ואגדות עם ידועות) הופכים לחבריו הטובים ואף נלחמים לצידו בכוחות הרשע המאיימים על האנושות כולה.

אחרי המאורעות שחתמו את העונה הקודמת, ניק נחוש לנקום את מותה של אמו בעזרתה של הסוכנת המיוחדת צ'אבז (זוכת פרס ה"סאג" אליזבת' רודריגז, "כתום זה השחור החדש") ולשמור על אדלייד (קלייר קופי, "פרנקלין ובש") שהצליחה להימלט ממשפחת המלוכה וללדת את בתה. זה לא פשוט, במיוחד לאור העובדה שאהובתו לשעבר, ג'ולייט (ביטסי טולוץ', "בלתי הפיך") שבה לחייו בזהות חדשה ומפתיעה.

בסדרה, שחודשה על ידי NBC לעונה שישית ואחרונה, מככבים גם סשה רואיז ("היום שאחרי מחר"), סיילס וייר מיטשל ("קוראים לי ארל"), רג'י לי ("עלייתו של האביר האפל"), ראסל הורנסבי  ("בטיפול"), ברי טרנר ("המנטליסט") וג'קלין טובוני.

לצידם יגיעו להתארח העונה מדלן ברואר ("כתום זה השחור החדש"), ביילי צ'ייס ("באפי קוטלת הערפדים"), קרלסון יאנג (סדרת הטלוויזיה "צעקה"), זוכה ה"אמי" ריק אוברטון ("ווילו והנסיכה"), פטריק פאביאן ("סמוך על סול"), מדלן זימה ("נני", "קליפורניקיישן") ושון טוב ("הומלנד").

החל מה-24.11, ראשון-חמישי בשעה 23:30, ב-HOT Zone

 

 

 

המאמנים                                              סדרה חדשה

בעולם המודרני מיליוני אנשים חיים במרוץ הבלתי הנגמר אל הגוף המושלם, אבל רק דרך אחת מובילה לבטן שטוחה באמת: אימון אישי עם מאמן כושר צמוד. מאמני הכושר הם סמל הסטטוס של התקופה, וכמו בכל תחום יש את הטובים ויש את הטובים ביותר.

לקחנו את מאמני הכושר הטובים בארץ והפגשנו אותם פנים אל פנים עם אנשים מעולמות שונים, שלא אוהבים ספורט, אבל מאוד אוהבים לנוח.

ארבעה מאמנים, ארבע משימות, מטרה אחת: להוציא את המתאמנים החדשים שלהם מאיזור הנוחות, ולהדביק אותם בחיידק הכושר.

בלי הנחות, בלי וויתורים, בלי קיצורי דרך.

משתתפים:

מאמני כושר – אירה דולפין, יניב (גונדה) כתר, מאי מור, נדב מאירסון

מתאמנים – נופר מור, להקת בוי בנד, קייט קמינסקי, לילי ארקוס

החל מה-7.11, ימי שני-רביעי ב-22:30 ב-HOT בידור ישראלי וחינם ב-HOT VOD

 

חורף חם עם סדרות נוער – חינם!                             קטגוריה מיוחדת

לרגל החורף נעלה ב-HOT VOD Young קטגוריה חדשה בשם "חורף חם עם סדרות נוער". אל קטגוריית "סדרות נוער הקבועה יצטרפו הסדרות הבאות: 

מכשפות – עונות 1-4 – בעוד היא עוברת לביתה החדש במיאמי, דברים מוזרים מתחילים להתרחש בחייה של אמה. תוך כדי היא פוגשת את דניאל, עליו היא נדלקת, ומכירה את האויבת החדשה שלה – מאדי.

100 דברים להספיק עד התיכון – סיג'יי מרטין נחושה להפוך את שנותיה בחטיבת הביניים להכי אדירות שאפשר. היא ושני חבריה הטובים יוצרים לעצמם רשימה של אתגרים, שהופכים כל יום להרפתקה חדשה.

צ'יקה ומפירו – עונה 1 – דייזי היא נערה רגילה – אוהבת לרקוד, לשיר ומאוהבת במקס השכן שלה. אפשר לומר שהיא כמו כל נערה מתבגרת ממוצעת מלבד משהו אחד קטנטן: ההורים שלה הם ערפדים. בגיל 16 דייזי צריכה להחליט האם להפוך לערפדית או להישאר בת תמותה. הסדרה תהיה זמינה בחינם רק לתקופת הספיישל.

משפחת רעם – עונה 1 – הכירו את משפחת רעם, משפחה פרברית טיפוסית, שבמקרה יש לה גם כוחות על. במרכז הסדרה התאומים מקס ופיבי בני ה-14. ההבדל ביניהם הוא שהאחות היא תלמידה מצטיינת וחייכנית ואחיה הוא נבל על.

אליס, נראה לי – הכירו את אליס מקלאוד, נערה ייחודית ולא שגרתית, ואת בני משפחתה, המיוחדים לא פחות: דיאן, אמה הפמיניסטית המאמינה בעידן החדש, ג'ון, אביה העצלן, ומקגרגור, אחיה החנון בן ה-10. אליס למדה בבית מגיל 6, ורק לאחרונה הותר לה ללמוד בתיכון ציבורי. כדי לעזור לאליס להשתלב, המטפל שלה, בוב, נותן לה מצלמת וידאו ישנה, ואליס יוצרת יומן המתעד את חייה.

החל מה-1.11 עד ה-30.11, חינם ב-HOT VOD Young

 

פלאשבק – חינם                                         סדרה חדשה

סדרת דרמה חדשה שתתמקד בחייהם של ניר, דידי וחבריהם לספסל הלימודים בבית הספר "קציר" ומחוצה לו, וכל זאת בשילוב שירים מקוריים שישתלבו בעלילה. הסדרה נוצרה על ידי שחר סגל, אורן יעקובי ואביעד קיסוס, ועוסקת בחייהם האמתיים של בני הנוער ובנושאים הבוערים להם – אהבות ראשונות, דימוי עצמי, זהות מינית, לחץ חברתי, בריונות, אלימות ברשתות החברתיות, נאמנות, חברות ועוד.

החל מה-20.11, חינם ב-HOT VOD Young

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תכנים שעולים בחודש נובמבר

 

תאריך עלייה

תוכן

ימי שידור

שעת שידור

ערוץ

19.10.16

ליל האירוע

HOT VOD

27.10.16

משחקי הכס 1-6

HOT VOD

01.11.16

האפיפיור הצעיר

שלישי

22:00

HOT Plus

01.11.16

חורף חם עם סדרות נוער

HOT VOD Young

02.11.16

בנות 1-6 (HOT VOD)

HOT VOD

02.11.16

Veep 1-5

HOT VOD

02.11.16

קז'ואל

ראשון-חמישי

22:45

HOT Plus

06.11.16

בנות 1-6 (HOT Plus)

ראשון-חמישי

22:55

HOT Plus

07.11.16

המאמנים

שני-רביעי

22:30

HOT בידור ישראלי

18.11.16

זאב צעיר 6

שישי

17:15

HOT3

20.11.16

בלי לפגוע

ראשון

22:00

HOT Plus

20.11.16

פלאשבק

HOT VOD Young

24.11.16

אורי ואלה

חמישי

22:15

HOT3

24.11.16

גרים 5

ראשון-חמישי

23:30

HOT Zone HD

 

 

תכנים שמסתיימים בחודש נובמבר

 

תאריך ירידה

תוכן

יום

שעה

ערוץ

03.11.16

עקרון ההחלפה

חמישי

22:15

HOT3

13.11.16

אין לו אלוהים

ראשון

22:00

HOT Plus

13.11.16

פורטלנדיה 6

ראשון

22:25

HOT Plus

17.11.16

אבא אמריקאי 12

חמישי

19:25

HOT Plus

19.11.16

אנושיים

רביעי

21:00

AMC

24.11.16

סטארט אפ

חמישי

22:00

HOT Plus

30.11.16

לא בטוחה

רביעי

22:30

HOT Plus

 

יש לבדוק גם

נאמנות כפולה

נאמנות כפולה The Sympathizer "נאמנות כפולה" ("The Sympathizer") היא דרמת מתח תקופתית המבוססת על הנובל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.